Divinity: Original Sin II - ujawniono kolejne cele zbiórki
pazernosc tych typów nie zna granic, niech zrobią próg na plik exe, bo jak nie dostaną na to kasy to mozesz kupic gre i owszem ale jej nie uruchomisz :)
@Gibsonn, ale o co ci chodzi? Płacisz i dostajesz za to grę, gdzie tu pazerność? Wpłacasz i wiesz co dostaniesz, bo wiesz jaki próg osiągnęła zbiórka, mogą cię tylko zaskoczyć na plus. Chcesz płacisz te 20-30$ i dostajesz grę za około 80-120 zł, nie chcesz czekasz aż wydadzą grę i płacisz 49 euro na steamie lub 120 zł za pudełko w sklepie.
Tak Gibsonn bo gry są po to żeby przede wszystkim zarabiać i akurat ich forma jest jedną z najlepszych z jakimi się spotkałem.
Ci goście maja u mnie tak wielki kredyt zaufania, ze głowa mała. Jeśli ich wyparłem przy pierwszej czesci, nie mając praktycznie pojęcia o tym co z tego bedzie, to jak mogłem nie zrobić tego teraz? Ich poprzednia gra była super, bawiłem sie setnie. I mam nadzieje, ze przy kolejnej tez tak bedzie. Im więcej dodatków w podstawce tym lepiej :)
Jeśli ich wyparłem ;)
Ja również bez chwili zastanowienia ich wyparłem i tym razem:) Fantastyczne studio, fantastyczna gra. Cieszy bardzo uzyskany 1.5 milionowy próg.
Mnie zastanawia czemu progi są co 100 tysiecy dolarów a rzeczy w tych prograch tak rózne pod względem nakładu pracy.
Za 100 tysiecy dodadzą jakas maske.
I za 100 tysiecy dodadza edytor do modowania? Nie wydaje mi sie by to bylo tak tanie.
Bo tutaj idzie nie tyle o kasę (choć oczywiście też) co o wybadanie popularności. Jeżeli gracze rzucą sporo kasy to sygnał dla wydawcy, że warto w produkcję zainwestować, bo szansa na zwrot kasy jest większa. Ogólnie tego typu model finansowania jest naprawdę fajną metodą na przekonanie wydawców do nietypowych, często eksperymentalnych tytułów.