Sniper: Ghost Warrior 3 z 40 mln budżetem na produkcję
Trochę szkoda tej kasy. Mogliby to przeznaczyć na jakieś (może nawet mniejsze) studia, które potrafią robić gry.
Nachapali się po Lords of the Fallen i teraz wsadzają kasę w Snipera...Jak wyjdzie dobrze to spoko...
To bardzo dobrze że powstają wysoko budżetowe gry. No ale przy takim Destiny budżet Snipera to pikuś.
@up co z tego, że Destiny miało nieporównywalnie większy budżet (podobno nawet 500mln $) skoro gra wyszła bardzo przeciętna. Aż strach pomyśleć co mogliby stworzyć ludzie z CDP Red żeby dostali takie "kokosy" na produkcje.
Aż strach pomyśleć co mogliby stworzyć ludzie z CDP Red żeby dostali takie "kokosy" na produkcje.
Nic by nie stworzyli gdyby nie mieli gotowca w postaci uniwersum wykreowanego przez Sapkowskiego.
Szkoda że ten snajper nie wyjdzie na 7 gen.konsol,dla mnie to jest najlepsza gra snajperowska,ma klimat lepsza od sniper elite 3 bo to strasznie denne nudziarstwo.
"Nic by nie stworzyli gdyby nie mieli gotowca w postaci uniwersum wykreowanego przez Sapkowskiego."
Który jak sami przyznali, w wielu elementach ich ograniczał.
Ciekawe co z tego wyjdzie, trzymam kciuki, bo już od jakiegoś czasu mam ochotę w coś takiego zagrać.
Nic by nie stworzyli gdyby nie mieli gotowca w postaci uniwersum wykreowanego przez Sapkowskiego.
Bzdura, uniwersum Sapkowskiego pomogło tylko w Polsce i ew. kilku ościennych krajach gdzie przed premiera gry Sapkowski był czytany. Dla całej reszty swiata Sapkowski był tak samo nieznany jak cała reszta polskich pisarzy fantasy, a jednak gry sie obroniły.
Który jak sami przyznali, w wielu elementach ich ograniczał.
Skoro ich tak ograniczał to może czas najwyższy uwolnić cały swój potencjał twórczy i stworzyć od podstaw własne uniwersum na miarę Mass Effect lub Dragon Age. Dlaczego jeszcze tego nie zrobili?
Bzdura, uniwersum Sapkowskiego pomogło tylko w Polsce i ew. kilku ościennych krajach gdzie przed premiera gry Sapkowski był czytany. Dla całej reszty swiata Sapkowski był tak samo nieznany jak cała reszta polskich pisarzy fantasy, a jednak gry sie obroniły.
A co ma piernik do wiatraka? Tu się rozchodzi o gotowy materiał źródłowy który został użyty do stworzenia gry a nie popularność samego uniwersum bo to dwie zupełnie odmienne kwestie.
Bo dostali prawa do Cyberpunka jeszcze w trakcie tworzenia Wiedźmina? Nie mają mocy przerobowej Ubisoftu żeby robić więcej niż jeden duży tytuł na raz.
Budżet jeszcze o niczym nie świadczy, po dość przeciętnej drugiej części ludzie mogą być już zrażeni tą serią i sobie ją darować, a wtedy 40 mln plus to co na marketing wydadzą może ich pociągnąć na dno.
@OsK[ar] szkoda że takie osoby jak ty pojawiają się na forach tylko zaśmiecają. Kasa dobra przeznaczona na dobry tytuł, i nawet takie osobniki jak ty im nie przeszkodzą. GRA wygląda bardzo ładnie i z tego co już wiadomo na targach zebrała bardzo dobre opinie 98% osób które zagrały w nią stwierdziło iż chętnie zagra w pełniaka, ile w tym prawdy nie wiem, wiem natomiast że ja będę jednym z tych ludzi którzy chętnie zagrają w SGW3:)
"Budżet jeszcze o niczym nie świadczy, po dość przeciętnej drugiej części ludzie mogą być już zrażeni tą serią i sobie ją darować, a wtedy 40 mln plus to co na marketing wydadzą może ich pociągnąć na dno." Równie dobrze można powiedzieć, że ci zrażeni drugą serią a lubiący gry strzelane (określenie ciągnięte za uszy) mogą tym bardziej polecieć na trójkę, jako że praktycznie nie ma żadnej w sieci sensownej i merytorycznej recenzji, która nie podkreśla, ze wad dwójki trójka nie ma wcale. Skutkiem własnie m. in. tych 40 baniek wydanych na stworzenie produktu. Nie uważasz, what?
coś mi ucięło wpis, to tutaj dokończe - poza tym te 17 baniek wydanych na marketing... No to nie można widziec jako kwoty "na waciki", tylko na budowanie produktu, który nie jest tylko płytka w kolorowych błyszczącym pudełeczku a gotowym produktem na który składa się i owa płytka i to, co wokół niej zrobiono ludziom w główkach, by potem dzięki odpowiedniemu poziomowi tego co na płytce i tego, co klient wie o tym - zgarnąć zyski. Jeśli tak się do sprawy podejdzie, a przecież w łąśnie na tym ta cała zabawa polega, to rzecz wygląda inaczej zupełnie niż tak, jak mortalking tu zamarudziłeś.
oskarek wyluzuj, misiaku, bo ci kredki z tornistra wypadywują;) jakiś konkretny dodatek do twojego hejciku? Bo jakoś się przesadnie nie wysiliłeś. Takie zdanko jak ci wyszło, to każdy głupi w dowolnym miejscu może napisac na dosłownie kazdy temat. Nic nie wnosi, nic nie wynosi. No ale jest. Hura! Tak? Strzel jakiś konkret, udowodnij (np. LOTFem) że CIGames nie potrafi robić gier. To wtedy pogadamy. Póki co - szkoda mi palców.
