Divinity: Original Sin II - pierwsze nagranie z trybu co-op
a ta gra dalej taka mozolna, wolna... Dynamika leży.
Kyjoz18 a jak chcesz, żeby walka w systemie turowym wyglądała? To nie jest action RPG...
Dla mnie więcej tego samego jak w pierwowzorze oznacza sukces kolejnej części i dobrze, że twórcy to wiedzą.
w divinity oryginal mnie i spora grupe ludzi denerwowaly za trudne zagadki i infantylnosc grafiki i fabuly , teraz ma byc powazniej a zagadki maja nie wymuszac na nas przechodzenie gry z poradnikiem linijka po linijce, grafika ma byc mniej kolorowa , wiec to bedzie takie lepsze divinity original sin 1 :D
A ktore to zagadki byly tak strasznie trudne? Bo jakos nie zauwazylem, a gralem bez poradnikow. Faktycznie, moze nie bylo tak jak w Skyrim, czy Call of Duty, gdzie wystarczy isc do znacznika, ale bez przesady.
Współczesna młodzież pewnie sobie nie radziła to w dwójce uproszczą... Chętnie się dowiem co sprawiło takie trudności w jedynce?
Problemem policji nie jest to że uciekł bo nie zapłacił złotych grzywny. Problemem policji jest to że uciekł i zabrał ze sobą kajdanki co sparaliżowało pracę policji w rejonie. Policja nie może pracować bez kajdanków, bo co zrobią gdy np. zadwoni jakis kierownik sklepu z prośbą o ...