Inner Chains – nowe screeny i wiadomości o polskim FPS-ie science-fiction z elementami horroru
Mieszanki sf z fantasy rzeczywiście robią się modne.
UE4, głównie atakujemy zmysł wzroku, ale damy obrazki w rozdzielczości 2x2px. Ech...
Co do samej gry, to jeśli pierwsza "zajawka" wzbudziła spore zainteresowanie, tak teraz (głównie za sprawą designu postaci zaprezentowanej na trzecim obrazku) raczej "na spokojnie", bez większego entuzjazmu podchodzę do gry. Dlaczego? Bo ten model postaci wygląda tak bardzo nijako, sztampowo. Pana Strzałkowskiego stać na ciekawsze rzeczy vide Mysterious Sculpture. Niekoniecznie przemawia do mnie ten cały "survival". Horror połączony z klasyczną grą FPS to dobre rozwiązanie, ale wszędzie wstawiany element przetrwania mnie - jako starszego gracza- odrzuca. Ja chcę się bawić przy grze FPS, a nie cholera walczyć o przetrwanie. W przypadku Inner Chains chciałbym także móc podziwiać kunszt artystyczny twórców (co zasugerował zwiastun), więc liczę, że w tym aspekcie będzie znacznie lepiej niż ten nudny i oklepany model postaci.
Ach, i skoro założycielem studia jest grafik, to... panowie! Zmieńcie logo gry! ;-)
PS
Kupcie prawa do marki Disciples!
@boojan27 -> No tak. Ale to żadna nowość. Już było Arcanum, Ultima 1-3, Might & Magic i podobne gry. ;)
@boojan27
Tyle, że tu nie ma fantasy ;)
@Dereteremior
Obstawiam, że to będzie "survival". Zamiast regeneracji życia dadzą apteczki i ammo nie będzie się sypało kilogramami. Wyczuwam mroczniejszą wersję Painkillera. I fakt postać, w moim odczuciu, wygląda jakby autor nie miał na nią pomysłu. Osobiście liczę na polskiego Dooma.