Graliśmy w Sniper: Ghost Warrior 3 - najładniejszy snajper w historii, a co poza tym?
Zobaczymy co z tego wyjdzie, poprzednie snipery były bardzo liniowe dwójka to już w ogóle. Jak w trójce pójdą w otwartość map to będą to dobre kroki w dobrym kierunku.
Lords of the Fallen to jedyna dobra gra od CI Games,Alien Rage był średni, Enemy Front niestety marnie skończyło po odejściu Stuarta Balcka. Finalnie dostaliśmy całkowicie inną grę.
Życzę im jak najlepiej, bo nad Sniperem 3 pracują naprawdę dobrzy ludzie, między innymi człowiek który pracował przy Sniper Elite V2 Steven Hart oraz Paul Robinson. Ten drugi pan pracował chociażby przy takich grach jak Killzone 2 czy Full Spectrum Warrior.
I mnie osobiście nie dziwi że DECK 13 robiło Lordsów bo wszystkich najlepszych ludzi skosiło CDP RED albo w Techlandzie.
Więc CI Games poszło po rozum do głowy i wydadzą Snipera na takiej zasadzie jak Lordsów. Z tym że ci dwaj panowie będą czuwali przy Snajperze(tak jak Tomasz Gop przy Lordsach)
CI nie wydało nigdy nic na poziomie, dlatego to też nie będzie zbyt przyjemne.
Poprzednie odsłony były według mnie lepsze niż konkurencyjny Sniper Elite.
Na pewno będę czekać.
Jedynka jak dla mnie lepsza od dwójki, ale mimo wszystko bardziej przypadły mi do gustu niż Sniper Elite.
gdzie lada chwila może dojść do eskalacji nowego, zimnowojennego konfliktu pomiędzy Stanami Zjednoczonymi a Rosją.
Konflikt między Rosją a USA, naprawdę, na nic lepszego nie wpadli? Rzygać mi się już chce tą wojną między Zachodem, a Wschodem. I znów będziemy grali Amerykańskimi wybawicielami i uratujemy świat przed złymi Rosjanami.
Hamerykański snajper samotnie ratujący świat przez złymi ruskimi żołdakami. Czy polskie studio naprawdę musi dostosować się do zgąbczenia mózgu kolegów po fachu zza oceanu? CDP Red udowodniło, że można z oryginalną opowieścią odnieść sukces.
@oryniak, na razie widzę że tobie się "zgąbczył mózg". Jeśli fabuła będzie dobra to niech i będzie o złych ruskich. W końcu to oni najechali Gruzję więc ten pomysł na fabułę nie jest wzięty z 'pupy'.
Persecuted Alien Rage? Nie przesadzaj. A Lords of the Fallen to w większości gra Deck13 niż CI. I tyle.
czesc myslicie ze gra poleci na ultra na moim pc prosze bez napinki mi odp podaje specyfikacje i5-4690k gtx msi 970 oc msi gaming 5 good ram 16gb
"Nie był to więc sprzęt przesadnie mocarny". Heh, pc za 3k niespecjalnie mocarny? Lepsze kart od 970 to tylko 980 i 980Ti które są tylko dla świrów a podejrzewam, że 2600 od najnowszych i7 się niewiele różni wydajnością, więc to w zasadzie najmocniejszy PC na jaki może sobie pozwolić większość. Chociaż i tak standardem jest i5 + 960.
@BRX86PL
Zależy od optymalizacji. Jak będzie na poziomie crysisa 3 to odpalisz nawet na ultra+ :D
@TobiAlex
Alien Rage wielkim hitem nie był, ale grą na poziomie jak najbardziej (a taki właśnie zarzut postawił polakcebulak). Dla mnie takie 7/10, głównie za rozgrywkę. Z jednej strony gra nie pozwalała na stanie w miejscu i krycie się za osłonami (przeciwnicy lubili szarżować i rzucać granatami), z drugiej strony karała za bezmyślne parcie przed siebie i wyłażenie na otwartą przestrzeń (wrogowie celnie pruli zza osłon, pojawiali się też sniperzy i kolesie z wyrzutniami rakiet). Efekt był taki, że trzeba było dosyć intuicyjnie łączyć ze sobą 2 style gry, co bardzo przypadło mi do gustu.
