Counter-Strike: Global Offensive - nowy patch naprawia hitboksy
CS:GO miał i tak jedne z lepszych hitboxów jeżeli chodzi o pierwszoosobowe shootery. Teraz po zagraniu kilku turniejowych moim zdaniem są jeszcze lepsze a animacje to tylko dodatkowy plus.
@dj_sasek to mówisz że CS jest jedyną strzelanką w jaką grałeś po sieci? Albo nie rozumiesz co to jest hitbox, albo uważam tak jak napisałem w pytaniu.
Czegoś tu nie rozumiem, daliście filmik, że gość wywala cały magazynek w kogoś i nie trafił wcale, a pod spodem obrazek porównawczy hitboxów przed i po, które przecież nie, a nic nie zmienią.
Ich kształt to nie był problem, przecież jak były prostopadłościany to nawet łatwiej kogoś trafić (bo za duże, niedokładane) niż gdy teraz będą kapsuły.
Problem był w tym, że one się nie pokrywały z widoczną postacią, zwłaszcza gdy ktoś jest na drabinie i to głównie poprawiono, a te kapsuły to tylko taka wisienka na torcie dla jeszcze lepszej dokładności.
@dj_sasek
Jak to były jedne z najlepszych hitboxów to dobrze że nie gram w COD/BF...
https://www.youtube.com/watch?v=H1lblTOV1mg
CS:GO miał i tak jedne z lepszych hitboxów jeżeli chodzi o pierwszoosobowe shootery
Dobry żart. W porównaniu do arenowych shooterów to nawet nie ma startu (wcale nie jest potrzebny jakiś kosmiczny tickrate). Statystycznie 1/6 pocisków nie trafiało 'bo tak'. Jeśli chcesz to porównywać do ostanich strzelanekw stylu COD/BF etc. to rzeczywiście - CS:GO jest lepszy (tylko po co porównywać do czegoś słabego, skoro już lata temu rozwiązali całkowicie ten problem).
Chętnie zobaczę filmiki z analizą ile ten patch dał. Wybitnie bym się cieszył gdyby udało im się naprawić wszystkie problemy z kodem sieciowym w tej grze:)
Hitboxy swoją drogą jednak uważam, że największy szkopuł CS:GO to słaba rejestracja pocisków. Dodajmy do tego serwery Valve tick 64 i mamy to co mamy.
Może napiszę inaczej. Poza takimi rzeczami jak podskakiwanie czy animacje wchodzenia po drabinie, które miały skopane hitboxy reszta była na dobrym poziomie.
@Toxicator - grałem w wiele shooterów i nadal uważam, że CS miał jedne z lepszych. Nie tak dobre jak w dużo starszych strzelankach, ale jednak są na lepszym poziomie niż np. ostatnie BFy.
@Legion 13 - BF3, BF4 były bardzo długo skopane przez słaby tickrate i netcode. Przez co bardzo często ginęło się od kul które nie miały nas prawa trafić. W CoDa nie gram od MW2, bo nie potrafią mnie niczym przyciągnąć z powrotem do tej serii to nie wiem jak tam jest. ps. napisałem jedne z lepszych, nie najlepszych :P
@tybet2 - o jakich arenowych shooterach piszesz, bo jeżeli sięgasz pamięcią aż do Q3 czy Unreal Tournamentów to się zgodzę. CS 1.6 też miał lepsze od CS:GO.
https://www.youtube.com/watch?v=5kSs80W7GFY
Tu macie przedstawione "chyba" wszystkie nowości ostatniego patcha. Na pierwszy rzut oka wygląda spoko ale trzeba przetestować w praktyce ;)
W Quake Live masz serwery tickrate 40 i 99 procent hitów siada czysto z raila czy spawary. CS:GO nawet przy tickrate 128 potrafi nie zarejestrować całej serii na ryj przeciwnika z paru metrów. Nie wina gry tylko silnika, source engine ma jeden z gorszych kodów sieciowych, chociaż nadal lepszy niż w jakimś CoD czy BF.
@MrGohut Myślę że jednak dobrze :) Radzę sprawdzać oficjalne update'y zanim się napisze że ktoś coś mówi źle ;) http://blog.counter-strike.net/index.php/2015/09/12496/