Gran Turismo Sport ujawnione – Polyphony Digital połączy sport z grą
Tor Nurburgring nieźle wypadł w tych zajawkach - Forzę chyba trochę zdystansuje, ale jestem ciekaw porównania z iRacing, które właśnie otrzymało ponoć najlepiej zrobionego Ringa...
Mam nadzieję, że będzie spory przekrój w samochodach i tak jak w CARS dostaniemy też parę klasyków, a nie tylko najnowsze plus koncepty...
Pomimo, że nie znamy więcej szczegółów to zapowiada się naprawdę dobrze. Dodatkowo współpraca z FIA może wprowadzić nieco świeżości, której brakowało 6.
@DM
iRacing nic nie dostało, Ring jest przełożony na 2016. Nie mówiąc o tym że życzą sobie osobno $15 za wersje GP i północną pętlę. Zresztą ceny iRacing ogólnie są chore.
Najważniejsze jest partnerstwo z FIA. Może to wprowadzić do serii Gran Turismo wiele najciekawszych niedostępnych wcześniej serii wyścigowych. Tylko szkoda, że to prawdopodobnie nie będzie pełnoprawna część serii.
Lepszy model jazdy? Tak poproszę! Gra na kierownicy jednak była nieco zbyt łatwa i zbyt mało symulacyjna w GT6 w porównaniu do Assetto Corsa czy iRacing.
cyniczny - ale iRacing celuje w konkretnych ludzi, nie w zwykłych graczy. to nie jest taka sama gra jak inne, w którą się pyka, jeździ dla zabawy itp.. dla ludzi, którzy świadomie poświęcają jej mnóstwo godzin to nie są duże pieniądze, o wiele mniejsze niż wydawanie ciągle pełnej ceny plus pakiet premieum za kolejne battlefieldy itp.
@DM
Temat chorych cen iRacing przewija sie przez simracingowe fora srednio raz na tydzien. Nie ma sensu zaprzeczac rzeczywistosci - ta gra jest koszmarnie droga i to dla ludzi zarabiajacych w euro. Przejechanie pelnego sezonu w serii innej niz rookies Mx-5 to okolo 100 dolarow by wykupic wymagane tory. Oczywiscie w kolejnym sezonie tory sie zmieniaja i drenuja kase dalej.
Moga sobie na to pozwolic bo jest to jedyna opcja by na publicznych serwerach jezdzic w miare czyste wyscigi.
Mam licencje B gdybys mial watpliwosci.
Tu się zgodzę z Cynicznym. Wiele osób nawet ze świata simracingu narzeka na wysokie ceny w iRacing. Niby gra na początku przyciąga atrakcyjną ceną i jakimś kodem promocyjnym na 3 miesiące z góry lub więcej, a dostajemy tak naprawdę wersję demo. A dalej to kupuj człowieku każdy tor i każdy samochód za kilkanaście dolarów, aby osiągnąć coś więcej niż jazdę MX-5 po 2-3 torach lub prosty Oval.
DM => Nie wiem jak w nowych forzach na XO, ale Nurburgring w forzie 4 vs gt5 wypadal znacznie lepiej dla gt5. Mimo, ze ostatecznie preferowalem forze jako moja nadrzedna scigalke, to gt5/6 mialo znaczna przewage w tej kwestii.
Jestem troche niespokojny przez to ze nie ma pełnoprawnej siódemki w nazwie. Oby PD nie wysmarowało z tego powodu opcji przejściowej do GT7 które może sie ukazać i w 2020...
JA się obawiam czego innego mianowicie o same granie przez siec, kto pamięta GT 5 czy GT 6 wie że ta granie przez siec to była mordęga. Masa lagów i odrzuconych połączeń to była norma w takim GT6. Skoro porywają się na Online to muszą to poprawić inaczej będzie to klęska, poziom graficzny jak na razie daję pewne obawy ale obym się nie mylił.
Każdy chyba fan serii GT wie że to było autorytetem serii od 1 do 4, zaś w 5 i 6 totalnie olano ten aspekt. Tym bardziej jest to niepokojące, bo na trailerach Polyphony gra zawsze wygląda dużo lepiej niż w rzeczywistości i nie mają nic wspólnego z gotowym produktem. Takim dobrym przykładem jest tutaj Gran Turismo 5.
MaXXii => Standardowy zabieg tak w serii GT jak i w Forzie. Szczegolowosc modeli samochodow jak i otoczenia jest wyzsza podczas ogladania powtorek (spadaly za to chyba fpsy z 60 do 30 jak dobrze pamietam). Trailer to glownie zbitki z powtorek wiec jest jak jest... Cos za cos i osobiscie nie narzekam na taki motyw, ale jednak momentami bywaly te roznice bardzo wyrazne w obu grach.
Falcao_82, no właśnie, a sama gra pewnie będzie miała głównie najnowsze samochody. Reklamują się hasłem 100 years of racing a w grze będzie ino 1 year of racing. :P
Akurat w przypadku serii Gran Turismo nie ma co się martwić o starsze samochody. To jest gra która zawsze rozpieszczała petrol headów wachlarzem dostępnych maszyn - zarówno w kwestii rodzajów jak i rozpiętości lat.
Standardowy zabieg tak w serii GT jak i w Forzie. Szczegolowosc modeli samochodow jak i otoczenia jest wyzsza podczas ogladania powtorek (spadaly za to chyba fpsy z 60 do 30 jak dobrze pamietam). Trailer to glownie zbitki z powtorek wiec jest jak jest... Cos za cos i osobiscie nie narzekam na taki motyw, ale jednak momentami bywaly te roznice bardzo wyrazne w obu grach.
Gdyby tu jeszcze o same powtórki chodziło, choć te w forzie 6 wyglądają OK to są inne zabiegi, zresztą szkoda pisać. Tej generacji naprawdę ręce opadają, jeszcze wpychają PS VR to już tym bardziej mam obawy co do jakości tej gry.
Cyniczny - mam nadzieje że w siódemce jeszcze uchowaja się stare Civici 1.4 i seria nie wypnie się na starsze zabawki...
Oby wybor aut byl troszke lepszy i zeby Premium i Standard nie bylo. Niech wprowadza wiecej marek europejskich zamiast na przyklad 20 odmian Mazdy Miata. Moze bedzie hit...Zobaczymy...