PES 2016 – obejrzyj porównanie graficzne wersji PC i PS4
czy w wersji premierowej lub po patchu sa aktualne sklady? zawsze PES mial z tym problem i mozna bylo ogladac zawodnikow w "starym" klubie mimo np ponad miesiaca od daty transferu...
Czy jest jakieś oficjalne stanowisko Konami dlaczego zrobili z wersją PC tak a nie inaczej? Bo w bajeczki, że PC nie dałby rady chyba już nikt rozsądny nie wierzy.
poza wyglądem trybun nie widzę większej różnicy, a jak ktoś sobie chce pooglądać ładne budynki i przechodniów to niech sobie zainstaluje sim city
robienie burzy w szklance wody, wersja na pc daje radę
Oficjalne stanowisko Konami jest znane, i nazywa się "wersja PC". Tu naprawdę nie trzeba czytać między wierszami.
[3]
No proszę Cię, mechanika może ta sama (czego żaden z nas nie może, z wiadomych względów, zweryfikować), ale grafika na piecu jak sprzed dekady. I to nie tylko jeśli chodzi o trybuny i budynki.
[4] grafika jest taka sama, jedyna różnica to trochę jaśniejsze kolorki, niech sobie przyciemnią monitor jak im to aż tak przeszkadza
W materiale wideo na tvgry można usłyszeć, że także rozchodzi się o animacje zawodników, zatem ponownie posiadacze klonów dostają ochłap i gadka, że to "tylko" wygląd murawy jest kompletnie bez pokrycia w rzeczywistości. Powiedziałbym, że wypadałoby zagłosować portfelem, ale gracze (ogólnie) to tak zidiociała grupa, że nowy "ISS" sprzeda się mimo tego, że jest jak jest.
Konami bierze przykład od swoich kolegów z Koei Tecmo - choćby "worjorsy", które zawsze są mniej atrakcyjne na PC.
Wniosek jest taki, że ktoś to kupuje, czyli wszystko z powyższym się zgadza.
Mimo niewykorzystania przez Konami drzemiącego w komputerach potencjału graficznego
^^ Potencjał dwurdzeniowych rydwanów z zabytkowym GF 8800 lub Intel HD na pokładzie IMO wykorzystano w pełni. Rozumiem, że newsman jest oderwany od rzeczywistości i nie wie jaki sprzęt posiada "przeciętny pecetowiec" ? Wystarczy spojrzeć na "steam hardware survey" ;-)
Wymagania nowego PESa na PC są ekstremalnie niskie (w zalecanych GeForce 260 - karta sprzed kilku lat, która nie obsługuje nawet DX 11 !!!) i nie bierze się to z niczego. Można by się pokusić o stwierdzenie, że na PC w PESa grają posiadacze słabych komputerów i to pod nich robi się grę, a nie pod garstkę "obrażonych" z mocnym sprzętem (tym zresztą nikt nie broni kupić wersji PS4/Xone... Czy broni?). Sprzedaż pewnie też bez szału - stąd taka decyzja Konami, a nie żeby komuś zrobić na złość. Nie bronię tu tego koncernu, po prostu tłumaczę, że decyzja o cięciach graficznych i portowaniu z PS3/X360 a nie current genów nie wzięła się z powietrza.
Jak to zawsze w życiu - coś za coś. Graficznie i gameplayowo wersja PC odstaje mocno od wersji PS4 (oświetlenie, kibice, trawa, animacje tekstury, etc.) ale za to zagrać można nawet na ekstremalnie przestarzałym i zabytkowym blaszaku.
ps. Choć tekstury mogli dać w kilku wariantach, jak to się przeważnie robi na PC, a nie takie rodem z X360/PS3...