SOMA – w 10 dni od premiery do graczy trafiło 96 tysięcy egzemplarzy gry
Tak dobre produkcje jak SOMA powinny się sprzedawać znacznie lepiej. Gracze w dzisiejszych czasach naprawdę nie wiedzą co dobre. Oryginalna historia, klimat i bardzo ciekawy temat przewodni i naprawdę solidnie wykonana gra pod względem graficznym. Szkoda, że tak słabo się rozchodzi, ta gra zasługuje po prostu na sukces.
Twórcy są zadowoleni, więc chyba to dobry wynik. Nie oczekujmy od każdej gry milionów sprzedanych kopii.
Jak na 5 lat roboty, no nie wygląda by tyle robili.
Może jakieś DLC? Gra sprawia wrażenie niedorobionej, więc mogliby to uzupełnić.
A potem to niech lepiej na gotowy silnik się przestawią, bo 5 lat z takim contentem no nie powala.
kaszanka9 - jak dla mnie gra wygląda na bardzo DOROBIONĄ. Ich poprzednie gry sprawiały wrażenie budżetowych, ale ta jest wspaniała pod względem technologii i panowania nad kierunkiem artystycznym - pamiętajmy, że to wciąż mikroskopijne studio w porównaniu do dzisiejszych standardów. DLC żadnego bym się nie spodziewał, bo to co jest w grze w zupełności wystarcza. Z tego też względu polecam grę, bo te 92 tysiące to mam nadzieję tylko początek i będzie więcej (zasługują na to).
Przyjemnie mi się grało w SOMĘ. Trochę za mało horroru w niej jak na mój gust (nie oczekiwałem, że będzie to Sci-Amnesia), ale cała reszta okej. :)
Dobra gra, więc nie dziwota ;)
hedasw [5]
DLC żadnego bym się nie spodziewał, bo to co jest w grze w zupełności wystarcza
No jak ktoś nie widzi niedorobienia to może, jak dla mnie w zupełności nie wystarcza, w grze jest co najmniej kilka ważnych wyborów, które nie mają absolutnie żadnego wpływu na historię, a powinny, do tego zakończenie prosi się o dlc, to jest niewykorzystany potencjał, więc w tym zakresie się nie popisali, mogło być sporo lepiej.
Ciężko im będzie dobić do 300 tys. więc dlc wydaje się naturalnym kierunkiem, zwłaszcza, że tak długo zajęło im stworzenie jednej gry, lepiej postawić teraz na dlc do niej, szybciej, taniej, a zawsze to dodatkowa kasa, no i w tym przypadku to ma sens.
P.S.
Na PC zeszło około 50 tys. więc można powiedzieć, że platformy są po połowie.
Aby jednak SOMA wynagrodziła deweloperom 5-letni cykl produkcyjny i zwróciła z nawiązką poniesione koszty tytuł musi kupić w sumie około 300 tysięcy miłośników horrorów.
A czy okres/czas od premiery w jakim kupiono grę ma znaczenie? Grę na pewno kupię, ale obecnie mam "zawalone" terminy na granie :)
Na torrentach tysiące ludzi pobiera a jednak coś się zwróciło,gra trochę przereklamowana,i trochę to jest dziwę bo na filmach jak grali były inne momenty nić w pełnej wersji pewnie wycięło dużo wątków z gry max 8/10 i krą roku raczej nie będzie...Amnesja nadal na 1 :P
"Co prawda, twórcy nie mogą zdradzić jaki procent z tej liczby przypada na pecety oraz PlayStation 4"
Według "Steam Spy" na samym steamie jest ponad 50 tys. posiadaczy gry.