Forum Gry Hobby Sprzęt Rozmawiamy Archiwum Regulamin

tvgry.pl AK-47 w grach wideo

27.09.2015 13:23
1
zanonimizowany722423
64
Generał

Okej AK i M16 ale jest jeszcze jeden karabin trochę mniej popularny i często spotykany w grach a nim jest M4(A4 itd.). Wiem że on pochodzi od M16 jednak mógł być wspomniany. :)

27.09.2015 13:58
taranssj4
2
odpowiedz
taranssj4
124
Wyznawca Słońca

A więc ciekawym patentem w grach byłby np. wskaźnik niezawodności. Każda broń miałaby swój, unikalny. Zależałoby od tego jak często broń by się zacinała itd. W dodatku taki wskaźnik rósłby wraz z ilością gadżetów podłączanych do broni (w końcu im prostsza broń tym bardziej niezawodna).
Gracze mieliby wybór - albo nowoczesna broń, celna i plująca większą ilością kul na minutę, ale za to musieliby się liczyć że w każdym momencie może się popsuć i zostaną załatwieni przez użytkownika kałacha, utarzanego w piachu, spod wody:D
Czemu jeszcze tego nie ma w Battlefieldach?

27.09.2015 14:21
3
odpowiedz
komenty
69
Senator

Fajny materiał.

27.09.2015 14:31
4
odpowiedz
BlowUP
58
Pretorianin

No fajny

27.09.2015 14:35
mateo91g
5
odpowiedz
mateo91g
105
Generał

Proponuje na następny film z tej serii pistolet Desert Eagle - pojawia się on bardzo często w grach, jednak jak podają specjaliści jest to broń o całkowitej nieprzydatności bojowej, czyli kompletnie nie nadaje się do używania przez policję, czy wojsko lub komandosów z uwagi na dużą zawodność, olbrzymie rozmiary i masę, ogromny odrzut, huk i oślepiający płomień wylotowy, cenę amunicji i niską pojemność magazynka. Nie jest to broń do walki z ludźmi, ale do obrony przed niedźwiedziami (w USA jest to problem, zwykły pistolet nie jest w stanie zatrzymać niedźwiedzia, natomiast broń tak dużego kalibru już tak).

27.09.2015 14:54
Drusix2
6
odpowiedz
Drusix2
69
Centurion

Z tego co mi się wydaje ostatnia gra, w której widziałem system niszczenia broni to STALKER Zew Prypeci z 2009 roku. Według mnie brak tego systemu w Farcry 3 i 4 to same plusy. Takie coś pasuje bardziej do świata postapo, gdzie bronie są już stare albo są domowej roboty. Jakby mi się miały nowe bronie zacinać to bym się zaczął irytować :D

27.09.2015 15:04
7
odpowiedz
szpen
84
Pretorianin

Dobry materiał. W wojsku strzelając z Kałacha na 100 czy 200 metrów nie było żadnego problemu z celnością pierwszego strzału, strzelanie automatem to już inna bajka. Broń upaćkana błotem cały czas była w stanie oddać strzał (części wewnątrz broni, czyli zamek z suwadłem, cały czas przesuwały się bez zastrzeżeń).

27.09.2015 15:30
8
odpowiedz
zanonimizowany1027056
59
Generał

Racja. W multi Black Opsa zawsze czekam na 38. poziom.

27.09.2015 16:27
Xartor
9
odpowiedz
Xartor
141
Konsul

Jaki ognień ciągły w m16? M16 nie ma trybu ognia ciągłego...
A ci co strzelali z kalacha wiedzą że po wystrzelaniu magazynka ogniem ciągłym lufa prawie się wygina :P Przynajmniej w Ak 47

27.09.2015 16:39
T_bone
10
odpowiedz
T_bone
262
CMDR

GRYOnline.plNewsroom

Xartor--> M-16A1 miało taki tryb ognia.

