Divinity: Original Sin II ufundowane, cele dodatkowe już wkrótce
+1 :)
Czuje sie jak inwestor. Tylko szkoda, ze zwrot z inwestycji to minus kikadziesiat godzin na granie ;-)
Nie spodziewałem się, że aż tak szybko ufundują ten projekt. Coś czuję, że gra będzie mocno wypasiona.
Polecam zobaczyć dzisiejszy materiał u Angry Joe -> Twórca gry zjawił się u niego i nagrali godzinę gry z wersji alpha w której opowiada i pokazuje co się zmieniło, jakie będą nowości itp. w naprawdę zabawny sposób bo zdarzają się pomyłki ;D
Wygląda to niesamowicie, robi wrażenie fakt że jaką rasą grasz i jaką przeszłość wybierzesz, zmienia grę o 180 stopni, każda z ras ma wszystkie dialogi inne, inaczej się questy wykonuje (Krasnolud może zrobić zadanie inaczej niż elf, inaczej niż człowiek, człowiek wojownik może zrobić całkowicie inaczej quest i mieć inne kwestie dialogowe niż człowiek złodziej)
Martwi mnie tylko jedno. Z tego co przez tą godzinę widziałem, ta gra lśni w multi, tym 4 osobowym co-op który defacto nie musi być co-opem tylko 1 vs 1 vs 1 vs 1, obojętnie jak chcecie ponieważ postacie mają inne cele inne motywacje (np w jednym quście jedna osoba chcę uratować swojego ojca, druga osoba z party ma zadanie go zabić, ale ty o tym nie wiesz :D), można tworzyć miksturę zdrowia, która wygląda jak mikstura zdrowia, dać ja innej osobie choc to tak naprawdę zabarwiona trucizna itp.
Dążę do tego że jest tyle mechanik do multi, questy przystosowane do multi, jak ta część będzie sobie radzić w single player? To mnie martwi.
cele dodatkowe: mierna fabuła + 100.000, średnia fabuła +500.000, świetna fabuła +4.500.000, a jeśli nie dacie zrobimy wam grę z fabuła na poziomie Original Sin I :)