Fallout 4 w stałych 30 FPS-ach na PS4 i XONE; zobacz falloutowego pada
Skończy się pewnie jak z wymaganiami SW Battlefront, które też wymagały 8gb ram, a odpaliłem na 6gb i to na wysokich.
Czyli nie ważne czy ustawimy w grze detale na min czy max 8 GB jest niezbędne, a detale będą zależeć od ilości pamięci na karcie graficznej?
A ten pad nie moze byc bardziej kolorowy? toz to kurde postapokalipsa na milosc boska!
Bibel - też mi się to rzuciło w oczy, pad powinien być w kolorach szarej, zardzewiałej zniszczonej stali.
Ten pad to wygląda jak z plasteliny... A co do wymagań, to skoro konsola Xbox ciągnie to w 1080p to na PC nie powinno być problemów, no chyba, że będą jakieś cuda z optymalizacją.
nie można jeszcze raczej nazywać standardem
8 gb to jest obecnie standard.
Taka grafika i ograniczenie 30 fps? :)
Fallout zawsze słynął z autoironicznego i czarnego humoru, ale "czwórkę" cały czas ukazują w taki denerwująco "lekki" sposób. Bohater - badass z wielką giwerą - rozwala wszystko co się rusza, dookoła wybuchy i lasery, a wszystko to w rytm wesołej muzyczki w stylu retro... Może to tylko kwestia dziwnego marketingu, ale jednak trochę mnie to niepokoi.
Stare Fallouty też potrafiły śmiać się z siebie i co rusz puszczały oko do gracza, zgrabnie wplatając jakieś niewymuszone nawiązania do popkultury. Niemniej jednak, ogólny wydźwięk gry był bardzo poważny i utrzymany w klimacie niebezpiecznego, zepsutego i rdzewiejącego postnuklearnego świata nędzy i rozpaczy (co było potęgowane przez ciężki i ponury soundtrack).
Słabe te konsolki bardzo słabe, ja w tą grę zagram na swojej konfiguracji sprzętu w 60 lub więcej jak bedzie można limit ściągnąć.
@ZefirekSan
To, że gra ma w wymaganiach 8GB RAMu nie oznacza jeszcze, że na komputerze z mniejszą ilością RAMu się nie uruchomi i nie będzie w większości przypadków dobrze działać.
Pad wygląda całkiem spoko. A jeszcze fajniej by było, gdyby ta niebieska część była z - jak ja to określam - "zamszowej gumy" (nie znam się na materiałach i nie wiem, jak to się profesjonalnie nazywa) oraz miał metalowe przyciski, triggery i grzybki.
Wygląd pada do bani, zamiast zrobić coś "po przejściach", z odłażąca farbą itd. mamy jakieś pstrokate, sterylne gówno z na chamca wrzuconym hipkiem, ale badziew.
Oby stałe 30 klatek i (przyjemna) gitara.
ja na swoim PC zagrałbym i w 120fps, a i tak kupię na PS4.
Móc grac w grę Beci z modami i świadomie wybrać wersję bez modów? Dziwne....
Zgadzam się z przedmówcą- zbyt sterylny, trochę infantylnie i tandetnie wyglądający pad. Kolorystyka generalnie ok, ale ja bym użył jej jako faktycznej 'farby' na głównej części korpusu, nie jako bazowego koloru dla mieszanki tworzywa sztucznego z której odlewano poszczególne elementy. One powinny być czarne/szare-grafitowe/stalowe...
Ogólnie średnio to wygląda- no ale może pasować do samej gry (heh...). A do niej mam też wiele obaw, baaardzo dużo szczerze mówiąc.
ed: jak się nie sprzeda to może będą dodawali go do McZestawów :)
Pad powinien mieć metalową popękaną teksturę, albo coś na wzrór pip boja...Co za badziew...
Te pro-pc-ludzie... złożycie mi pc za 1400zł, abym miał więcej niż 30FPS.
Aexoni - na PC będziesz miał tyle klatek, na ile pozwoli Twój sprzęt :)
8GB standard? chyba wg twórców którzy nie umieja optymalizować lub chca napedzić sprzedaż ramu,gry na ultra ustawieniach nie wykorzystują wiecej niż 3-4GB,co do pada wyglada jak ze zręcznościowej gry z bajkową/baśniową grafiką dla dzieci.
@paul oren's
Z posta z innego wynika, że masz 4GB RAMu. Wiesz co to oznacza? Że gra gdy przekroczy 3GB (bo 1GB ma pewnie na system), to zaczyna korzystać z pamięci na HDD.
8GB w wymaganiach nie oznacza, że gra na niższej konfiguracji się nie uruchomi -> Windows ma coś takiego jak pamięć wirtualną.
Uzupełniając wypowiedź przedmówcy, zacznie się po prostu Swap Hell. Czyli gra będzie zamulać, pojawią się długie loading, itd. Rozwiązaniem trochę ograniczającym problem są częste reset gry.
Tj. jak wiadomo gra będzie zaprojektowana pod 8GB, więc w calu skrócenia czasu loadingów będą pewnie pakować kupę elementów do pamięci. W rezultacie jak ilość zużytej pamięci wraz z kolejnymi lokacjami pójdzie w górę zacznie ona być zapisywana na dysku. W tym wypadku po restarcie gry do naszej pamięci powinny trafić mniej danych, bo nie będzie tam wgranych wcześniej odwiedzonych lokacji.
Czemu zgaduję, że to pomoże? Ze względu na charakterystykę silnika, i podział świata na exterior i interior cele. Przy opuszczeniu interior cela ładowani exterior cela trochę trwa, więc lepiej nie zwalniać go w pamięci podczas wchodzenia do pomieszczenia by potem loading w druga stronę był krótszy.
By nie było, mogę się mylić, nie znam dość dobrze tego silnika, więc wróżę na podstawie ogólników, które znam.