27.09.2015 17:07
11
odpowiedz
djbacu
34
Pretorianin

Bardzo fajny materiał ale zapomniałeś o jednej ważnej kwestii. Jaką jest zdolność rażenia celów żywych.Pociski AK przebijały żołnierzy wroga na wylot, często przebijając również ceglane mury. Co nie sprawiało tak śmiertelnych ran jak pociski wyszczerzone z konkurencyjnego M16 które pozostawiały w ciele trafionego żołnierza przekazując całą energie kinetyczną ofierze często rykoszetując w jej ciele.

27.09.2015 17:42
puci3104
12
odpowiedz
puci3104
148
Generał

Co do AK w Black Ops i dodam CoD4 to się zgodzę, że jest fenomenalna. Jest to po prostu zdecydowanie najlepsza broń w serii CoD. Do tego mieliśmy też AK74u, które było drugą najlepszą bronią. W MW2 się nie używało AK47, ponieważ była niezwykle niewygodna do użytkowania (celownik podibjało znacznie bardziej niż w innych, a i niska szybkostrzelność w stosunku do obrażeń nie była na tyle dobra, aby go używać. Lepiej było używać ACR lub M4A1, ale i tak większość latała z UMP45.
W CS AK47 daje przewagę, ponieważ jeden strzał w głowę z niego zabija. M4 nie zabija na raz nawet przy strzale w głowie co daje dużą różnicę na korzyść "kałacha".

mateo91g
Popieram pomysł Deagle'a. Broń, z której strzelanie z jednej ręki może spowodować groźne obrażenia tejże ręki, a np. w CoDach czy Max Payne mieliśmy ją w Akimbo (2 bronie w dwóch rękach).

27.09.2015 20:10
k8vt800
13
odpowiedz
k8vt800
100
Pretorianin

AK-47 for everyone! (C&C: Generals)

27.09.2015 20:35
werus81
14
odpowiedz
werus81
33
Chorąży

w bf3 dodali też rpk zmodyfikowaną wersje akm

27.09.2015 20:51
Dead Men
15
odpowiedz
Dead Men
179
Senator

Warto było wspomniec o polskiej przeróbce Ak 74 czyli Tantalu wz 88 i przeróbce AKS 74 U czyli Onyksie wz 89

27.09.2015 21:57
16
odpowiedz
zanonimizowany930719
83
Senator

[militarny faszysta mode on]

@Gambri

Jest sens powielać nazwę, która ze względów marketingowych przyjęła się na całym świecie? Sam przyznałeś, że jest ona błędna i myląca. Tak, wiem, przyjęła się na całym świecie:-)

@stach122

A M-16 od AR-15 konstrukcji E. Stonera, też warto o tym pamiętać.

@taranssj4

Bo to jest raczej mało realistyczny FPS. Devsi stwierdzili pewnie, że naprawianie broni po każdym meczu za jakąś tam formę waluty nie miałoby sensu. Takie rzeczy świetnie się za to sprawdzają w taktycznych turówkach typu JA2.

@mateo91g

Zaproście Dziewulskiego;-]

@Drusix2

To zwyczajnie pasuje do RPGów, do strzelanek już niekoniecznie.

@djbacu

To jest kwestia dyskusyjna do dzisiaj. Amunicja 5,56X45 mm (kbk z linii M-16), uzyskuje (przy lufie o standardowej długości), mniejszą energię początkową od amunicji 7,62X39 (używanej w kbk AK). Jednak dzięki małej masie jest to amunicja uzyskująca w opisanych warunkach wysoką prędkość początkową, dzięki temu tak jak napisałeś - najczęściej oddaje całą energię kinetyczną celowi. W przypadku człowieka oznacza to gwałtowną fragmentację w ciele, co przekłada się na destrukcyjne obrażenia tkanki miękkiej. Pocisk z kbk AK (wz. 43) zachowuje się stabilniej, zaczyna koziołkować (ale nie fragmentuje), po przebyciu kilku-kilkunastu cm w tkance. Wystarczy jednak by producent amunicji nieco inaczej zaprojektował typowy wojskowy pocisk pełnopłaszczowy, a jego zachowanie po uderzeniu w cel będzie już z goła inne. Amunicja 5,56X45 mm ma przewagę na polu balistyki, ma płaski tor lotu, natomiast brakuje jej "punchu". Prawdziwą różnicę robi amunicja 6.5mm Grendel, albo 6,8 × 43 mm SPC, ale to już trochę inna bajka.

