Star Citizen - moduł FPS opóźniony
Będą opóźnienia i innych modułów też to pewne. Największym blockerem modułu FPS jest Netcode i system dobierania graczy, lobby + animacje w zero-g itp. Nie chcą wydać zalagowanego i zabugowanego szajsu więc przesuwają i dają sobie kolejne 2 miesiące na poprawy. Premiera optymistycznie patrząc i tak pewnie nie 2016 a 2017. Zapowiadany moduł Planetside uzależniony jest od modułu FPS, więc on analogicznie też zostanie wydany później. Jedyne co na razie idzie zgodnie z planem to kampania single Squadron 42 w tym sesje motion capture oraz konstrukcja PU.
No to DayZ ma naprawdę mocnego konkurenta w kategorii "gra robiona w nieskończoność". Czasem odnoszę wrażenie że ludzie pracujący nad Star Citizen to totalni amatorzy, którzy mimo ogromnych środków finansowych nie są nawet w stanie w przybliżeniu określić ile czasu zajmie im praca nad poszczególnymi etapami w dewelopingu gry.
Myślę że po przekroczeniu kolejnego progu 20 milionów USD moduł będzie dostępny instant ;)
Ale jaja ta gra miala byc full grywalna w 2015 :)
Niemożliwe... coś się opóźniło przy Star Citizenie? Przecież oni zawsze na cza.... oh wai...
Ciekawe co pierwsze pierdyknie z hukiem - SC czy DayZ. :D
Przy metodach produkcji takich jak kanban czy scrum przesuwanie deweloperów w nadziei, że przyspieszy to proces produkcji świadczy o desperacji, histerii i panice.Z drugiej strony Roberts ostatnio robił grę w czasach kiedy pojęcia takie jak scrum czy kanban dopiero raczkowały w produkcji gier, a jego dev team to było 30-40 osób, więc jeśli faktycznie tak jak wynika z newsa wszystko się tam odbywa metodami sprzed 15 lat na zasadzie ty zrób to, a ty tamto i jakoś to będzie, to tym bardziej życze dużo powodzenia w doprowadzeniu tej gry kiedykolwiek do stanu grywalności o skończeniu nie wspominając.