AR sporo zyskał także dzięki dosyć wysokiemu poziomowi trudności. Gdyby był samograjem w stylu Painkillera, to pewnie bym się znudził po 20 minutach. Dzięki wyzwaniu, miałem ochotę przeć naprzód. Tak dobrej zabawy w "takim" (nieco oldschoolowym) stylu, nie dało mi nic od czasów Dooma 3.
Co do LOTF ludzie z CI twierdzą, że Deck 13 był jedynie technicznym wykonawcą projektu. Cała faza koncepcyjna i projektowa odbywała się (według ich wersji) po stronie Polaków, Niemcy natomiast dostawali gotowe wytyczne i mieli je przenieść do gry (zaprogramować, wymodelować, zanimować, zoptymalizować itd).
Przypisywać autorstwo Deck 13, to ta jakby powiedzieć, że za wygląd łazienki odpowiada majster, który kładł płytki i montował krany, a nie dekorator wnętrz, który wszystko zaprojektował...
Jestem z resztą skłonny uwierzyć w taki "podział obowiązków". CIG zawsze kładło swoje gry od strony technicznej mimo niezłych pomysłów (wyjątkiem jest tutaj właśnie Alien Rage, który żadnych problemów technicznych nie sprawiał), a ludzie z Deck 13 zawsze robili nieźle wyglądające i działające, ale beznadziejnie zaprojektowane średniaki. Pomogli sobie nawzajem ;d. Z resztą niedługo będziemy mogli to rozsądzić, wszak CIG robi LOFT 2 (tym razem własnym nakładem), a Deck 13 jakąś nową grę. Zobaczymy jak im to wyjdzie ;s.
Byle nie było tak jak w poprzednich odsłonach, gdzie ciągle ktoś nas za rączkę prowadził, po stercie skryptów...
Widzę że CI Games zamierza stworzyć pierdółkę na kilka godzin dla niedzielnych graczy, dla których nawet kampania w jakiejkolwiek odsłonie Call of Duty stanowi wyzwanie... No ale cóż przecież to CI czyli typowy dostawca przeciętniaków więc jakiegoś nagłego skoku jakościowego nie można było się spodziewać.
CI Games jeszcze nigdy nie stworzyło dobrej gry, a stworzyło ich ponad 60! Nie wierzę, że twórca paru średniaków i całej masy crapów może wypuścić coś dobrego. Ich ostatnia strzelanka, czyli Enemy Front to zwykły bubel.
Jak czytam te brednie to mnie zbiera na wymioty "stworzyło ich ponad 60" CI GAMES zrobiło: kilka gier - CI zrobiło ich więcej, po przekształceniu firmy i wdrożeniu nowego lepszego zarządzania firmą, można śmiało powiedzieć że mają tendencję wzrostową. tzn. AR i EF fakt nie były to hity ale mi grało się przyjemnie następnie LotF który zarobił na siebie i spodobał się na świecie co można sprawdzić jak i Snajper 2 dobrze się sprzedał. Jaki będzie SGW3 to się okaże ale ja na poprzednie wersje nie narzekałem:) Oczywiście lepsza była pierwsza część ale wiem że i tu są zdania podzielone. CDPR to inna bajka i jest to firma która ma tylko jeden tytuł, w dodatku dopiero 3 część im się tak naprawdę udała. (optymalizacja czy też możliwość gry na konsolach) tego w poprzednich wersjach zabrakło podczas premiery. SGW3 - ma duże szanse na osiągnięcie dużego sukcesu
Ja powiem tyle, że większość z was psioczy na CIG, bo jest taki ostatnio fejm. Powtarzanie powtarzanych do znudzenia argumentów przejawia się w co drugim negatywnym komentarzu i często nie pokrywa się z faktami co potwierdza tylko jak większość z was jest podatna na wpływ otoczenia. Wiele się dyskutuje na temat obiektywnych i subiektywnych ocen poszczególnych produkcji i zarzuca recenzentom nieprofesjonalne podejście do tematu kiedy sami działacie w ograniczony sposób. Wracając do sedna sprawy, nie uważam studia za jakiegoś wybitnego dewelopera, który plasuje się raczej w produkcjach ze średniej półki, ale nie można mu zarzucać tego co część