Batman: Arkham Knight - wydawca wiedział o problemach PC-towej wersji od dawna
Chciwośc, chciwość i jeszcze raz chciwość, było dać więcej kasy Rocksteady aby robiła ównoczesnie także na PC i by było po problemie, ale nie chciało być się sprytniejszym co WB?
Sorry WB, ale akurat pecetowe community potrafi się wkur..ć, jak próbujecie je rypać w wiadomą część ciała. Tak samo jak z płatnymi modami, tak też nie będziemy siedzieć nad spartolonym portem i cieszyć się z ochłapów - i powie się wprost - jesteście w tej samej lidze co Ubi z nowym Asasynem i EA z BF4.
AlienShooter [1]
Ja przeczytałem całość i ponoć wersja konsolowa też powstawała w bólach, rocksteady na styk udało się zrobić dobrze tylko wersje konsolowe, na pc nie mieliby i tak czasu.
Swoją drogą skończcie pisać o optymalizacji, bo gra jest dobrze zoptymalizowana, ale jest zabugowana, to różnica.
gnoll [2]
I tu się mylisz, myślisz czemu takie coś poszło, bo liczyli, że pecetowcy przyjmą każde gówno na klatę, ciekawe skąd WB wzięło taki pomysł, czyżby z doświadczenia? Niestety właśnie jest tak, że pecetowcy dużo znoszą.
Ale tym razem było tak źle, że się nie udało i dobrze.
No przecież nie trzeba tajnych informatorów żeby wiedzieć że wydawca doskonale o tym wiedział.
Jestem dumny z pecetowego community, że tym razem staneli na wysokości zadania.
Przecież nie trzeba być mistrzem dedukcji żeby już dawno dojść do takiego wniosku. Warner Bros. Interactive Entertainment jest głównym i zarazem jedynym winowajcą w całej tej sprawie.
Swoją drogą skończcie pisać o optymalizacji, bo gra jest dobrze zoptymalizowana, ale jest zabugowana, to różnica.
Tak świetnie zoptymalizowana. Na GTX 970 w 1080p spadki do poniżej 20 klatek z wyłączonymi syfami NV... Optymalizacja jest gorsza niż w Unity.
Szkoda że nie ma kar dla takich wydawców, i to nie małych kar.
Batman mnie akurat nie interesuje, ale liczy się sam fakt.
Dno i metr mułu.
Płakali że Wiesiek będzie słabo zoptymalizowany....
Dobrze, że gracze pc-towi tak ostro zareagowali. Takie zachowania trzeba bezwzględnie tępić.
kaszanka9 [3]
I tu się mylisz, myślisz czemu takie coś poszło, bo liczyli, że pecetowcy przyjmą każde gówno na klatę, ciekawe skąd WB wzięło taki pomysł, czyżby z doświadczenia? Niestety właśnie jest tak, że pecetowcy dużo znoszą.
No właśnie nie z doświadczenia, bo doświadczenie na - nazwijmy to - poważnym rynku z poważnymi grami (w tym PC)* WB ma bardzo małe, zwłaszcza jak na tak duży koncern. Ubzdurali sobie, że PeCetowcy wszystko łykną, że społeczność PC jest nieliczna i nie ma głosu, z tym że na ich nieszczęście nie wzięli pod uwagę tego, jak rynek PC - co by nie mówić - dzięki Steamowi się zmienił. I na tym odcinku polegli. I bardzo dobrze.
*Wystarczy prześledzić ich portfolio - pierwszą "poważną" grę (i w ogóle, i na PC) wydali dopiero w 2009 r., a i później nie było w tym aspekcie wcale tak obficie.
Warner Bros... No, brawo! To naprawdę "genialne" posunięcie... Jesteście naprawdę żałośni! :P
Szyki popsuł im sam Steam, wprowadzając tuż przed premierą możliwość zwrotu gry ;-)
Swoją drogą skończcie pisać o optymalizacji, bo gra jest dobrze zoptymalizowana, ale jest zabugowana, to różnica.
Skoro gra na rożnych konfiguracjach ma mocne huśtawki (spadki klatek) to tak faktycznie ma dobrą optymalizację. Nie pisz już nic lepiej, bo optymizacji pewnie wiesz tyle co o drogich samochodach, czyli nic.
