Sukces Divinity: Original Sin II na Kickstarterze - twórcy wprowadzają nowe cele dodatkowe
Cytat: "Ostatnim z planowanych początkowo celów dodatkowych była Sala Ech – możliwość odwiedzania zaświatów, w których moglibyśmy trenować swe umiejętności bojowe, porozmawiać ze zmarłymi (i przyjmować od nich zadania), a nawet wybrać się do Otchłani, niebezpiecznego miejsca, wypełnionego unikalnymi przedmiotami." -> Był taki podobny element w Beyond Divinity (częściowo) i nie wyszło to na dobre. Był nudny dodatek oraz miał zły wpływ na balans trudności w grze.
Odnoszę też wrażenie, że niektóre dodatkowe cele są wciskane na siłę i mogą źle wpływać na jakość Divinity. Oby wiedzą, co robią. Oby moje obawy są niepotrzebne. :P
Kto wie, jednak ludzie uczą się na błędach i mogą poprawić ten aspekt gry. W Pillarasach było coś podobnego i się sprawdzało moim zdaniem.
Ten tryb Dungeon Master może być ciekawy. Zawsze mi brakowało w grach RPG możliwości wcielenia się w MG i zarządzania przeciwnikami.
Coraz bardziej się przekonuje do tej produkcji.
dj_sasek-> A nie było czegoś takiego przypadkiem w którymś z Neverwinterów?
Przy okazji, którą wersję lepiej kupić Divinity: Original Sin czy może czekać na Enhanced Edition? Wiem, że Enhanced z zasady oznacza więcej i lepiej, ale ponoć pozmieniali coś w fabule? Pozmieniali na lepsze?
Ogrywałem podstawkę kiedyś, ale odstawiłem na lepsze czasy. Te czasy chyba już nadeszły :)
edit:
ah, widze, że enhanced i tak będzie udostepniania posiadaczon Original za darmo :)
@dj_sasek -> [4] Skoro aż tak Ci zależy, to miej oko na Sword Coast Legends. :)
To jest normalnie sk.u.r.wysyństwo. Zarobili na jedynce sporo kasy a teraz sugerują, że jeśli nam nie dacie grubo ponad miliona mln to nie dostaniecie w dwójce np. czegoś tak oczywistego jak "rozbudowanych relacji pomiędzy postaciami" czy rozbudowanego drzewka umiejności. I matoły płacą. Głupich jest jednak wielu graczy PC-wych. Czekam na pocisk tutejszych : )
Najbardziej to mi się nie podoba "rozbudowanie relacji pomiędzy postaciami". Przecież to powinno być obowiązkowe a nie po zapłacie.
@Wonder_Boy -> To fakt, że jest dość dziwny i podejrzany. Nie musisz dalej wspierać Divinity 2 i możesz krytykować, ale nie masz prawa nas obrażać (matoły, głupcy itd.). Idź się ucz dobrych manier.
Myślę jednak, że "rozbudowanych relacji pomiędzy postaciami" to coś więcej niż tylko dodatkowe dialogi. Skrypty w silniku gry i tak dalej... Natomiast niektóre umiejętności z Divinity mają również wpływu na otoczenie świata poza walki, a więc dodatkowe roboty przy pisanie skrypty i analizować wszystkie możliwe scenariusze. W końcu Divinity to gry, gdzie mamy więcej interakcji ze światem.
@Reksio było, ale od Neverków minęło sporo czasu, a te narzędzia były jak dla mnie za toporne.
@Sir Xan - ok ;)
@ Sir Xan
Uspokój się, nikt cię nie obraża.
@Wonder_Boy -> Nie jestem obrażony, ponieważ nie widzisz moje emocje przed Internet, więc skąd możesz to wiedzieć. Po prostu daję Ci dobre rady. To wszystko i miłego grania.
: (
...nie ma jak zrobic gre za kase frajerow z kickstartera (za darmoche), pozniej jeszcze na tym w pizdu zarobic i skomlec o więcej OMFG....
No i pięknie im idzie, niech zbiorą jak najwięcej.
oby to tez zostalo sfinansowane.