Baldur’s Gate – nowa odsłona serii zostanie oficjalnie ujawniona 9 lipca
Radzę się nie napalać. To od twórców odświeżonych edycji Baldursów. Robią nową część, a nawet silnika nie zmienili. Nawet nie będzie to stać obok Pillars of Eternity, któremu też do ideału sporo brakuje.
Cieszy mnie niezmieniony silnik - taki sentyment. PoE mi się nie podoba, więc może nowy BG da radę.
Jaram się, ale pewnie wyjdzie cienko. Pillarsów nie pobije i pewnie będzie kulać w tych samych aspektach, w których kulały poprzednie Baldury.
Oj, mam bardzo złe przeczucia co do tego... Obawiam się klapy po całości.
Silnik? Powiem tak: wracam co jakiś czas do oryginalnych części i wciąż dobrze się przy tym bawię. Silnik więc raczej nie będzie dla mnie problemem. Pytanie jak atrakcyjna i wciągająca będzie fabuła...
Powiem tak: nudził mnie BG, nudziły mnie Pillarsy, wszystko co było podobne do w/w też mnie nudziło... to nie są gry dla mnie. Tak więc cokolwiek nowego tu nie wymyślą... z mojej strony MEH.
[6]
GTA mnie nudziło i nudzi każda część, to nie gra dla mnie - ale nie wchodzę w każdego newsa i nie rozpisuje się jak mnie to nic nie interesuje.
Akcja rozgrywa się między częścią 1 a 2?? A co tam można dodać? Nie ma to jak odcinanie kuponów od klasyki.
Dwa części z dodatkami to świetne, kompletne dzieło (zwłaszcza jeśli gra się płynnie przechodząc z jedynki do dwójki) i naprawdę nie widzę powodu, żeby ruszać je poza odświeżeniem i ułatwieniem uruchomienia na współczesnych komputerach. Zdecydowanie wolałbym, gdyby zabrali się za jakąś własną markę (nawet w tym samym uniwersum).
@DanuelX
Po wydarzeniach z jedynki, bohater jeszcze przez jakiś czas włóczył się po świecie zanim trafił do Amn i został porwany. Pewnie w grze przedstawią właśnie te podróże.
Litości... "Odświeżona" wersja BG to gówno jakich mało i zwykły skok na kasę. Nie usprawnili absolutnie niczego oprócz rozdzielczości. Nie dostosowali interfejsu do dzisiejszych wymogów (chociaż był staroświecki już w momencie premiery, zwłaszcza po premierze Fallouta), nie dodali questów, prawie nie dodali przedmiotów, nie wyeliminowali bugów... A teraz szykują kolejny skok na kasę, tym razem ostatni w swojej krótkiej historii. Nie mają umiejętności do stworzenia klasyka rpg, więc z czym do ludzi?