Rise of the Tomb Raider – twórcy o efektach graficznych w grze
Jakie w połowie ? Miała wyjść na początku. Skąd macie to "w połowie" ? Z kolei dla mnie "na początku" oznacza styczeń - marzec z naciskiem na styczeń. To samo skąd ten kwiecień (tak macie napisane na stronie), czy połowę? Może się zdecydujecie ? W końcu podajecie 3 różne terminy.
Wszystkie opisane techniki znajdą się w Rise of the Tomb Raider w wersji na konsolę Xbox One.
A świstak siedzi i zawija je w te sreberka.
O! dobrze wiedzieć! jak będą snopy światła to kupuje w preorderze.
Ja wiem, że Xbox One ledwo wydala, ale bez przesady, że trzeba się chwalić kilkuletnią technologią.
W sumie zgadzam się z przedmówcą, bez sensu jest chwalić się "bajerami" które są w grach od lat. Ale skoro XOne jest pod względem sprzętowym co najwyżej średniej klasy pecetem, to może obwieszczanie że "tak, damy rade uciągnąć te wszystkie graficzne wodotryski na naszej maszynce" nie jest wcale głupie ;P poza tym czekam na nową Larę z niecierpliwością, niby standardowo lepiej, więcej i ładniej niż poprzednio, ale niczego więcej nie oczekiwałem. TR z 2013 roku bardzo mi się podobał a ten nowy zapowiada się jeszcze lepiej.