Might and Magic: Heroes VII - wywiad z producentką z Limbic Enterteinment
Ta pani chyba nie była przygotowana na wywiad, albo bardzo słabo się nie tego przygotowała.
Czyżbym arasz widział ten płomyczek w oku ? Mam nadzieje że masz już numer :D . Sama rozmowa spoko ALE dziwna praca kamery - zbliżenia i te rzucanie raz na arasza raz na babke raz na grę , i znowu zbliżenie , oddalenie , i gra . No i jak już szykujecie się na rozmowę to nie można przygotować sobie statywu ? Chyba że to delira operatora to przepraszam .
EDIT: @up , tak , pani trochę nie jest pewna siebie przez co wygląda jakby kogoś zastępowała czy coś . Ogrom wywiadów na tv gry jest prowadzonych przez ludzi z pasją co wygląda dobrze nawet gdyby gadali o ziemniakach . A tutaj ? Tutaj mamy panią która dużo się uśmiecha i podaje bardzo krótkie odpowiedzi - jakby gdzieś ja trenowali przed spotkaniem żeby przypadkiem czegoś nie palnąć .
No i odpowiedź na pytanie czym się zajmuje pomniejszy producent - "planowanie , dużo planowania , planowania" - praca ambitna , ona młoda , ja nie czaje gdzie ona wcześniej pracowała bo po tej "ekscytacji" to wygląda jakby wcześniej pracowała przy testowaniu bungee / przedskoczek / tester nowych maszyn w lunaparku . Zmierzam do tego że ta pani wygląda jakby to była najnudniejsza praca na świecie bo przecież "każdy coś tam sobie planuje".
Z chęcią wydałbym trochę własnych zasobów, i się z nią gdzieś ustawił, tzw. plan 3K Kino, Kolacja, Kooperacja :D:D
O mój Boże jaki ten wywiad był nudny, i zastanawia mnie kto był operatorem kamery, bo kadrowanie oraz te zbliżenia były straszne. Ta Pani Albo była tak bardzo zestresowana, albo nieprzygotowana, bo jej wypowiedzi pozostają wiele do życzenia.
Jakby odciąć marketingowy bełkot to pani nie powiedziała nic ciekawego. Arasz zadał pytanie, pani zamieniła pytanie na zdanie twierdzące + marketingowe co nieco oraz trochę tremy.
No cóż nie dowiedzieliśmy się zbyt wiele nowego, ale lepsze to niż nic. Czekamy na coś więcej no jak na razie jest tak średnio. Nadziei nie mam żadnych z tą marką bo dużo straciła po przejęciu przez Ubisoft.
Heh jak sobię pomyślę o 3DO to aż czuję klimat starych herosów :(:(.
obejrzałem 2 minuty tego filmiku i doszyłem do wniosku ze ta kobieta o niczym nie wie, wielki producent:) powinna zagrać od '1 do 6' i wtedy sie udzielać.pozdrawiam :)
Ale babka się zestresowała, jak by nie wiem co to była i sprawia też wrażenie że nie wie o czym mówi.
Byli gubernatorzy, ich wpływ na miasto zależał od umiejętności "szlachectwo".
Pani taka zestresowana, Arasz coś ty jej zrobił ;D
Zróbcie wreszcie coś z tym playerem, bo tych filmików w ogóle nie da się oglądać.
A pani rzeczywiście jakoś tak niezbyt wiele miała do powiedzenia.
Arasz poza kadrem pokazywał obsceniczne gesty i dwuznaczne miny, dlatego kamera robi duże zbliżenia na twarz kobiety, żeby nie było widać procederu.
Ja wytrzymałem 5 minut z tą betą, po prostu fatalne. Pełnej wersji na pewno nie kupię.
Ale się czepiacie. Wygląda to na nieplanowany wcześniej wywiad. Ciekawe, czy sami nie bylibyście trochę zestresowani udzielając wywiadu przed kamerą po raz pierwszy (jak można przypuszczać; albo jeden z pierwszych) w życiu. I jak na taką sytuację, Marta nieźle sobie poradziła.
Alternatywnie mogło wcale nie być wywiadu. Moim zdanie fajnie, że był, a Marta robi wrażenie bardzo sympatycznej osoby. Jeśli trafi się okazja, chętnie obejrzę kolejny.
Marta wspomniała, że jest młodszym producentem. Domyślam się, że do tej pory nie udzielała wywiadów, tylko skupiała się na swoich zadaniach. Na początku nie wypadnie idealnie, każdy musi przejść tę drogę. Pamiętacie początki z wideo Krzyśka Gonciarza?
Zluzujcie poślady i dajcie Marcie szansę.
Niestety pole bitwy wygląda dość biednie taktycznie. No będzie flankowanie super. W takim Eador Masters of the Broken World teren pola bitwy miała duże znaczenie taktyczne. Kiedy łucznicy weszli na wzniesienie mieli bonus. Kiedy wlaczyło sie na trudnym terenie jednostki miały mniejszy zasięg (chyba, ze się miało umiejętność, wtedy przewaga taktyczna nad wrogiem była duza). itp. Zróżnicowanie było naprawdę duże, teren bitwy odgrywał duże znaczenie.
W serii nigdy nie było dużych terenów bitewnych, no może czasem w czwórce i czasem w szóstce, ale przy takim a nie innym systemie gry duże pola bitewne się nie sprawdzają.
Wywiad kiepski, pomijam wcześniej wspomniane kwestie, że pewnie z zaskoczenia i pierwszy w życiu, ale pani wydaje się mieć niewielkie pojęcie o serii. Dla ubisoftu istnieje tylko 5-6, ale w siódemce wraca wiele elementów ze starszych części a ta pani tego nie wie.
Pani się stresowała. Widać to bardzo dobrze. Nie każdy jest urodzony do robienia wywiadów.
Pani profil na Linkedin pokazuje ze niewiele mielibyscie z nią do pogadania:D Byscie byli tak samo speszeni jak ona:
LT TesterElectronic Arts, ESSC Madrid 2007 – 2009 (2 lata)
Sales ManagerAudioreflektory marzec 2009 – czerwiec 2009 (4 mies.)
Assistant in Marketing Department - Coordinator of the Complaints Department Electronic Arts Poland listopad 2009 – luty 2011 (1 rok 4 mies.)
Assistant in Operational Department/Sales Electronic Arts Poland maj 2010 – luty 2011 (10 mies.)
LT Tester
Sony Computer Entertainment Europe marzec 2011 – styczeń 2012 (11 mies.) Liverpool, Zjednoczone Królestwo
Regular QA Tester Acony GmbH maj 2012 – luty 2013 (10 mies.)Rejon Villingen-Schwenningen, Niemcy
Trainee Project Manager Limbic Entertainment GmbH lipiec 2013 – wrzesień 2013 (3 mies.)
Associate Producer Limbic Entertainment GmbH październik 2013 – obecnie (1 rok 10 mies.)
Wykształcenie Warsaw School of Economics :DD:D:d
Coś mi się wydaje że ta pani lepiej by sie wypowiadała po angielsku czy Niemiecku bo już sporo czasu rozmawia tylko w takich językach. A i trema ją zjadła.
Ale pani jest mega ogarnieta bo ilu z was ma taka karierę. A wnioskując po latach doswiadczenia to Pani pracuje od 6 lat czyli ma coś koło 30:D
Mam nadzieję, że najnowsza część spełni wreszcie oczekiwania najbardziej zagorzałych fanów! :)