Forum Gry Hobby Sprzęt Rozmawiamy Archiwum Regulamin

Wiadomość Divinity Original Sin II - pierwsze nagranie z trybu co-op

07.09.2015 14:39
1
zanonimizowany793381
57
Pretorianin

a ta gra dalej taka mozolna, wolna... Dynamika leży.

07.09.2015 14:53
dj_sasek
2
odpowiedz
dj_sasek
160
Freelancer

Kyjoz18 a jak chcesz, żeby walka w systemie turowym wyglądała? To nie jest action RPG...

Dla mnie więcej tego samego jak w pierwowzorze oznacza sukces kolejnej części i dobrze, że twórcy to wiedzą.

07.09.2015 18:02
3
odpowiedz
tanato
61
Pretorianin

w divinity oryginal mnie i spora grupe ludzi denerwowaly za trudne zagadki i infantylnosc grafiki i fabuly , teraz ma byc powazniej a zagadki maja nie wymuszac na nas przechodzenie gry z poradnikiem linijka po linijce, grafika ma byc mniej kolorowa , wiec to bedzie takie lepsze divinity original sin 1 :D

07.09.2015 20:05
4
odpowiedz
verify
215
Generał

A ktore to zagadki byly tak strasznie trudne? Bo jakos nie zauwazylem, a gralem bez poradnikow. Faktycznie, moze nie bylo tak jak w Skyrim, czy Call of Duty, gdzie wystarczy isc do znacznika, ale bez przesady.

08.09.2015 20:33
dj_sasek
5
odpowiedz
dj_sasek
160
Freelancer

Współczesna młodzież pewnie sobie nie radziła to w dwójce uproszczą... Chętnie się dowiem co sprawiło takie trudności w jedynce?

04.10.2016 11:26
6
odpowiedz
Andrewbpt
1
Junior

Problemem policji nie jest to że uciekł bo nie zapłacił złotych grzywny. Problemem policji jest to że uciekł i zabrał ze sobą kajdanki co sparaliżowało pracę policji w rejonie. Policja nie może pracować bez kajdanków, bo co zrobią gdy np. zadwoni jakis kierownik sklepu z prośbą o ...

Wiadomość Divinity Original Sin II - pierwsze nagranie z trybu co-op