Najlepsze mody do gry Wiedźmin 3: Dziki Gon - wrzesień 2015
Szkoda tylko że te mody wyszły z miesiąc temu albo więcje i nic ciekawego poza lepsza grafa nie dodają.
Same bzdety. Ale co się dziwić, skoro REDsi na chwilę obecną wypuścili tylko coś, co pozwala dodawać własne obiekty... a i to jest coś bzdetnego, nie do końca przemyślanego, skoro nie dali edytora. Mam nadzieję, że prędzej czy później wydadzą REDkita.
Niestety to prawda ale są mody które poprawiają pewne rzeczy, tzn. mod odnośnie HUDa oraz mod odnośnie wyglądu naszego wiedźmina. Nieźle wypada też mod odnośnie spowolnienia czasu w czasie zadawania ciosów krytycznych. Potem zamieszczę w temacie kilka poprawek. Poza tym niestety, bez redkita nic się zrobić nie da, na modkitcie można co najwyżej zmienić wygląd tekstur.
AutoLoot – automatyczne podnoszenie przedmiotów i składników
W wieśku to jeszcze nie tak strasznie. W quano inkwizycji to dopiero było padaka.
Kwestia gustu, ale ze wszystkich "reshade'ów" (potocznie zwanych "zmianą kolorystyki"), najbardziej podoba mi się Ashen FX RC1. Przypomina "Efekt E3", ale jest jednak trochę inny. Polecam:
https://www.youtube.com/watch?v=nS79kqFVzmw
Co do "ulepszeń" graficznych - czy naprawdę nasmrodzenie bloomami, rozmyciami, światłami itp. poprawia gameplay? Nie sądzę - przecież ważna jest przejrzystość obrazu, bo patrząc na powyższe mody to chyba bym mdłości dostał po chwili:)
Ile radości było gdy zapowiedziano, że W3 nie będzie skalował przeciwników do poziomu Geralta. Ile hejtu by wtedy było, że kolejny Oblivion będzie. Teraz potrzeba moda bo bez level scalingu nie przebrnie się przez 36 level bez cwaniakowania.
@Up
No niestety... System zdobywania doświadczenia i poziomów, to prawdopodobnie najgorszy element Wiedźmina 3. Zupełnie nieprzemyślany, niewygodny i niepotrzebnie udziwniony.
--->akurat jak gramy na najtrudniejszym to balans jest praktycznie do samego końca, nawet pod koniec zginąć w kilka sekund nie było problemem.
--->taranssj4 - reshade, czy mastereffect to tylko początek, główna zmiana to połączenie tego z modami i modyfikacją ini, wtedy gra wygląda wspaniale. Temat na golu w innym miejscu.
Bez Redkita i modów nie będzie, które poprawią grafikę jak ma to miejsce w Skyrim. Czy nawet w GTA4,5.
Zmiany w pliku ini. polegające na zmianie filtra z żółtego na niebieski nic nie da.
Nie będzie takich modyfikacji graficznych jak do Skyrim, z tego prostego powodu, że Wiedźmin ich nie potrzebuje :)
Smutne jest to że większość tych modów powinna znaleźć się w jako normalna część gry. Niestety zdążyłem całą grę przejść w czerwcu, a z tymi modami byłaby gra ciekawsza.
--->wcogram - ini nie odpowiada za filtry ;) w ini możesz zmienić zasięgi rysowania, oraz sposób wyświetlania światłocenia, wody itc. za zmianę shaderów odpowiada np. reshade, za zmianę hdr, ao np. mastereffect. I akurat za pomocą modkita możesz zmienić tekstur czyli defakto zmienić obraz gry bo zmiany graficznie w skyrim polegały głównie na zmianie tekstur i przedmiotów.
tutaj masz parę screenów:
http://imagizer.imageshack.us/v2/xq90/912/rnyIzE.jpg
http://imagizer.imageshack.us/v2/xq90/661/pXHsFG.jpg
http://imagizer.imageshack.us/v2/xq90/661/4z18cG.jpg
http://imagizer.imageshack.us/v2/xq90/913/KDVxml.jpg
http://imagizer.imageshack.us/v2/xq90/909/RabWwb.jpg
http://imagizer.imageshack.us/v2/xq90/912/Wjreic.jpg
--->Ryszawy - czy ja wiem ? Grę można stuningować tak że wygląda zupełnie inaczej niż na początku, aczkolwiek jakby był redkit można by było wymusić wiele zmian, które z mojego punktu widzenia byłby niezbędne aby odbić wiedzmina w kosmos :]
A.l.e.X -- chodziło mi o to, że Wiesiek używa nowoczesnego silnika i nie potrzebuje takich dodatków jakie dzięki modom otrzymał Skyrim, a przypominam, że jest tego sporo: Ambient Occlusion, Indirect Lighting, Image Based Lighting, Skylighting, Subsurface Scattering dla skóry, volumetryczne światło, odbicia w czasie rzeczywistym, głębia ostrości, kaustyka dla wody, wsparcie dla zewnętrznych shaderów i kilka pomniejszych. Większość z nich ciężko znaleźć, nawet we współczesnych tytułach. Wiedźmin po prostu już to ma.
