Assassin’s Creed: Syndicate otrzyma dwa patche w dniu premiery
Hahahaha gra jeszcze nie miała premiery, a już patche zapowiadają :))
Niestety, deweloper nie przedstawił, co mają poprawiać owe day-one patche.
No co mają poprawiać? Zgadnijcie.
Z premierą kolejnego większego asasyna będą trzy łatki, to samo z tym FC: Primal...
UBI KIEV?
Po e3 były jakieś informacje, że nad wszystkimi wersjami pracuje zespół w studiu tworzącym grę, a nie ekipa z kieva xD już im się pozmieniało ehhhhh
Już nie jeden day one patch, lecz dwa! Ach, jakże ten Ubi$oft rozpieszcza graczy...
Przecież to jest bezczelne, powinno się karać za takie coś... to niech producenci aut zaczną wypuszczać wadliwe samochody od razu, potem ewentualnie proponując naprawę, czemu nie... oczywiście przed wypuszczeniem auta na rynek niech zapowiedzą naprawę.
I tak będzie 9/10 a UVI będzie się zarzekał że żadnych bugów nie widzieli. :D
I tak będzie 9/10 a UVI będzie się zarzekał że żadnych bugów nie widzieli. :D
Oooo piąteczka, +milion. Wiadomo, wszakże ocenianie na GOL-u to "mam własne zdanie, ale wystawiam 9/10", gdzie co innego wynika z recenzji, a ocena wysoka :)
@AL DU IN
to niech producenci aut zaczną wypuszczać wadliwe samochody od razu
O czymś takim jak wady konstrukcyjne słyszeli?
Poza tym, jest pewna różnica między oprogramowaniem a samochodem. Oprogramowanie łatwiej załatać. A łatać trzeba, bo bugi są zawsze i zawsze były i zawsze będą.
O czymś takim jak wady konstrukcyjne słyszeli?
Słyszał o czymś takim jak analogia?
A łatać trzeba, bo bugi są zawsze i zawsze były i zawsze będą.
Są odkąd branża jest jaka jest. Jakoś kiedyś (cough cough) nie potrzeba była day one patchów.
Czemu nie powiążą te dwa patche w jeden. Bez sensu. Równie mogliby wydać dziesięć patchy
Nie zamawiać preorderów, nie rzucać się jak sępy na padlinę w dniu premiery, to się takie zagrywki skończą. Ale to dla szanownych graczy byłoby za trudne...
@AL DU IN
Są odkąd branża jest jaka jest. Jakoś kiedyś (cough cough) nie potrzeba była day one patchów.
Bullshit. Bugi zawsze były. Nawet Tetris i PacMan je ma. To, że gier nie patchowali, bo praktycznie nie było na to infrastruktury nie oznacza jeszcze, że tym grom patche nie były potrzebne. Daggerfall nie bez powodu jest nazywany Buggerfallem. Teraz po prostu jest łatwiej załatać grę po jej wydaniu.
Zresztą i tak gra jest w tłoczni a prace nad grą nadal trwają. Witamy w procesie tworzenia oprogramowania.
Niestety, deweloper nie przedstawił, co dokładnie mają poprawiać owe day-one patche.
Po Unity nie trzeba być wróżką żeby wiedzieć że chodzi o łatanie dziurawego słabo zoptymalizowanego kodu. Niestety ale ta taśma produkcyjna Ubisoftu która rok w rok mniej więcej o tej samej porze wypluwa czym prędzej nową część zaczyna coraz mocniej szwankować co w poprzednich latach było nie do pomyślenia. Ciekawy jestem czy Ubisoft znajdzie w sobie tyle odwagi i podobnie jak w przypadku Electronic Arts i marki Need for Speed która też zaczynała staczać się po równi pochyłej da przynajmniej rok odpocząć swojej flagowej serii aby zapewnić deweloperowi sporo dodatkowego czasu na stworzenie gry która nie będzie musiała borykać się z rozmaitymi problemami natury technicznej oraz gruntownie odświeży oklepaną mechanikę rozgrywki. A tak na marginesie to jak to w końcu jest bo na początku było mówione że za PC-tową wersję odpowiada wewnętrzna ekipa Ubisoft Quebec (https://www.gry-online.pl/newsroom/assassins-creed-syndicate-na-pc-ze-znacznie-lepsza-optymalizacja/zf16978) a teraz Ubisoft Kiev?
Lepiej darować sobie wersję PC na jakiś czas bo może być powtórka z rozgrywki, jeżeli chodzi o optymalizację. Nie napawa też optymizmem Ubisoft Kiev (Jeżeli to prawda). Normalna gra w uniy zaczęła się dopiero jak miałem na pokładzie 12GB pamięci. Jednak i tak były spadki FPS, ale bez ścinek. Chyba tym razem wole poczekać na Fallout 4.