Just Cause 3 z wyższą rozdzielczością na PS4 niż XONE
Co jest nie tak z tym xboxem? Sam się boxem nie interesowałem, ale czy ms wsadził tam rzeczywiście jakieś słabsze podzespoły, że tak niedomaga?
ale czy ms wsadził tam rzeczywiście jakieś słabsze podzespoły, że tak niedomaga?
Masz jakieś wątpliwości? Specyfikacja obu maszyn jest dostępna od bardzo dawna.
Przecież nie dali jej na złość :)
nie wiem po co takie info,ktoś ma żal o te 100 pixelów mniej,ludzie lubią se kpić z rozdz na xbox one jakby to kur.było najważniejsze w grach na konsole to już sie nudne robi...
@paul oren's nie wiem po co takie info,ktoś ma żal o te 100 pixelów mniej,ludzie lubią se kpić z rozdz na xbox one jakby to kur.było najważniejsze w grach na konsole to już sie nudne robi...
To nie jest 100 pikseli jak to ująłeś, tylko będąc dokładnym 633600 pikseli. Tabliczka mnożenia się kłania. 900p (1600x900) w stosunku do 1080p (1920x1080) to prawie dokładnie 30% mniej pikseli do wyrenderowania. To nie jest mało.
dj_sasek [6]
To nie jest mało.
Generalnie tak, ale wszystko zależy od tego, jaką przekątną ma ekran. Na ok. 24" większej różnicy pewnie się nie zobaczy. Gdy jednak przerzucić się na telewizor 50"+... Tym bardziej, że w takich przypadkach nawet 1080p wydaje się za mało.
Heh, są laptopy 17", które wyświetlają rozdzielczość 1600x900.
dj_sasek dla mnie ta różnica jest śmieszna i tak jej nie zobacze na 32 calach,no i co brak tych 500 pixeli więcej mnie zbawi,633... z skąd wziałes taka liczbe może ci sie popierd.z 8xfull hd.
większosc graczy nie ma większych tv jak do 40 cal,a przy 7 gen to tone ludzi jeszcze grało na tv sd lub ready hd.21 calowych wzwyż.
up, mówisz o sobie? Na pewno za granicą grali na sd, już to widzę.
Dreamy [11]
Na pewno za granicą grali na sd, już to widzę.
To jest po prostu szukanie kolejnego usprawiedliwienia stosunkowo słabej mocy XBO. Coś typu "30 klatek na sekundę jest lepsze niż 60" albo "czarne paski u góry i dołu powodują bardziej filmowe doznania".
Tutaj wcale nie chodzi o ilość pikseli. Problemem jest to, czy gramy w natywnej rozdzielczości ekranu czy nie.
900p przeskalowane do 1080p wygląda okropnie. Tekst, elementy interfejsu i tekstury tracą na ostrości, a efekty aliasingu są spotęgowane.
Różnica między 480p, 720p, a 900p jest na TV 1080p marginalna. W każdym przypadku mamy upscaling. No może 480p ma trochę duże piksele, ale już 720p czy 900p nie robi różnicy. Co innego z natywną 1080p. Obraz jest ostry i nie ma wrażenia, jakby patrzyło się na grę przez brudną szybę.
Coś mi mówi, że nowe zintegrowane karty Intela zaczynają wyprzedzać pod względem wydajności to co siedzi w XO:)
Coś mi mówi, że nowe zintegrowane karty Intela zaczynają wyprzedzać pod względem wydajności to co siedzi w XO:)
Nawet jeśli to i tak na nich się nie 'pogra', przynajmniej w wiekszość gier.