Dark Souls III wchodzi na ostatnią prostą - co wiemy o symulatorze umierania?
Mam wielką nadzieję, że będzie to miks mechaniki DSII z klimatem i lokacjami DS:PTDE. Tak czy owak jaram się i zerwę z tradycją oraz przekonaniami i zamówię pre-order. Uważam, że w przypadku studia From Software grzechem to nie będzie. ;)
@up a kto to jest 'bymbyl' ?
Miyazaki robi tę grę, tak samo, jak on robił Bloodborne, więc NIE będzie mechanik DkS2 (i całe szczęście, ta gra to absolutna porażka), matchmaking ma być oparty na soul level, backstaby instantowe, klimat i level design podobny do DkS1, powrót many (nie wiadomo do końca jakie będą mechaniki oprócz tego, że uzupełniamy ją innym estusem), parowanie niemożliwe dla dużych tarcz. Polecam kanały streamerów, którzy rozmawiali z samym Miyazakim (Peeve razem z ekipą Soulbrandt, A German Spy, VaatiVydia, DreadedCone) oraz zgłoszenie się do network testu, jeśli jest się posiadaczem PS4.
To będzie kolejny Souls, czyli wiadomo że możemy spodziewać się fenomenalnej pozycji :) Czekam !
@fifOK95 Bez przesady. Może faktycznie Dark Souls II było grą trochę słabszą od poprzedniczki, ale nazywanie jej absolutną porażką jest po prostu śmieszne. To nadal bardzo dobra gra. Na pewno lepsza niż Bloodborne, który jest jednak krokiem wstecz w grach z serii souls.
Bardziej mroczna sceneria zdecydowanie wyjdzie na plus tej odsłonie. Dwójeczka rzeczywiście poszła trochę w nie tę stronę, co potrzeba.
Dlaczego do tego kwietnia jeszcze tak daleko? Dwójka była trochę zbyt kolorowa mroczna sceneria, wyjdzie tej grze tylko na plus.