Szef Larian Studios o powodach powrotu Divinity na Kickstartera
Jak ja nie lubie takiego gadania "wspólne tworzenie", "więź z graczami". Szczegolnie jak w następnym zdaniu występuje "Steam Early Access".
Pokazali, że potrafią stworzyć dobrą grę, więc nie widzę problemu.
Bardzo słusznie robią. Strzałem w kolano byłoby związanie się z jakimkolwiek wydawcą. Poza tym pewnie poproszą o stosunkowo niewielką kwotę, jak w przypadku 1. To studio robiło bardzo fajne gry jeszcze przed DOS. Niech dalej działają wedle nowej formuły i jestem dość spokojny o jakość nowych tytułów.
Early Access jedynki był bardzo udany. Częste patche, współpraca z graczami no i przede wszystkim grę w końcu ukończono. Przynajmniej wiadomo, że żadnych głupot nie popełnią i nie wymyślą nagle jakiegoś debilnego rozwiązania, w końcu są pilnowani przez graczy. Jak dla mnie to w dwójce mogliby popracować nad warstwą fabularną, walka była ok, mogą dodać najwyżej jakieś nowe czary czy mechaniki.
Dobra decyzja. Nie ma sensu jest robić kontynuacji gry, jeśli nie będą lepsze od poprzednicy. Nie ma co powstrzymać. :)