Hard West - polski western na nowym gameplayu
Całkiem fajne. Kupię z pewnością, trafili w mój gust, nie dość, że turówka, to jeszcze na Dzikim Zachodzie. :)
Super, fajne... tylko po co te demony?
mechanika jeszcze odrobine kuleje ale napewno będę grę śledził i zapewne kupie... trafili z tą turówką :P
Wyglada calkiem sympatycznie, az mi sie Desperados przypomnialo. Chociaz tamto to bylo bardziej Commandos na Dzikim zachodzie (czyli real time), a tu jednak sa tury.
Niech tylko wypełnią budynki meblami oraz innymi rzeczami bo prawie pusto w nich jest.
@Goozys[DEA]
Autorzy wyraźnie inspirują się Weird Westem, w szczególności świetnymi Deadlandsami. Klimat horroru nie jest więc tym co nie pasuje do Dzikiego Zachodu, wręcz przeciwnie...
---
Szczerze mówiąc sam mam jednak wrażenie, że demony zostały dodane na siłę. Zobaczymy jak to będzie wyglądać w dalszych materiałach, może to jakoś zgrabniej splotą...
Uwagi mam jeszcze odnośnie mechaniki, jest jakaś...dziwna? Interfejs jest dość fajny, ale chwilami mało przejrzysty. Czasem musiałem pauzować filmik by dojrzeć jaka ikonka została kliknięta i co ona robi. Postacie dysponują też małą ilością hapeków (około ośmiu punktów), natomiast na przykład szczęście jest liczone w dziesiątkach... Aha, no i jeszcze postacie "podporządkowane" giną po jednym strzale, ale już "uwolnione" stają się bardziej odporne, nie wiem czy ma to jakiś wielki sens...
Mimo wszystko wygląda to ciekawe. Poza tym to pierwsza turówka nie-fantasy z prawdziwego zdarzenia od dawien-dawna. Czekam!
Z wielką chęcią zagram w specyficzną odmianę westernu, nawet jeżeli wygląda jak rozczarowujący XCOM.
Ciekawi mnie co i kto zostanie dodany do gry, bo w żaden sposób nie będzie przeszkadzać obecność demonów, zombie lub jakiś parowych pojazdów. W końcu trzeba na czymś przetestować te rewolwery maszynowe, 9-lufowe strzelby i super pieprzniczki, ale martwi mnie co innego.
Skoro demony to takie wielkie halo to dlaczego używają karabinów i przypominają normalnych przeciwników? A jeżeli to taki koncept to nie można ich "podkręcić" by robili wrażenie naprawdę niebezpiecznych? Np. dodać jakieś kule ognia/pioruny aby naprawdę było czuć ten demonizm?
Plus trochę trzeba naprostować linię wzroku i błędy, gdyż tak profesjonalnego strzelania przez ściany to dawno nie widziałem.
Wygląda ciekawie, chociaż kilka rzeczy wymaga jeszcze poprawki. Ale ciekawi mnie czy ta opcja "subdue" będzie finalnie też miała taką 100% skuteczność. W materiale jest tylko podane, że można zablokować inną postać na 10 tur (w zależności od parametru HEAT)... Przy większej losowości tej umiejętności byłby fajny dreszcz emocji tak jak w Xcomie przy ogłuszaniu obcych :). Nigdy nie wiesz na 100% czy się uda :p
XCOM 2, Hard West, a ja jeszcze Massive Chalice nie ukończyłem. W tym roku syto na stole z turówkami, z czego baardzo się cieszę.