Graliśmy w Sniper: Ghost Warrior 3 na gamescomie - mniej strzelania, więcej zwiadu
Ten fragment rozgrywki wygląda naprawde dobrze! Grałem w 2jkę i niestety gra była średnia przez liniowość (spoter prowadzący nas od objective'a do objective'a). Tutaj widać, że faktycznie można pokombinować i przejść misję na własny sposób. Czekam na kolejne materiały, póki co jestem kupiony.
Dla mnie gra jak najbardziej warta uwagi. Dużo ciekawych rozwiązań, instynkt snajpera, to ciekawy dodatek, plus kwestia większej uwagi na zebranie informacji przed egzekucją czy też walką, jest na duży plus. Otwarty świat jest fajnym dodatkiem także, moje oczekiwania są wysokie. Myślę że na mocną 9 ta gra jest warta, po tym co było pokazane, po tym jak została przyjęta gra na targach gier, i jak jest dalej promowana nie ulega żadnej wątpliwości że może być to najlepsza gra z serii .
Jak na razie zapowiada się na prawdę dobrze, autorzy wiedza czego chcą, obrali kierunek w jakim chcą rozwijać markę, bardzo dobrze w przeciwieństwie do poprzednich części gdzie nie był to ani snajper ani call of podobne coś, no i poszli w większy realizm co też cieszy, pytanie tylko na ile gra będzie dopieszczona no i czy ludzie będą chcieli kupić tego bardziej realistycznego snajpera.
a niby dlaczego cięższy pocisk ma szybciej opadać podczas lotu?
@damianyk - bo jeśli pocisk jest 2x cięższy, to nie jest 2x większy, tylko np. 1,25x. Jego powierzchnia będzie o 50% większa - i o tyle samo opór powietrza. Ale ponieważ jest cięższy, to opór powietrza będzie go hamował 2x słabiej - więc "efektywny" (w przeliczeniu na jednostke masy) opór będzie wynosił ~75%.
Z dokładnie tego samego powodu piórko spada wolniej, niż lżejsze od niego ziarnko piasku.
Ciekawe czy czarni marketingowcy od CI podpiszą się i pod tym wątkiem wychwalając grę pod niebiosa...
Mi się podobał snajper I i II i czekam na III, przyjemnie się grało.
" ten ciężki ma szybciej opadać podczas lotu" Twórcy gry chyba opuścili kilka lekcji fizyki, prędkość spadania nie zależy od ciężkości więc 0 w tym realizmu
Tu akurat może być mój błąd a nie twórców :) nie jestem fizykiem i pewnie lepiej pasowaloby tam zdanie, ze taki pocisk jest np. mniej podatny na dzialanie wiatru
mniej strzelania więcej zwiadu, czy to dobrze? to teoretycznie tak wkońcu to sniper
Zaliczkowo dla CI tyle co zwykle czyli pała.
jaram się! jeżeli rzeczywiście będzie to open world to zapowiada się jeden z lepszych fps-ów ! byleby gra nie ciągnęła za rękę gracza... tak jak w poprzednich:(
Ten fragment rozgrywki wygląda naprawde dobrze! Grałem w 2jkę i niestety gra była średnia przez liniowość (spoter prowadzący nas od objective'a do objective'a). Tutaj widać, że faktycznie można pokombinować i przejść misję na własny sposób. Czekam na kolejne materiały, póki co jestem kupiony.
Z części na część robią coraz lepszego Snipera, ale pewnie jeszcze minie trochę cyferek przy nazwie, zanim zrobią go naprawdę takiego, jaki powinien być.
Według ocen i porównywań do FarCry4 to już osiągnęli bardzo wysoki poziom:)
szczerze mówiąc to jak dla mnie własnie to , że strzał nie pada (ale bądźmy poważni - w normalnej rozgrywce padnie i to zapewne nie jeden a więcej) to atrakcja główna tak zapowiadającej się gry. Łupanek w których strzelający stoi po szyję w dymiących łuskach mam po dziurki w nosie:) Ileż można w końcu:) przez ściany też przechodzić nie lubie (tynk w zębach chrzęści) ani chodzić po sufitach - czyli agw3 mi podpasuje, tak czuję. realizm świata w grze wygląda mocno zachęcająco.
