Deus Ex: Mankind Divided – szczegóły na temat bossów i jakości grafiki
podaliście link do anglojęzycznego oryginału wywiadu, ale na polskim Eurogamerze jest wersja w całości przetłumaczona na język polski
Dzięki za zwrócenie uwagi, już poprawione. :-)
Olivier Proulx stwierdził, że oprawa graficzna finalnej wersji gry będzie mniej więcej odpowiadała temu, co zobaczyliśmy w demie z tegorocznych targów E3.
Warning! Downgrade detected!
Myślałem, że jednak będzie można "pokonać" bossa wyłącznie rozmową (przekonanie do swoich argumentów) a tutaj się okazuje, że owszem, rozmowa będzie, ale walki się nie uniknie. Nie wiem dlaczego nie dano trzeciej ścieżki dot. pokonanie bossa za pomocą dialogu. Poza tym, nie wiem czy dobrze zrozumiałem, ale czy czasami wdanie się w rozmowę nie wyeliminuje możliwości "cichego" i bezkrwawego pokonania bossa?
Ja w ogóle nie wiem, po co bossowie w ogóle są. Zbędny element. Poprzednia cześć gry nic by nie straciła bez tych debilnych wstawek. Właściwie to by zyskała sporo w moich oczach.