z was robi. Grę Alien Rage uważam za tytuł bardzo udany, który pokonałem trzy razy z rzędu tak samo jak Lords of the Fallen. Stop. Tutaj pada kolejny przekłamany często argument nie poparty żadnymi faktami, że tytuł teoretycznie stworzyli ludzie z Deck13. Niestety na plotkach puszczonych w internecie wielu z was opiera własne teorie nie weryfikując prawdziwości informacji. Lords of the Fallen to polska gra, która powstała z pomocą niemieckiego studia. Kolejny produkt CIG, który pokonałem trzy razy z marszu i za chwilę powrócę ponownie w celu poznania DLC. Można mieć mieszane emocje co do wspomnianych "lordsów", jednak prawdą jest, że to kolejna na prawdę niezła i solidna gra od tego studia. Sniper Ghost Warrior 2. Nie wiem w czym macie problem, bo to następna ciekawa i niezła produkcja. ITD ITP ETC. Problem widzę jeden - większość z was po prostu nie wie czego chce, czego oczekuje od autorów i jak miałoby to wyglądać, czyli po prostu "o kolejne gówno od CI Games, bo tak jest, bo tak przecież twierdzą inni". Kończąc mój wywód dodam, że nowego Snipera kupię i wiem, że będę się nieźle przy nim bawić jak przy poprzednikach, a wam życzę bardziej otwartego umysłu, samostanowienia i mniejszej podatności na wpływ otoczenia. :)
@polakcebulak - nie podoba się to po co ten hejt? czyżby konkurencja szukała zaczepki. Jeśli nie lubię jeść plasków to ich k. nie jem a nie krzyczę że ich nie lubię. HEH w większości wypadków nie mam pojęcia kto wydaje daną grę (sporadycznie mi się zdarza że znam producenta - dewelopera). Nie zaganiam nigdy firm do klatki bo mieli wtopę, bo gdybym tak zaczął robić to nie grał bym w nic! Takie pieprzenie że gra nie będzie dobra może wyjść tylko z ust internetowego Pieniacza który prócz sieciowych "przyjaciół" nie posiada życia prywatnego a o prawdziwych przyjaciołach to może tylko pomarzyć. Gra po filmikach wygląda bardzo okazale(przynajmniej na tych niewielkich kawałkach ), a patrząc na dotychczasowe osiągnięcia tej spółki śmiało można powiedzieć że wzięli się za siebie i wracają na swój tor. Lords of the fallen przełamało lody, w dodatku popchało firmę w dobrą stronę - czyli: Oni dają dobre pomysły a wykonanie mają wspólne z innymi studiami. Tak robi wiele firm na świecie (EA, Ubi itd.) i sprawdza się ten sposób już bardzo długo na rynku gier i innych produktów.
Oho, CI znowu szykuje kolejnego kupsztala. W ogole ta gra to chyba nikogo, bo na E3 to przeszli niezauwazeni. Ale tez nie ma sie co dziwic, w koncu to CI, po kaszankach pokroju Enemy Front i poprzedniego Snipera, na trojke malo kto czeka.
Zapowiada się kolejny średniak z CI. Po niezłym ale średnim Enemy Front i Alien Rage znowu robią grę o snajperze. Lubię te klimaty ale póki co Sniper Elite jest lepszy.
Zobaczymy co z tego wyjdzie, poprzednie snipery były bardzo liniowe dwójka to już w ogóle. Jak w trójce pójdą w otwartość map to będą to dobre kroki w dobrym kierunku.
Lords of the Fallen to jedyna dobra gra od CI Games,Alien Rage był średni, Enemy Front niestety marnie skończyło po odejściu Stuarta Balcka. Finalnie dostaliśmy całkowicie inną grę.
Życzę im jak najlepiej, bo nad Sniperem 3 pracują naprawdę dobrzy ludzie, między innymi człowiek który pracował przy Sniper Elite V2 Steven Hart oraz Paul Robinson. Ten drugi pan pracował chociażby przy takich grach jak Killzone 2 czy Full Spectrum Warrior.
I mnie osobiście nie dziwi że DECK 13 robiło Lordsów bo wszystkich najlepszych ludzi skosiło CDP RED albo w Techlandzie.
