Fallout 4 – kolejny film prezentujący atrybuty systemu S.P.E.C.I.A.L.
Percepcja w grze Fallout to podstawa, jeśli chodzi o walki dystansowe. :)
Zapomnieliście o Agility (zręczności) w wymienianiu co nas czeka. Każdy kto czyta ten temat na pewno o tym wie, ale chyba i tak warto poprawić :D Pozdrawiam
Dawać mi już tą grę :)
Mam nadzieje że będzie można wkładać granaty w spodnie wrogą.
Wspomnieli o systemie VATS, ciekaw jestem tylko czy percepcja będzie miała jakiś wpływ na walkę w czasie rzeczywistym? Np. obrażenia czy szansę na trafienie krytyczne? O tym, że elementy SPECIAL wpłyną na sile odrzutu, drżenie rak czy rozmazywanie się obrazu w trakcie celowania nawet nie mażę na teraz, ale kto wie co za rok oddadzą moderzy ;)
Sądzę, że same punkty w percepcji będą miały mało zauważalny wpływ na grę, poza tym oczywistym np. VATS. Ilość punktów będzie miała za to olbrzymi wpływ na to jakie perki będziemy rozwijać i wybierać, a perki w ogromny sposób będą zmieniały nasz styl gry.
No właśnie tego jestem ciekaw. Bo boję się, że w kwestii walki dystansowej w trybie strzelankowym, wszystko może zbytnio zależeć tylko od oka gracza i pukawki w rekach a nie od umiejętności. W rezultacie weterani strzelanek będą kłaść szpony śmierci w 20 minut po wyjściu z początkowej lokacji treningowej.
Percepcja 8, Zwinność 10 i granie przyzwoitym snajperem walącym po oczach było BOSKIE! :)
Perki złym pomysłem nie były, żałowałem tylko, że w jednym miejscu poprawili (perki faktycznie były fajne) to w drugim musieli popsuć (wywalenia cech (siła itd.) oraz poziomu nastawienia NPC do gracza). Mam nadzieję, że w Falloucie upraszczać wszystkiego na siłę nie będą i system pozostanie w miarę złożony, umożliwiający stworzenie różnorakich buildów. Oraz, że z zdobywanie poziomów i rozwój postaci nie będzie formalnością, że by dotrzeć w niektóre fragmenty mapy będę musiał się odpowiednio przypakować i poprowadzić postać z głową, a nie, że postać na poziomie 20 będzie, z tym samy eq dla porównania, raptem o 20% silniejsza od postaci na poziomie 5.