Recenzja gry Prison Architect - stwórz własne Alcatraz
Rzadko się zdarza, aby powstała recenzja gry nie zależnej, ale jednak wielkiej.
Rozumiem, że teraz będziecie robić recenzję wszystkich indyków, które wychodzą. Przynajmniej byłoby sprawiedliwe...
Zadziwiająco wciągająca. Przypomina trochę stary Theme Hospital usprawniony o wiele współczesnych funkcjonalności. Fajny jest element fabularny. Aktualnie rozgrywam mapę, w której wszystko już trzeba zbudować od podstaw i trochę się obawiam, że jak już od zera stworzę dobrze działające, wypasione więzienie to gra przestanie mnie bawić. No ale zobaczymy, może czeka tam jeszcze jakaś fabuła.
Czy pomimo tych błędów związanych z polską wersją językową to można na niej bez problemów grać czy raczej lepiej przesiąść się na angielską?
Ja gram na angielskiej bo mi to nie przeszkadza. Polskie tłumaczenie sprawdzałem dosyć krótko i wyłapałem jedynie pojedyncze błędy związane np. z tłumaczeniem z kontekstu. Myślę, że spokojnie można grać po polsku, w końcu to nie gra oparta na dialogach. No ale jak wspominałem, sprawdzałem polskie tłumaczenie dosyć krótko.
@Bezi2598: Jak przywykniesz do korzystania z wyszukiwarki obiektów nieobsługującej polskich znaków, to da się grać. Mnie to mocno przeszkadzało i po kilkunastu minutach testów przeskoczyłem na powrót na wersję angielską.
@ Zarek00i trochę się obawiam, że jak już od zera stworzę dobrze działające, wypasione więzienie to gra przestanie mnie bawić
Tak jest zawsze w takich grach. Dlatego te wszystkie stare gry jak serie Faraon, Cezar czy też Settlersy były tak zarąbiste, ponieważ miały kampanię z dużą ilością misji. I chociaż w każdej właściwie robiło się to samo, to trzeba było dostosować się do jakichś warunków w misji. Teraz jest większy nacisk na sandbox, czyli swobodę we wszystkim, również w fabule. Chcesz scenariusza - sam se zrób, my - twórcy - dajemy ci pole do popisu, za to chcemy stówkę, lol :P
Grałem trochę za czasów bety, chyba znowu się skuszę na moje kolejne Alcatraz. ;)