Fallout 4 – szczegóły na temat towarzyszy oraz film prezentujący prawdziwego Ochłapa
No może minimalna poprawa jest (choć sam nie wiem, czy widzę jakąś różnicę. musiałbym sobie odświeżyć poprzednie materiały), ale wciąż jak widzę animację tego psa to aż się krzywię... Coś nie radzą sobie w tej Bethesdzie z naturalnymi animacjami.
Ja tam nie widzę żeby animacja psiaczka była jakaś zła.
Nie padła informacja o opcjonalności nieśmiertelności towarzyszy, co z tym idzie zapewne na tryb Hardcore nie ma co liczyć.
Nie padła informacja o opcjonalności nieśmiertelności towarzyszy, co z tym idzie zapewne na tryb Hardcore nie ma co liczyć.
Mody.
W falloucie 3 nie grałem z ochłapem bo bardziej denerwował, niż pomagał, zresztą reszta kompanów nie była lepsza ale przynajmniej pod celownik rzadko wchodziła, w stosunku do ochłapa, który od razu martwy padał. W tej części chyba jednak spędzę z nim trochę czasu, bez potrzeby szybkiego zapisu przed jakąkolwiek walką.
Z drugiej strony denerwowało mnie w fallout new vegas, że nie mogłem zabić towarzyszy bo nie którzy mocno denerwowali. W falloucie 3 zabiłem jericho gdy dowiedziałem się o napastowaniu sklepikarki, bardzo wolno go zabijałem, potem jego ciało poczłonkowałem i wszystkie kawałki wyrzuciłem przed stoisko tejże sklepikarki. w fallaucie 4 nie będę mógł czegoś takeigo zrobić.
Jeśli chodzi o animacje psa to jestem zdecydowanie za. Wygląda to dla mnie ładnie i przyjemnie, chyba należy się cieszyć, że Bethesda szlifuje ten aspekt w grze, gdzie wielu uważa, że to ich słabość. Sama gra mnie zachwyca, zobaczcie sobie fragment od 0.28 do 0.30 filmiku pierwszego o psie, te domki, miasteczko, ta uliczka - jak dla mnie to będzie wspaniała gra z klimatem.
No tak, mody, ale to za pół roku pewnie w wersji wczesnej i rok w pełni grywalnej. Na początek pojawią się graficzne i te łatwiejsze jak tona nowego sprzętu. Wprowadzanie mechanizmów w stylu trybu hardcore bez odpowiednika SKSE czy NVSE się nie obejdzie a na ten przyjdzie trochę poczekać.
Ps. w NV towarzysze byli śmiertelni właśnie w trybie Hardcore.
Ochłap prawdziwszy niż mój Pikuś ;) Że "nieśmiertelny"? Nie będę tracił czasu na "load" ..Dobrze jest.
ciekawe czy tu się odważą na płatne mody, dlaczego tu bo w tej wersji łatwiej będzie można wychować gracza na
takie mody zdobywał w ten sposób i łatwej im będzie walczyć z darmowymi modami ze strony nexus.
"..o ile wiadomo, są pozytywnie nastawieni do modów z Nexusa ;)"
Jak by mieli inne wyjście. To właśnie mody trzymają przy życiu ich gry. Do dziś wychodzą nowe mody do Skyrima. Ba! Nadal wychodzą mody do Morrowinda i Fallout NV. To żadna uprzejmość z ich strony. Gdyby mogli uniemożliwili by tworzenie modów i wydoili graczy z ostatniego grosza. Na szczęście taka akcja to był by koniec dla studia bo gracze by tego nie wybaczyli.
Nidgy nie mialem towarzyszy w serii Fallout, bardzo mnie rozprasza jak za mna biegaja i pchaja sie pod celownik.
Zapewne będzie multikulti jeśli chodzi o towarzyszy ... Taa i w solidarności z imigrantami z Syrii dadzą nam jakiegoś przypakowanego uchodźcę z kozią bródką.
ps. Nexus to jest połowa sukcesu każdej gry Beth.
Gdyby byli tak pozytywnie nastawieni do Nexusa nie pojawiał by się z ich strony co jakiś czas pomysł z płatnymi modami. Nie wiem jak trzeba być pazernym by być takim idiotom by nie zdawać sobie sprawy, że największa zalet gry od Beci są właśnie mody. Bez nich żywotność tych gier byłaby nieporównywalnie mniejsza, i nie sprzedawały by się przez lata.
Mam nadzieję, że i tym razem w związku z modami na Xboxa pomysł nie wróci. Przecież wiele osób, w tym mnie nie interesuje tyle sam Fallout 4 (gra pewnie będzie niezła, ale jakoś poza genialnym Morrowindem gry od Beci same w sobie szybko mi się nudziły) ale to czym Fallout 4 będzie za rok dzięki moderom. A to już zupełnie inna bajka.