@Dead Men

Trudno nazwać Tantala, czy Beryla "przeróbkami". Są to po prostu karabinki stworzone na bazie AK-74, różnica subtelna, ale istotna.

28.09.2015 03:20
Xartor
17
odpowiedz
Xartor
141
Konsul

T_bone, A M16A2 już nie :P
I nie wiem czy nazywanie AK karabinkiem jest poprawne, karabinki to nie przypadkiem karabiny krótko lufowe używane przez kawalerie? Zresztą idąc dalej nawet M14 nazywano karabinem a nie karabinkiem.

28.09.2015 08:26
18
odpowiedz
wellmiller
27
Chorąży

Do jednego muszę się przyczepić. Nie wydaje mi się, aby COD "nie radził sobie z oddawaniem wrażenia strzelania z prawdziwej broni" i "czyni to gorzej niż konkurencja". Źle to autor ujął. Wydaje mi się, że nie jest sztuką zmienić jedną z wytycznych, by broń wyżej podskakiwała. Po prostu twórcy codów nie chcą, by takowe realia wprowadzać, więc nie ma porównywać coda do podobnych produkcji, przynajmniej pod tym względem. Na rynku jest masa gier, które imitują duży (naturalny) odrzut i cieszę się, że cod wyznacza swoją ścieżkę w strzelankach. Zakładam, że autor tego materiału miał to na myśli.

28.09.2015 12:59
19
odpowiedz
Ghost_
132
Konsul

Nigdy bym nie brał CoDa pod uwagę przy porównywaniu broni. Tam nic nie ma odrzutu.

28.09.2015 18:04
20
odpowiedz
zanonimizowany930719
83
Senator

@Xartor

Polska, WAT-owska terminologia przyjmuje, że karabinkiem jest każda broń długa zasilana amunicją pośrednią (przykładowo 7,62X39 mm). Natomiast broń zasilana amunicją pełnej mocy (przykładowo 7,62X51 mm), jest karabinem. Stąd M-16 nazywamy karabinkiem, a M-14 karabinem. Na co dzień łatwo być jednak niekonsekwentnym.

28.09.2015 18:30
Cobrasss
21
odpowiedz
Cobrasss
203
Senator

:D AK-47. The very best there is. When you absolutely, positively got to kill every motherf..ker in the room, accept no substitutes.

28.09.2015 18:42
LooKAS
22
odpowiedz
LooKAS
133
Konsul
29.09.2015 15:20
😊
23
odpowiedz
Pepe11099
4
Legionista

W tle muzyka z balck ops 2.

01.10.2015 01:31
24
odpowiedz
JayJay_Scot
20
Legionista

Dajcie jakiś inny player, ten na androidzie zwyczajnie nie działa ! Miastogier ma i im wsio chodzi bez problemów

14.10.2015 08:46
Adrianun
25
odpowiedz
Adrianun
122
Senator

Świetny materiał Gambri, przyjemnie się oglądało! :)

28.10.2015 12:34
26
odpowiedz
albat
12
Legionista

Insurgency chyba tylko trzyma poziom w tym temacie. Modele AKS-74U, AK-74, AKM. Wszystkie sie roznia miedzy soba.

28.10.2015 13:45
n0rbji
27
odpowiedz
n0rbji
122
Siedzący Byk

W czasach zagrywania się w kultowy Project: I.G.I, a później I.G.I 2 i innych grach w tym okresie czciłem AK47 jako najlepszą i ulubioną broń w grach. Obecnie jak pojawia się w jakiejś grze to nie wiem czemu ale omijam go szerokim łukiem. Może mi się znudził, przejadł, może jest dla mnie za mało celny. Poprostu nie wiem dlaczego już nie podnosze go w żadnej grze :P

tvgry.pl AK-47 w grach wideo