Batman: Arkham Knight na PC - udostępniono nowy patch
Jeszcze kogoś to obchodzi? :D
Nagle ile się opcji graficznych zrobiło! WOW! Nie można tego przecież było w dzień premiery zrobić, trzeba było grzebać w plikach konfiguracyjnych.
[1] myślę, ze tych którzy od premiery czekają na doprowadzenie gry do stanu grywalności nawet dość mocno.
Preorderowcy wreszcie przestana się żalić jak im gierka nie działa, zapewne to ci sami co kupowali przed premiera Unity i krzyczeli że już nigdy nie kupią gry przed premiera
Preorderowcy oczywiście są sami sobie winni ale jest masa ludzi, którzy grę dostali z kartą GTX. Dla mnie info, że gra w końcu działa jak należy jest jak najbardziej pozytywna.
Z tym działa jak należy to się nie rozpędzajmy, działa lepiej ale ciągle nie jak należy. I już chyba nigdy nie będzie działać jak należy. Jeżeli gra na low używa 2GB Vramu i wygląda naprawdę ohydnie to znaczy, że nic niezoptymalizowali.
Z czystej ciekawości pobrałem patch, odplam grę i jakoś super wydajności nie oświadczyłem, oczywiście w menu pojawiło się parę dodatkowych opcji np. ustawienia czułości myszki ( brak tak podstawowej opcji w dniu premiery w grze na PC pokazuje na jakim poziomie jest owy port), a sama wydajność zwiększyła się o parę procent, ale nadal gra nie potrafi otrzymać stałych 60 klatek z ustawieniami na low na i5 i 970, wcześniej na takich ustawieniach w batmobilu miałem dropy z 60 do 25, teraz mam dropy do 45, moim zdaniem gra była od samego początku tworzona pod 30 klatek stąd te cyrki z optymalizacja pod 60 klatek
PS; Taki ciekawy fakty, mamy teraz premierę mad maxa oraz metal gear solida, każda z tych gier jest zachwalana za naprawdę porządna optymalizacje na PC i co ciekawe obydwie posiadają denuvo (a przecież to złowrogie zabezpieczenie tak zaniża wydajność ) i obydwie nie wspierała nvidia.............hmmm ciekawe :)
Sebo1020
Metal Gear myślę, że wspierali jak nawet do kart dorzucali i cały guide zrobili (http://www.geforce.com/whats-new/guides/metal-gear-solid-v-the-phantom-pain-graphics-and-performance-guide). Po prostu nie dodali swoich efektów jak w batmanie. Gra nie miała prawa źle chodzić patrząc na Ground Zeroes.
kęsik [6] https://www.gry-online.pl/S043.asp?ID=13811293&N=1#post0-13811340
Jeżeli gra na low używa 2GB Vramu i wygląda naprawdę ohydnie to znaczy, że nic niezoptymalizowali.
Bo co, bo low zawsze musi ruszyć na 1gb? Wymagania rosną, low też rosną i kiedyś 4gb vram minimum to będzie śmiech na sali, że tak mało.
Nie sprowadzaj wszystkiego do tekstur, bo nie tylko to siedzi w vram. Poza tym sprawdziłeś czy absolutnie to 2gb wymaga? Bo to że jakieś narzędzie ci tak pokazuje nic nie znaczy.
Bardzo mnie cieszy, że wszystko idzie w dobrym kierunku, jeśli chodzi o wersję PC najnowszego Batmana. Dzięki temu jestem coraz bardziej pewien, że za 2-3 lata chętnie kupię tę grę w pełni dopracowaną i w jakimś wydaniu GotY za jakieś 7,99 euro.
Każdy kto był zainteresowany ograł już na konsoli.
Kto miał szczęście na kompie również ograł, a kto nie to ogra teraz...
Swoją drogą straszni hipokryci na tym forum, remastery dobre ale wydawany patch by móc pograć w grę na PC już bebe. Czekam na jad, jaki jestem głupi i nie mam racji... Sorry prawdy się nie ukryje.
Bo co, bo low zawsze musi ruszyć na 1gb? Wymagania rosną, low też rosną i kiedyś 4gb vram minimum to będzie śmiech na sali, że tak mało.
Gdyby gra była na UE4 to bym zrozumiał ale to zmodyfikowany UE3 wiec błagam, piszesz bzdury, gra na low nie wygląda jakoś mega.
Nie sprowadzaj wszystkiego do tekstur, bo nie tylko to siedzi w vram. Poza tym sprawdziłeś czy absolutnie to 2gb wymaga? Bo to że jakieś narzędzie ci tak pokazuje nic nie znaczy.
VRAM obsługuje w głownej mierze tekstury, zobacz że to po zmniejszeniu jakości tekstur zuzycie VRAMU zawsze spada w grach.