Trochę przeginasz, kolego. Ja rozumiem awersję do wiader juchy, do piramid łusek, ale też nie wariujmy. Dobra strzelanka, to jednak wciąż strzelanka. Tutaj z tym jednym strzałem to też jajka poniekąd, bo głowe dam, że realnie nie da się misji przejść z jednym strzaem. Za bardzo cig o realizm dba, zeby na to pójść, nie uważasz/? Co do przechodzenia przez ściany - popieram. Też lubię miec w zębach co innego niż tynk
@ kozia 2 - myślisz, że klient może nie chcieć bardziej realistycznej gry? Dlaczego? troche mi szczena opadła kiedy to przeczytałam. Skąd taki pomysł? Że za trudna, za mądra i za mało "szczylania"? Jeśli o mnie chodzi, to akurat w tym widze same zalety. No ale może faktycznie - gimbaza woli strumienie krwi. Ba! Jakie strumienie! Niagary po prostu. No ale myślę, że do gimbazy się cig uśmiecha w trójce tymi wszystkimi znacznikami instynktami itp. To powinno wystarczyć.
Bo liczy się tona łusek w której ty stoisz jak w "Hot Shots" a pomiędzy tobą a przeciwnikiem licznik z killami i Królik napędzany bateriami:). Snajper to snajper on ma siedzieć daleko i kasować ludzi One shots one kill:)). Wiemy że półgłówki używają CKM-a do zabicia ze 15 m sorry widziałem że kasują z 5 metrów:) Jest kilkanaście "animowanych filmików" o Battelfield jak grają tak zwane NOOBY:) Genialna sprawa:) Snajper zawsze miał swoich zwolenników a teraz wydaje się że ich przybędzie - po tym co widać NO SUPER.
@Slowers - Szkoda, ze nie mogę cię wybanowac za samo przypomnienie mi "Hot Shots" w kontekście "na serio", bo jako komedia - hicior, gorzej, że niektórzy niwi widza w tym niczego śmiesznego:) a przeciez można tylko boki zrywac. A ckm jak sama nazwa wskazuje, to centralna kuźnia młodych (lub: młotów), jak kto woli:) Nie pojmuję, i ty jak widzę podobnie, jak można za jednym zamachem domagać się od twórców gry realizmu na maksa i narzekać, że w grze której bohaterem jest snajper - miec focha, że mało się strzela;))) No porażka kompletna po prostu.
@ maly jurek - bo realizm dla tych cymbałów to jest wtedy, jak ich mama zawoła na obiad podczas rozgrywki, a wcześniej kaze odlac psa i wynieść śmieci. Nie nabijaj się. Bo potem jeszcze musza do gimnazjum matmę odrobić, a to takie proste przeciez nie jest. Hotshotsy takie z nich, faktycznie. Ale nic to - będzie multiplayer (bo ma być, czytałam) to się ich załatwi. Dronem na podświetlanej półce, zeby im było cieplej.
wybanować? Co przez to rozumiesz;P Także czytałem o Multiku i ponoć ma być ciekawy:) Nie wieżę by gry nie szło przejść klasycznie pozostawiając za sobą kilogramy łusek, myślę że główną atrakcją ma byś skradanie itp. Ale po filmikach wnoszę że opcji będzie co najmniej 2-3 szt.
Dla mnie gra jak najbardziej warta uwagi. Dużo ciekawych rozwiązań, instynkt snajpera, to ciekawy dodatek, plus kwestia większej uwagi na zebranie informacji przed egzekucją czy też walką, jest na duży plus. Otwarty świat jest fajnym dodatkiem także, moje oczekiwania są wysokie. Myślę że na mocną 9 ta gra jest warta, po tym co było pokazane, po tym jak została przyjęta gra na targach gier, i jak jest dalej promowana nie ulega żadnej wątpliwości że może być to najlepsza gra z serii .
