Steam zarobił w ubiegłym roku 1,5 miliarda dolarów
Niesamowita satysfakcja, posiada wirtualne gry, i, że niektórzy płacą za nie po 50 euro.
alchemiakr [1]
posiada wirtualne gry, i, że niektórzy płacą za nie po 50 euro
...a później ktoś ci się włamuje na konto.
...a później ktoś ci się włamuje na konto.
Jak ktos jest idiota, to mu sie wlamuja.
a jak masz na płycie to ci się złodziej włamuje do chaty i wszystko kradnie.
Prośba o nie mieszanie pojęć typu przychód i dochód/zysk. Swoją drogą ciekawi mnie jaką Valve ma marżę :)
Może i jest to dobre przybliżenie, ale mi się wydaje, że jednak więcej. Btw. 30% to jest ich prowizja od sprzedaży i wlicza się do przychodów...
Valve trzepie kase na swoich grach a prawda jest taka że te mikropłatności w couter-strike global offensive wymkneły sie z pod kontroli i jestem pewny że jest to główny zysk Gabena .
Już jak taką kase trzepie to mógłby zorganizować ekipe od half-life 3 w końcu bo ileż można czekać i nie ważne że jak oznajmili że w dwójce historia dobiegła końca - to niech wymyślą na nowo !
'Obecnie każdego tygodnia do listy dołącza średnio 55 gier, co daje około 8 produkcji dziennie'
Z czego 99% to kał :P
Idą na ilość - jak widać się da.
[8] .....mógłby zorganizować ekipe od half-life 3 w końcu bo ileż można czekać i nie ważne że jak oznajmili że w dwójce historia dobiegła końca - to niech wymyślą na nowo !
To dziwne, bo Epizod 3 do HL2 był zapowiedziany, a historia wcale się nie skończyła - kilka lat temu wrzucił video, w którym kuł łom i mówił coś, że dobre rzeczy robi się długo, czy coś w ten deseń :D
Dla mnie opcje są dwie:
- albo robią HL3 na Source 2 i Steam OS, tudzież VR swoje
- albo mają na to wylane, bo miliardzik rocznie spływa i szkoda czasu na drobne z jednego tytułu ;-)
Szkoda, ale w międzyczasie wyszło kilka tytułów lepszych od HL, więc nie ma co rozpaczać ;-)
@Cainoor - dokładnie 30% co i tak jest olbrzymią kwotą. Pomyśl, oddaje 30% tego co powienieneś zarobić; dla firmy to więcej niż VAT
Podejrzewam, ze moze byc to nawet wiecej niz 30% - zalezy tez pewnie od gry.
...a później ktoś ci się włamuje na konto.
Przecież teraz wiele gier wymaga konta. Adekwatnie też mogą się włamać i co z tego, że egzemplarz jest w pudełku?
"Steam zarobił w ubiegłym roku 1,5 miliarda dolarów"
"przychód ze sprzedaży gier na Steam wyniósł aż 1,5 miliarda dolarów, z czego około 700 mln z tej kwoty to pieniądze jakie zasiliły Valve."
To w końcu zarobił 1,5 miliarda czy 700 milionów? Umiecie odróżnić przychody od dochodu?
rivaal
"@Cainoor - dokładnie 30% co i tak jest olbrzymią kwotą."
- 30% to nie marża, a prowizja za dystrybucje tytułów. Czy wysoka? To już kwestia podejścia...
xKoweKx [stalker.pl] - a słowo zarobek to zysk czy przychód? Bo imho może znaczyć obie rzeczy w zależności o przyjętej nomenklatury. W tym przypadku chodzi o przychód.
Proszę aby osoba pisząca artykuł nie myliła zysku z przychodami ze sprzedaży, bo to śmiesznie wygląda.
Pycha kroczy przed upadkiem. Tort zbyt szybko rośnie, aby prędko duzi nie zaczęli dystrybuować taniej, lepiej, inaczej. I ta ich tragiczna aplikacja.
Trochę śmiesznie to brzmi w zestawieniu z zarobkami konsol.