A to że na Twoim PC chodzi dobrze , to sorry nic nie znaczy.
kęsik [6] https://www.gry-online.pl/S043.asp?ID=13751957&N=1#post0-13751991
Na GTX 970 w 1080p spadki do poniżej 20 klatek z wyłączonymi syfami NV... Optymalizacja jest gorsza niż w Unity.
Nie jest, spadki to wynik bugów, nie optymalizacji, jak stoisz w miejscu i masz 60 fps to znaczy, że optymalizacja jest ok, gtx 970 tyle spokojnie wyciąga, jakbyś na tym samym gtx stał w miejscu i miał 35 fps to by była zła optymalizacja.
Natomiast bugiem jest to, że mając 60 fps i zaczynając się ruszać szybciej spada do 20 fps i tak co jakiś czas, jest pewien % który nie ma takich problemów w tej grze i grają w 60 fps na 970 z wszystkimi bajerami, nawet z cudami od nv.
Optymalizacja jest zryta wtedy jak masz stały, ale za niski fps jak na to co gra prezentuje i jaki sprzęt używasz (w domyśle wystarczający do lepszych osiągów), w batmanie nie masz stałego fps, większości po prostu skacze losowo i to największa bolączka tej gry, ale tym co dział bez tego problemu działa wyśmienicie.
Irek22 [11]
No właśnie nie z doświadczenia, bo doświadczenie na
Ależ właśnie tak, nie chodzi o doświadczenie w robieniu gier pc, bo WB nie ma swoich studiów jako tako, wewnętrznych, stworzonych od zera, tylko o doświadczenia, nie tylko ich, z traktowania graczy pc, wiedzą, że mogą, bo graczy pecetowych traktuje się jak śmieci, teraz przesadzili, daleko nie trzeba szukać, ubi, ea, a wb, poprzedni mortal, ten mortal, batman origins, wszystkie z problemami, oni po prostu mają wyjebane i podejście "jakoś będzie, pecetowcy łykną" z shadow of mordor mieli fuksa, bo monolith jest bardzo doświadczony w grach pc i od razu robili po prostu dobrze.
Ubzdurali sobie, że PeCetowcy wszystko łykną, że społeczność PC jest nieliczna i nie ma głosu
No i o tym pisałem, widzisz, sam przyznajesz rację, z tym, że nie uważam, że oni są zacofani, z premedytacją robią to co robią, doskonale wiedzą jak wygląda rynek pc, przez rok olewali błędy, to tłumaczy wszystko.
Marcus64 [15]
A to że na Twoim PC chodzi dobrze , to sorry nic nie znaczy.
Nie chodzi za dobrze, ale optymalizacja jest dobra więc skończ chłopie swoje brednie, to jest sprawa logiki i rozumienia definicji, obu nie pojmujesz jak widać, są błędy i jest optymalizacja to dwie różne rzeczy, a huśtawki jak już pisałem to nie sprawa optymalizacji, a błędów w grze, jak usuną skoki to będzie działać dobrze nawet na słabych kartach, osobiście nie uświadczyłem żadnych innych rażących błędów i z tego co widzę na steam wszelkie skargi wynikają z tych skoków, wszystko wokół tego się skupia.
@Ranny Julek -> [13] Niby czemu?
No to WB poleciało po całości. W swojej ignorancji i zadufaniu myśleli że ożenią ludziom spieprzony produkt na PC, a tu taka niespodzianka... ojej. Na pewno nie spodziewali się tego, że dostaną w pysk.
Sir Xan takie uwagi puszcza się mimo uszu, bo zazwyczaj wypowiadane są przez ludzi pokroju jakiego ta uwaga dotyczy ;)
Ciekawa jest zbieżność zwrotów na Steam z premierą Arkham Knight, może do Valve dotarły jakieś przecieki o stanie portu ( i byli świadomi, że mogłoby i im się oberwać gdyby zwroty były trudne/niemożliwe), więc się odpowiednio przygotowali.
Osobiście nie kupuję przed premierą, ale cieszy "pospolite ruszenie" graczy. Może WB chciało zrobić eksperyment czy gracze PC łykną grę w takim stanie, wtedy mogliby obciąć nakłady na testowanie i by było więcej tego typu wytworów.