"Nad trzecią częścią serii pracuje stale ponad 80 osób zatrudnionych w dwóch oddziałach firmy, CI Games współpracuje też ze sprawdzonymi i renomowanymi partnerami zewnętrznymi. To m.in. studio Virtuos (współpracujące choćby z Electronic Arts czy Ubisoftem), a także artyści z doświadczeniem nabytym przy takich projektach jak: Mass Effect 3, Bloodborne, Mortal Kombat, seria God of War, Age of Conan, Tomb Raider, Far Cry 2, Bioshock 1 i 2, League of Legends i wiele innych. „Swój model biznesowy opieramy na wiedzy”, mówi Marek Tymiński, szef CI Games. „To nasi pracownicy są autorami koncepcji i projektu gry, wykonawstwo zaś w dużej mierze zlecane jest wybranym przez nas sprawdzonym podmiotom. Pełna kontrola nad wizją kreatywną oraz procesem tworzenia gry pozostaje po naszej stronie.” Jak szacuje CIG, budżet produkcji trzeciej części Snipera będzie zbliżony lub nieco wyższy niż w przypadku poprzedniego przeboju studia, czyli Lords of the Fallen (to ok. 30 mln zł). CI Games zakłada, że budżet gry Sniper: Ghost Warrior 3, której premierę zaplanowano na II kwartał 2016 roku, wyniesie blisko 40 mln zł. Decyzje w sprawie budżetu marketingowego zostaną dopiero podjęte w oparciu o rozmowy z partnerami biznesowymi."
Nic więcej nie trzeba dodawać:)
@ PaniPaniWrocky - czyli jak widac na załączonym obrazku, konkrety jedno, a niektórzy strollowani do imentu "dyskutanci" drugie. Z jednej strony to smutne, z drugiej niezwykle zabawne:) Przeciez da się przy odrobinie ajkju trollowac inteligentniej, a tu proszę: nei ma niespodzianki:) rzeźnia:) Można powiedzieć jeno jedno: troll szczeka a karawana jedzie dalej. Aż do niedalekiej premiery Sniper: Ghost Warrior Drei;)
@ malyjurek - tobie czasu i energii na wkurzanie się na trolaków nie szkoda? Bo mnie i owszem. Jak napisałeś "konkrety jedno, a niektórzy strollowani do imentu "dyskutanci" drugie". czyli szkod a pianę ubijac, bo im tylko o to chodzi. A gra się spokojnie sama obroni, mało tego - niejeden troll jak mu mama kupi we kiosku:) to sam zagra i zobaczymy co powie. Karawana o której piszesz ma się jak dotąd znakomicie i sądze, że tak będzie do premiery i długo potem.
Trolle trollami byli są i będą, jednym będzie przeszkadzał kwadratowy kwiatek, innym zbyt wąskie pomieszczenie, innym z braku laku będzie przeszkadzało zbyt rzadkie powietrze podczas gry, a fakt jest taki, że po 2 cokolwiek by nie zrobili będzie zdecydowanie lepsze. A to co już pokazali to już jest cholernie duży progres. dużo nowości, otwarty świat, wszystko co robi CIGames teraz robi z dużym naciskiem na sukces, głodni są tego sukcesu, i to zdrowy głód. Po Lords of the fallen nie dziwię im się że chcą iść do przodu, i raczej nie było by im na rękę zrobić średnią grę, bo już w produkcji ma być albo już jest 2 część Lordsów. PR musi być dobry, więc i produkt będzie dobry.
@Vad3r666 - a tobie co się nie podoba w kwadratowych kwiatkach, co?:) U mnie w doniczkach rosną same kwadratowe i dobrze jest. Podlewam myszką, spulchniam ziemię joystickiem;) i pozamiatane. A serio - troll jest trollem i tyle. Na swój sposób spełnia rolę twórczą, bo bez nich wiele dyskusji zamiera, jako że nie ma się o co pokłócić. Tutaj odgrywają rolę (jak oskarek) rozśmieszacza za co należy im się na lizaki, jak tylko z gimnazjum do domu wrócą. A co do samej gry - trollowanie jej nie zaszkodzi, bo to z punktu widzenia producenta nawet folklor nie jest. Powazne dyskusje z wytykaniem błędów w fazie pre-alpha to co innego. Chłopaki je czytają i biora pod uwagę. Nie tylko cig tak robi, a kazda firma.