ARK: Survival Evolved - nowa aktualizacja wprowadzi obsługę DirectX12
A mówili że będzie 50% skok na początku, coś się Microsoft nie popisał ale sprawdzę z ciekawości.
^wszystko zalezy ziomus jak developer wykorzysta dx12 i niskopoziomowe API (przepisze czesc kodu), nie ze sobie 1 przyciskiem przelaczysz i juz
piszac pod DX12 mozna wycisnac wiecej niz 50% robiac to samo w DX11 i powoli bedziemy to widziec
Bo to nie jest finalna gra, każdy kto śledzi tą grę wie, że twórcy nie spieszą się z optymalizacją, bo tam co chwile coś się zmienia i to nie ma sensu. Więc te 20% można uznać jako samą implementację na odwal się, a co dopiero jak będą optymalizować.
Jak dla mnie to DX12 musi wnieść z +200% na moim Radeonie 7950 GHz jest ta gra na DX11 nie grywalna :( Albo mam 20FPS albo gra wygląda paskudnie że się patrzeć na to nie da. A minimalne wymagania są śmieszne bo gra wygląda paskudnie na nich a i na średnich nie powala. Wiedźmin 3 to przy tym było arcydzieło optymalizacji i jakości. Mamy darmowy weekend testowy na steamie to idealnie z tym patchem trafili oby to nie było nędzne 20% bo potestował bym gierkę ale musi ona działać grywalnie :) Czemu oni to robią na badziewiu UE4 a nie na czymś innym co działa przez to pewnie w dobrą grę nie pogram :(
Siodła juz przeciez mozna krafcic a co do optymalizacji to gra na wysokich i epickich ustawieniach wyprzedza graficznie obecne komputerki o jakies 5 lat to jak to ma płynnie dzialac, nie dziwcie sie ze takie fajerwerki zabijaja karty graficzne bo grafa faktycznie urywa dupe...Wiedzmin to przy tym cienki bolek z tą roślinnością przypominającą wspominki po bigosie weselnym...gre polecam, jak wam w miare pójdzie to nie graliscie w nic lepszego...