Anchors in the Drift – autorzy Scribblenauts tworzą hack’n’slasha w modelu free-to-play
"Jako największą innowację twórcy podają wspomniany wcześniej system „konstruowania” zdolności, do którego wykorzystamy karty zdobywane za wirtualną walutę albo prawdziwe pieniądze.
Źródło: https://www.gry-online.pl/newsroom/anchors-in-the-drift-autorzy-scribblenauts-tworza-hacknslasha-w-modelu-free-to-play/zf171d2"
and I'm out. W sumie to po f2p już nie byłem zainteresowany. W tego typu grach ważniejsze są socjotechniki niż gamplay i zabawa.
@mastarops
Dokładnie. A na dodatek tylko mi się wydaje, czy ta gra wygląda jak telefonowe\tabletowe produkcje? Toporny i minimalistyczny interface jakby na potrzeby urządzeń mobilnych, robią sobie furtkę bezpieczeństwa jeśli nie wypali na PC, czy to po prostu taki styl? Chociaż nie orientuje się jak kosztowny byłby port.
mastarops:"W tego typu grach ważniejsze są socjotechniki niż gamplay i zabawa" Ciekawy wniosek oparty zapewne na wieloletniej praktyce. Prawda? To wole już tego któremu się "wydaje" XD. Boże jasnowidze i dzieciaki z paranormalnymi zdolnościami już ocenili. A ja biedny myślałem że moja "cierpliwość" jest na topie. A taki hack’n’slash Panowie lub panie jak Path of Exile który zdaniem większości "zmiótł" chociażby płatne Diablo 3 (moim zresztą też D3 350h) podchodzi pod wasz osąd bo jeśli chodzi o gam-play i zabawę to puki co po 750 godzinach jakoś m i to nie pasuje. No ale co się będę kłócił ja mały szaraczek z prorokami nie z tej ziemi. Pozdrawiam XD