Więc CI Games poszło po rozum do głowy i wydadzą Snipera na takiej zasadzie jak Lordsów. Z tym że ci dwaj panowie będą czuwali przy Snajperze(tak jak Tomasz Gop przy Lordsach)
Strasznie dużo hejtu a do premiery przecież jeszcze mnóstwo czasu. Najciekawsze, że główne argumenty to, że zimna wojna, że wschód zachód, a mi to w ogóle nie przeszkadza, całkiem dobra podstawka pod fabułę taktycznej strzelanki. Zresztą w tego rodzaju tytule najważniejsza jest sama rozgrywka i mimo, że widzieliśmy niewiele to faktycznie nie mam nic do zarzucenia. Widać parę fajnych pomysłów, dopracowanie detali. Trzymam kciuki za grę.
Pierwsza część zrobiona przez Austriaków była bardzo udana. Wynikało to z nowatorstwa gry. Tytuł miał też masę wad. Jednak grałem z wielką przyjemnością. Całość przeszedłem chyba 2-3 razy. Druga część była dla mnie nie do zaakceptowania. Po prostu niesmaczna. Spartolono grafikę, otoczenie i fabułę. Potem pojawił się "Sniper Ellite 2" z paskudną ścieżką dźwiękową i trzecia część także ze spieprzonym dźwiękiem i austriacki "Sniper: Ghost Warrior" odszedł w zapomnienie. Na razie nie znalazłem żadnego dłuższego filmu z gry.
Z tego co CI Games pokazało na E3 i z tego co czyta się o tych pokazach w internecie to Sniper: Ghost Warrior 3 ogólnie zrobił pozytywne wrażenie na słuchaczach. Wiadomo gra jest jeszcze w wersji pre-alpha więc wszystko może się zdarzyć. Póki co myślę że warto obserwować tą produkcję, sam z chęcią zobaczę co z tego wyjdzie.
Dokładnie, dodatkowo zagraniczni Youtuberzy też całkiem niezłą opinię mają na temat tej gry. Na targach E3 CiGames pokazało to co ma najlepsze z tej gry, jednak bardzo ogólnie mówiąc, nie rozchodzili się za bardzo w szczegóły. To znaczy że mogą nas jeszcze szczegółami zaskoczyć. Wiem, pamiętam że dużo obiecywali i na 2 część, jednak mi się 2 część snajpera podobała, a teraz mają dużo większy potencjał do tego by zrealizować każdy cel nałożony przez nich.
Co część ma być tylko lepiej, a co część wychodzi niestety gorzej. Niedługo wprowadzą takie ułatwienia, że gra będzie się sama przechodziła.
Jest nowy filmik z pre-alpchy a raczej z jej dema. NA uk.ign itd :) ale co do ułatwień. po pierwsze nie musisz ich używać, po drugie ponoć ma być tryb hardcore w którym nie będzie można ich używać. To tak jak w Crysis 1,2,3 jest wiele ułatwień w nim ale nie musisz ich używać, ja tak robię nie maskuje się, nie włączam żadnych rzeczy w nanokombinezonie:) A gry przechodzę już kolejny raz na najwyższym poziomie. Więc z tymi ułatwieniami to nie są one konieczne ale zawsze możesz się czymś wspomóc.:)) Poszukaj sobie filmiku bo warto go zobaczyć, oczywiście jest on z komentarzem po angielsku i tam masz w nim wytłumaczone wszystko, że są podpowiedzi typu gdzie można mieć dogodną pozycję ale nie zmusza ona nas do wykorzystania jej:)
>Bezi2598 No to czekamy na PRowców CI.< Chyba śpią, bo jakoś więcej hejtu i parahejtu widzę:) I to na poziomie stanów średnich, bo mamlanie o o tym, ze CI Games wypuścił 60 gier:))... Ech... I cała reszta wypoeidzi juz do koszalina, bo ktoś nie dość, że nie doczytał, to jeszcze pieprzy. Czy inny passus "na e3 to przeszli niezauważeni". Co by nie mówić o SGW3, że superklasa, ze kicha, to nie da się powiedzieć, że na e3 bez reakcji, bo akurat była i to nadspodziewanie 9dla mnie) dobra. Teraz gamescom i sie zobaczy, co tutaj. Może skapna jakies dema większe niż dotychczas, więcej mówiące, to bedzie można cokolwiek oceniać. Porównania do jedynki czy dwójki zasadne, no bo w końcu kontynuacja, ale już marudzenie, że jedyne co CIG potrafi to piarowanie, dziwnie się kłóci z hejtem na stronach biznesowych, gdzie się hejtuje, ze "nie umią" (- cytat dosłowny) się sprzedawać. no to jak w końcu jest:)?