A ktoś mógłby napisać jak działa obecnie Mortal Kombat X na PC? Bo swego czasu jakość tamtego portu również nie była najlepsza.
deTorquemada ---> Nie wystawiliśmy ostatecznie. Tak się złożyło, że tekst miał lecieć tego samego dnia, kiedy Warner wycofał grę ze sprzedaży, więc wrócimy do tematu, jak gra znów będzie dostępna.
Potwierdzam na GTX 970 bez dodatków Nvidii spada nawet do 17 fps. Gdzie Wiesiek nie schodzi poniżej 44.
Oczywiscie, ze wiedzieli, chyba ze nie bylo nikogo od QA. Po prostu zwroty na Steam ich dopadly.
Teraz tylko czekac na ich nastepna gre: Mad Max.
Warner nie ma jeszcze obeznania z rynkiem pecetowym - wystarczyło dać informację, że to jest "early access" i pecetowcy by łyknęli z pocałowaniem ręki ;-). A tak ? Panie, jakieś narzekania, jakieś zwroty i shitstorm taki, że grę trzeba było wycofać ze sklepów ;-). Mają nauczkę na przyszłość, huehuehue :)
U.V. Impaler - raczej powinniście wystawić recenzje, ku przestrodze, bo Gacka dalej można kupić bez problemu na PC.
Przeciez kazdy wypuszcza mimo wiedzy ze bedzie kaszana, pozniej latwiej obiecac latki, bo tak zawsze sie odbywalo, ale dopiero tym razem wycofano gre.
Wniosek jeden - niepreorderowac i kupic przynajmniej 3 miechy pozniej
"Nie jest, spadki to wynik bugów, nie optymalizacji, jak stoisz w miejscu i masz 60 fps to znaczy, że optymalizacja jest ok"
Mhm, a nowy Batman jest symulatorem stania w miejscu? Dawno nie czytałem takich fanaberii.
"Wychodzi bowiem na to, że niewielka, dwunastoosobowa ekipa nie miała po prostu czasu na eliminowanie błędów o których wiedziano od prawie roku"
12 osób na zrobienie portu tak wielkiej gry :) w rok :) to wg mnie produkt jaki dostaliśmy jest wspaniały naprawdę nie żartuje i powinni dostać jakąś nagrodę, a gościu który im to zlecił powinien zostać wylany na zbity pysk ponieważ w 12 to można port z Androida na PC zrobić a nie z PS3 na PC
Taka produkcja, a takie zaniedbanie... Jeżeli produkt nie jest skończony to chyba oczywistym faktem jest to, że nie powinna się pojawiać na rynku. Niestety teraz twórcy lecą sobie w kulki z graczami, i albo nie mają pomysłu na dalsze gry oraz rozwijanie je, albo lecą na hajs, tylko zachowują się jak kretyni. Przecież wiedzą że jak gracz zostanie oszukany to za następne produkcje żadnego hajsu nie dostają. LOL. Choć to jest trochę dziwne, że wypuszczają ciągle te same gry z inną cyferką na końcu, bo pewnie myślą że jak wypuszczą nowego batmana to ludzie kupią (i to jest true). Niezła logika swoją stroną. Czas dymania graczy w ich portfele się jeszcze nie skończył i jeszcze możemy się spodziewać dużo produkcji o podobnym poziomie do AC: Unity oraz B:AK.
Każdy średnio rozgarnięty człowiek, wiedział o tym, że za całe zamieszanie jest winne WB a nie Rocksteady. A ekipie co zrobiła ten port w 2 miech należą się brawa.
Racja. Przecież to nie pierwszy raz, jak wpływowe firmy takie jak Activision, EA albo UbiSoft grają w rolę "bogów" i "zepsują" gry stworzone przez twórcy (np. Ultima 9, Command & Conquer 4, Assassin's Creed i takie tam). Niestety.
Ale po tym, co zrobili Warner Bros, to już przegięcie.
Wyobrażam sobie, jak ludzie z RockSteady musieli być niezadowoleni i sfrustrowani.
Optiores
U mnie z gtxem 750ti i przy czterech giba ramu Mortal X działa płynnie na najwyższych ustawieniach w rozdziałce 1280x1024.