Doczytaliśmy się z żoną iż SGW3 będzie posiadał tryb dla wielu osób. Tryb multi "ma odbiegać od formuły Team DM i DM, a skupić się ma na misjach podobnych a Assasin’s Creed’a (polowanie snajper na snajpera itp.). Sprawa trybu multiplayer jest jednak jeszcze otwarta.". Czyli wszelkie infa o tym iż nie będzie multi są nieprawdziwe:) Co mnie niezmiernie cieszy.
@PanPaniWrocky - "Doczytaliśmy się z żoną iż SGW3 będzie posiadał tryb dla wielu osób" - no to się kurcze nie dziwię, że was ten tryb tak interesi. Swoją drogą muszę to zonie pokazać, bo wciąż mi głowę suszy kiedy gram. A tu proszę! Gender na całego;) Musze swoją kobitę namówić na SGW3, kiedy ten multi będzie. Polowanie snajpera na snajpera... No... A może teściową namówię i ... Chyba tak zrobię. W końcu żona to jednak mimo wszystko rodzina jest.
Mister malyjurek....... jako przyszła (zapewne) teściowa mówię jasno - uważaj pan! pańska dyńka jest w niebezpieczeństwie. Moja propozycja jest taka: jeśli kupisz (bo ja kupię na sto procent) Sniper: Ghost Warrior 3 to sprawdzimy tego multiplayera. Ja wiem, że lepiej byś trafiał do teściowej niz do mnie, ale założe się (o ile? na ile cię stać?) że prędzej ja ciebie turpem położę niż zdążysz przeładowac giwerę. Co ty na to ? zakład stoi? o ile?
"Chociaż poprzednie odsłony cyklu Sniper: Ghost Warrior nie zdobyły zbyt wysokich ocen czy uznania graczy (...)" - nie mogę się zgodzić, bo zarówno tutaj, jak i na wielu innych forach opinia jest w zasadzie dość podobna: SGW super, SGW2 nie. Choć ja akurat SGW2 lubię, to od razu zakładanie bez pokrycia, że obie części były źle przyjęte, to niezbyt dobry wstęp dla poważnego artykułu. Poza tym tytuł też jakoś sugeruje nic dobrego, natomiast w późniejszej treści raczej pozytywnie się wypowiada na temat wyeksponowanego motywu skradanki. I ja też na to liczę, bo typowe FPS z mięsem na suficie i niekończącym się magazynkiem kałasznikowa to już nuda.
Moja żona lubi sobie postrzelać , jak tylko ogarnę ekipę to zabiorę ją na ASG:)) Na ten moment nic nie mogę bo mam tylko jedną giwerę, co do Multi to z pewnością czeka mnie rozbudowa drugiego PC-ta bo z chęcią pokażę jak dobrze strzelam do swojej Kobiety:) heheh taki żarcik:) Teściowej nie pokazuje bo by sobie krzywdę myszką zrobiła:) SGW jest jednym z niewielu w swojej klasie i to mnie najbardziej cieszy:). Teraz niech tylko wyjdzie:) A może do tego czasu kupię drugą pukawkę i pobawimy się z żoną w ASG:)
@PaniPaniWrocky - no pięknie:) W kwestii tej teściowej to może podrzucę swoją? Z myszką sobie radzi, bo na kurniku w literaki gra, a kiedy gra, jest nieprzytomna. Nietrudno będzie trafić:) Co do małżonki lubiącej strzelać, to na twoim miejscu bym jednak uważała:))) A wracając na moment do mojej teściowej, to ona też woli więcej zwiadu niż strzelanki. Zwiad (i rozpoznanie walką )prowadzi w zasadzie non stop. nabieram ochoty, zeby ją na sgw3 namówić za jakiś czas. Multiplayer snajper na snajpera może tu pasować.