Powie mi ktos jak to instalowac bo jak wlacze moda to grasie nie uruchamia i jakis scrip costam wywala
Jedyne mody jakie chciałbym mieć- to te które zmieniają wygląd oczu Geralta (i innych wiedźminów ze Szkoły Wilka) na opisane przez A. Sapkowskiego- tj. mniej więcej takie jak na Arenie w W2. Czyli błyszczące i niebiesko-zielone. A za podmianę koloru pancerzy na czarne/szare oddałbym wiele. Mam dość pastelowych pancerzy Geralta oraz jego miodowych oczu!
Tak się zastanawiam czy opłaca się włączyć mod Dynamic Enemy Scaling. Ktoś testował?
Na tą chwilę mody nie działają, albo trzeba grzebać i przedzierać się przez serpentynę ustawień i instalacji dodatkowego śmiecia softowego.
Po zainstalowaniu patcha 1.12 mam problem z modem SlotsSlotsSlots - pobralem z strony nexus mod nowa wersje po 1.12 ale po zainstalowaniu nmm gdy odpalam gre wyswietla mi bledy:
Error [content0]game\behavior_tree\tasks\monsters\bttaskmaintainspeed.ws(10): Class 'CBTTaskMaintainSpeed' already defined.
Error [content0]game\behavior_tree\tasks\monsters\bttaskmaintainspeed.ws(74): Class 'CBTTaskMaintainSpeedDef' already defined.
Error [content0]game\behavior_tree\tasks\reactions\bttaskisman.ws(4): Class 'CBTCondIsMan' already defined.
Error [content0]game\behavior_tree\tasks\reactions\bttaskisman.ws(15): Class 'CBTCondIsManDef' already defined.
Zrobilem dokladnie tak jak piszecie ze Script Mergerem ale nie wykrywa mi zadnych niekompatybilnosci.......
Na jedej stronie ANG forum znalazlem rozwiazanie - nalezy usunac z folderu tasks folder hacks - po usunieciu mam kolejny blad - Error [content0]game\player\r4player.ws(10134): To few params in call to function 'DisallowedActionDontShowHack'
Czy ktos moglby mi powiedziec co mam zrobic?
Także to samo dostaję bądź podobne błędy.
Wersja GOG 1.12 pod W10 i poprzednie u mnie dalej blędy może u kogoś zagadziała.
https://www.reddit.com/r/witcher3mods/comments/3h44vx/for_anybody_having_script_compiler_errors_using/
Nie używać niczego z modów jeśli ma się wersję GOG 1.12.
W najlepszym przypadku nie działa a masa grzebania i rejestracja by pobrać (strata czasu).
Na dziś (patrz data wpisu) najczęściej uszkadza grę pomimo używania Nexus Mod Managera i ponowna instalka, lub (jeśli ktoś pragmatyczny) przywrócenie kopii instalacji gry.
Praktycznie temat powinien być albo opatrzony ostrzeżeniami, albo usunięty jako szkodliwy dla graczy.
No chyba, że admini mają olewkę na nas...
Najlepszym modem do Wiedźmina 3 byłby mod likwidujący minimalny poziom co do możliwości używania przedmiotów. Jest już taki mod?
Wymagania co do poziomu to jedno z dwóch rozwiązań gameplayowych, przez które nie mogę z czystym sumieniem dać tej grze 10/10.
Irek mozesz smialo dac ocene 10 bo takie mody sa od dawna. Ponizej link do najnowszej wersji. Na nexsusie spokojnie znajdziesz co Ci potrzeba. Czuwaj!
http://www.nexusmods.com/witcher3/mods/983/?
