Dark Souls III - nagrania i wrażenia z dema oraz nowe screeny
DS 2 też super wyglądało.
Kurna 5 chyba część a oni nie potrafią nadal zrobić dobrej mechaniki poruszania się postaci. Gość sztywny jakby kij miał w dupie.
Kurna 5 chyba część a oni nie potrafią nadal zrobić dobrej mechaniki poruszania się postaci. Gość sztywny jakby kij miał w dupie.
To żeś teraz dopierdzielił.
Może źle to opisałem.
Walka z bosem, postac "strejfuje". Po prostu widać, że powietrze chodzi po teksturze, nie ma żadnego ugięcia w ruchach nóg itp. No po piątej odsłonie spodziewałbym się, że będzie to zrobione świetnie.
Jako wielki fan Souls'ów też bym się nie obraził na poprawę animacji po tylu przekatanych godzinach faktycznie się wydają sztywne. Mam nadzieję, że pokombinują z move-setami przeciwników bo wymęczone schematy bossów i przeciwników po prostu powielają się na kolejną część i najczęściej wystarczy obiec przeciwnika i wcisnąć backstaba (ew. szybkie parry) . No i design lokacji, jedynka była świetna a "huby" zróżnicowane, dwójka trochę słabsze pomysły moim zdaniem a tutaj zapowiada się ilość detali jak w bloodborne to na plus :)
A mi jako wielki fan Souls'ów nie przeszkadzają animacje ani grafika...tylko nie mogę się doczekać tej gry ;]
Gra wyglada naprawde swietnie. Wiem,ze nie kazdy lubi ten typ gier,ale nie musicie hejtowac go bo animacje postaci majacej z 40 kg zbroi na sobie nie skacze jak Drake w Uncharted po skalach z 3 kg bluzki i spodni... A tam widze kojeny potencjal. Wiem ,ze skosni maja jeszcze sporo pomyslow na bossy(zawsze kozna cos zapożyczyć z jakiegos filmu,mangi,anime z ich regionu) przykladowo w BB boss byl siwtnie zaprojektowany i czulo sie ten lekki horrorowy styl. Nie ma to jak przerośniety boss wykonujacy szalone kombosy i krzyczacego na caly pokoj. Przed dlugi jeszcze czas nikt nie zrobi podobnej gry jak seria Soulsow.
Konstrukcja świata i design mocno inspirowana Bloodborne, czuje tylko podmianke skinów i skok na kase. Jak wpadną na pomysł powrotu do klimatów fantasy jak w Demon's to biore. Tu narazie czuje przypalony kotlet.
Mieliśmy już 3 części w klimacie fantasy. 1 część z innym klimatem (Bloodborne). Co będzie odgrzewanym kotletem? Oczywiście część inspirowana Bloodbornem!!!!!! Logika
Inna sprawa, że w tym w ogóle Bloodborne nie widać. To nadal te same Soulsy co tłuką od lat.
Nawet niektóre lokacje od razu kojarzą się z lokacjami z innych Soulsów (tower of latria).
Soulsy nic się nie zmieniają, dalej nadaje się to tylko na zaplecze RPG. Gry dla mniejszości. Najlepsze rpg gamescom? Błagam, ciekawe ile lewej kasy dostali organizatorzy.
hmm jak na moj gust odrobine przesadzili z przyspieszeniem rozgrywki, ktora w Souls zawsze byla metodyczna a nie chaotyczna. zobaczymy jak to bedzie podczas grania a nie tylko ogladania. licze na jakas bete tylko patrzac na to ze materialy ukazuja sie o zgrozo od M$ to pewnie bedzie one na X1...
Mieliśmy już 3 części w klimacie fantasy. 1 część z innym klimatem (Bloodborne). Co będzie odgrzewanym kotletem? Oczywiście część inspirowana Bloodbornem!!!!!! Logika
Bloodborne wyszedł zaledwie kilka miesięcy temu, za rok znowu to samo, mnie już śmierdzi kotletem zwłaszcza że wygląda praktycznie tak samo. A dwójka tak podobna do jedynki że hej...
hmm jak na moj gust odrobine przesadzili z przyspieszeniem rozgrywki
Szybkość walki, rolle, etc. są niemal identyczne jak w Demon's Souls i jest to bardzo dobry powrót do korzeni. Zresztą patrząc na gameplaye to całość wygląda jakby Demon's Souls i Dark Souls 1 miały dziecko, Bloodborne był matka chrzestną, a nowo narodzony pokazywał wielkie "fuck you" w stronę DS2.
Tak btw specjaliści od mechaniki to jest demo które nawet nie ma npctów, niektóre przedmioty nie mają jeszcze zastosowań, animacje nie były dopracowane, grający na gamescomie nie mieli dostępu do ekwipunku i grali z podstawowym orężem (grali max godzinę o ile dobrze pamiętam a i tak były problemy bo na niektórych stanowiskach wywaliło pcty/konsole, nie wiem na czym grali :) )
Z tego co mówili niektórzy streamerzy gra pod kątem feelingu jest bardziej jak demon's souls/ds1, leczenie się estusami jest szybsze i nikt nie zauważył żadnych life gemów które w ds2 moim zdaniem aż za bardzo ułatwiały grę. (Chociaż to zależy raczej od czyjegoś stylu gry)
Cyniczny Rewolwerowiec... mój bracie :) Wszędzie rozprawiam podobnie :) Demon's Souls + Dark Souls to dobrze obrana droga :D
@Cyniczny
"Szybkość walki, rolle, etc. są niemal identyczne jak w Demon's Souls"
no nie wiem jakos tego nie czuje a w Demons Souls gralem zaraz przed premiera Bloodborne. moze animacje sa podobne ale tempo wg mnie wieksze oceniajac tylko po filmiku rzecz jasna. moze podczas grania bede mial inne odczucia.