Diablo III – szczegóły na temat Kostki Kanaiego
Ta kostka powinna być od samego początku gry, lub ukazać się z dodatkiem. Kiedy to jest masa nowych itemów i ludzie jeszcze nie wiedzą z czego korzystać. A nie teraz, gdy gra się daną klasą pod jeden bild. Szkoda również z blizzard nie spełnił marzenia Kevina za życia, po śmierci raczej wiele mu to nie da.
Kiedy to jest masa nowych itemów i ludzie jeszcze nie wiedzą z czego korzystać. A nie teraz, gdy gra się daną klasą pod jeden bild.
Bullshit
I to wszystko za darmo, a ostatnie DLC do AW daje 4 mapy do multi, ostatni epizod zombie i uwaga, nową broń. Za darmo? Skąd, 60zł...
Patch do D3 jest większy i więcej daje niż to DLC do CoDa...
[1]
Jakoś nie widzę powodu żeby ta kostka miała być od premiery gry. Itemki wypadają szybko, skompletowanie seta to jeden dzień przy odrobinie szczęścia. To jest tylko po to, żeby dać graczowi wrażenie sztucznego progresu. Teraz po patchu postacie będą farmić na torment 10 bez większych problemów. Głębi to żadnej nie nadaje mechanice, możliwości nie będzie więcej. Buildy nadal będą opierać się na setach, więc buildów będzie tyle ile jest setów. To jest po prostu darmowy boost dla wszystkich postaci.
W sumie to fajnie by było jakby w następnym dodatku zrezygnowali z setów i zrobili jakieś fajne legi.
Będzie to samo co poprzednio, przez tydzień boom i pełno graczy a później znowu pustki i monotonia a kolejny patch za kilka miesięcy.
@kil69 widzę wysoką argumentację i głęboką znajomość j. angielskiego :)
@Bezi2598 a ja widzę, o dziwo sam o tym napisałeś. Ci którzy grają i mają paragon w granicach 1000, lub powyżej (jak ja), znają tą grę na wylot. Kosta jedynie co zmieni to "wrażenie sztucznego progresu". Gdyby był dodatek z dużą ilością nowych legend, czy nowej mechaniki (runy, zamiast gemów jak w D2 ?) Gra mogła by się ożywić, a ludzie by kombinowali. Ale nie teraz gdy 1-2 pasywki do broni są op, 1-2 legendarki zbroi są op i 2-3 ringi są op. Jeśli ktoś tego nie widzi to albo nie gra w diablo, albo jest idiotą :)