Czy wiedźmin 3 ULTRA LOW UNDER 9000 pójdzie na takich wymaganiach
Intel(R)Core(TM) i3-120M CPU @ 2.50GHz 2.50GHz
4 GB RAM
Karta graficzna
Intel(R) HD Graphics 4000 Całkowita dostęmp pamięć graficzna 1792 MB
Windows 10 64 bit
p4go [29]
Dzięki wielkie! Niewątpliwie ten mod uprzyjemni mi rozgrywkę. Pytanie tylko czy działa on z wersją gry zakupioną na GOG.com... :P
Swoją drogą to dziwne, że CDP Red zdecydował się na takie rozwiązanie, które może i jest uzasadnione w grach MMO, ale nie w grze wybitnie singleplayerowej, i to z otwartym światem. Dla mnie to jest/było kompletnie niezrozumiałe posunięcie.
Ale nawet biorąc pod uwagę tego moda (który w tym momencie stał się dla mnie obowiązkową i nieodłączną częścią Wiedźmina 3), oceny 10/10 i tak nie dam ze względu na inne - choć nieco mniej przeszkadzające w zabawie niż "poziomowanie przedmiotów" - rozwiązanie gameplayowe, a którego, niestety, żadnym modem nie da się zmienić. No, niech więc będzie 9,5/10. ;)
Mody dzialaja z kazda wersja gry niezaleznie czy to steam,origin,gog czy nawet wersja piracka. Mnie najbardziej irytuje poruszanie sie Geralta w szczegolnosci jak nagle wykonasz skret w bok. Marzeniem byloby aby postac poruszala sie tak jak w grach ubi np. The Division.
Czy wiedźmin 3 ULTRA LOW UNDER 9000 pójdzie na takich wymaganiach
Intel(R)Core(TM) i3-120M CPU @ 2.50GHz 2.50GHz
4 GB RAM
Karta graficzna
Intel(R) HD Graphics 4000 Całkowita dostęmp pamięć graficzna 1792 MB
Windows 10 64 bit
Czy wiedźmin 3 ULTRA LOW UNDER 9000 pójdzie na takich wymaganiach
Intel(R)Core(TM) i3-120M CPU @ 2.50GHz 2.50GHz
4 GB RAM
Karta graficzna
Intel(R) HD Graphics 4000 Całkowita dostęmp pamięć graficzna 1792 MB
Windows 10 64 bit
mam problem z modem z modPreparations w Wiedźmin 3 :
wywala mi coś takiego:
Error [content0]game\gameplay\focus\focus.ws(207): Function 'LogWithName' does not take 1 param(s)
Error [content0]game\gameplay\focus\focus.ws(267): Function 'LogWithName' does not take 1 param(s)
Error [content0]game\gui\menus\gwintgamemenu.ws(107): Function 'LogWithName' does not take 1 param(s)
Error [content0]game\player\states\vehicles\horseriding.ws(49): Function 'LogWithName' does not take 1 param(s)
Error [content0]game\player\states\vehicles\sailing.ws(56): Function 'LogWithName' does not take 1 param(s)
Error [content0]game\player\states\playerdialogstate.ws(48): Function 'LogWithName' does not take 1 param(s)
Error [content0]game\player\states\aimthrow.ws(42): Function 'LogWithName' does not take 1 param(s)
Error [content0]game\player\states\combat.ws(124): Function 'LogWithName' does not take 1 param(s)
Error [content0]game\player\states\exploration.ws(55): Function 'LogWithName' does not take 1 param(s)
Error [content0]game\player\states\swimming.ws(252): Function 'LogWithName' does not take 1 param(s)
Warning [content0]engine\telemetrykeyword.ws(5): Native function 'Log' was not exported from class 'CR4TelemetryScriptProxy' in C++ code.
Warning [content0]engine\environment.ws(30): Global native function 'EnableDebugOverlayFilter' was not exported from C++ code.
Warning [content0]engine\environment.ws(32): Global native function 'EnableDebugPostProcess' was not exported from C++ code.
Warning [content0]engine\showflags.ws(11): Global native function 'DebugSetEShowFlag' was not exported from C++ code.
mod dodałem przez nexusa ręcznie też próbowałem wersja moda 1.22 wersja gry 1.22
proszę o pomoc 1 osobie która mi w tym pomorze stawiam czteropak browaru zrobię przelew na konto
Same bzdety. Ale co się dziwić, skoro REDsi na chwilę obecną wypuścili tylko coś, co pozwala dodawać własne obiekty... a i to jest coś bzdetnego, nie do końca przemyślanego, skoro nie dali edytora. Mam nadzieję, że prędzej czy później wydadzą REDkita.