Batman: Arkham Knight na PC-tach to drugie Assassin's Creed: Unity
Jak patrzę na screena z mini-recenzja i jest taki cytat - "Grafika strasznie brzeydka,nie wwiadomo dlaczego!" -> To już sam nie wiem, czy mam się śmiać czy płakać? Nie chodzi mi o grafika, a poziom kultury i umysłu graczy. :/
Nie będę wyrażał opinie o Batmanie, gdyż nie mam na mojej dysku. Te "wpadki" później czy prędzej tak zostaną naprawione. Wiadomo, że nowy Batman nie jest dla słabszych komputerów, a nowy sterownik NVIDIA dla GTX970 nie jest do końca dopracowany.
Po jego zlokalizowaniu, otwieracie go edytorem tekstu i zmieniacie wartość „Max_FPS=30” na „Max_FPS=9999”.
Zmieniłem z 30 klatek na 9999 zgodnie z zaleceniami i przeszedłem grę w 3 minuty!
Czyli Ci co kupili z kartą 980 grę jak ja nie mają języka pl a reszta ma. Super. Nigdy więcej orginału nie kupię(nie zainstaluję)
@bogi1 -> Nom. Taki jest urok gry AAA w otwarte światy i PC. ;P
@leokfc -> Cytat: "nie mają języka pl a reszta ma" -> Może ktoś nie wie, jak ustawić języka w Steamie i odpowiednie opcji w grze? Nie każdy jest wystarczający ogarnięty, by uporać się z typowe problemy na PC.
Sir Xan - > Nom. Taki jest urok gry AAA w otwarte światy i PC.
Nie tylko, Warner Bros już "zasłynęło" z wydania super wersji na PC Mortal Kombat X.
@warass -> Nie mówiąc o wczesna wersja Rome II czy nowy Sim City. Albo fatalny start Diablo III. :3
Dzięki bogu grę dostałem jako gratis do karty, no cóż wracam do W3 aż WB i Rocksteady się obudzą po fali zwrotów kasy i może zaczynią poprawiać swoje dzieło
PS: Szukam w opcjach konfiguracyjnych zmiaę szybkości myszki i znaleźć nie mogę
Chyba sobie żartujecie z tym tytułem, to nie jest Unity, jest jeszcze gorzej, Unity przy tym to była po prostu gra z wysokimi wymaganiami, a tutaj całkowicie losowe działanie, niska wydajność, szarpanie, blokada 30 fps.
Co prawda wygląda tak jak na filmach (całe szczęście), no, ale bez jaj, działać gorzej niż unity to jest wyczyn.
Gra podobno ma zabezpieczenie Denuvo prawda to to? jezeli ma to tutaj moze byc pies pogrzebany. Nie spodziewałem sie takiej wpadki studia Rocksteady
W zyciu nie spodziewałbym się tego po Rocksteady.
AA miało genialną optymalizację, a AC miał problem jedynie tylko z dx11
[11] Wymagania rekomendowane spelnia, jednak gdyby karta miala 3GB VRAM wtedy by nie klatkowalo. Jak ogladam ten film to podobnie mialem z Watch_Dogs. Dobrze, ze mam konsole, szkoda nerwow :/.
Gra prawdopodobnie używa Denuvo. Możliwe, że tu tkwi problem, poprzednie Batmany tego nie miały. A nie chce mi się wierzyć, że Rocksteady umyślnie skopało optymalizacje.
Unity w porównaniu do tego to było mistrzostwo optymalizacji.
Najlepsze spadki są przy wsiadaniu do Batmobilu - tryb czołgu, walka z czołgami i 10 fps, jeszcze szarpie jak cholera, ominięcie pocisku urąga tutaj do tragicznej walki z optymalizacją. Serio. Czegoś takiego w Unity nawet nie było.
Pojedynczy 970 GTX nie jest w stanie zapewnić stałych 30 fps, a po zdjęciu blokady gra dostaje świra, randomowe spadki fps, lagi to tutaj chleb powszedni.
Gra wygląda bardzo ładnie, jeszcze te zarzynające kartę Nvidia Gameworks też dają fajne efekty... ale co z tego, skoro gra szarpie niemiłosiernie, skoki fps-ów to jest norma, nieważne, czy jest walka czy sobie spokojnie lecisz przez Gotham. Porażka. Już nie wspominam o tym, że o zdjęciu blokady w menu można zapomnieć czy o biedzie w ustawieniach graficznych. Next-gen w 2015 roku z blokadą fps.
No nie sądziłem, ale udało się pokonać Unity. Takiego optymalizacyjnego gniota. Brawo WB. Kolejna zarżnięta gra.
http://www.rockpapershotgun.com/2015/06/23/holy-framerates-batman-arkham-knight-is-a-mess/
W zyciu nie spodziewałbym się tego po Rocksteady.
Wersji PC nie robiło Rocksteady tylko jakieś lamusy.
Właściciel platformy Steam zareagował na to, co dzieje się na profilu gry na sklepie i wyłączył dodawanie opinii nt. „Batman: Arkham Knight"
No to pięknie. WB to sk***iele bez wstydu.
Asasyn363--> A co ma denuwo do skopanych opcji konfiguracyjnych (cztery opcje graficzne) czy też wyskakujące oznaczenia kontrolera pochodzące z PS4, albo dziwna blokada klatek do 30 ale tylko w grze bo w teście graficznym już owej blokady nie ma WTF?, to jest ewidentnie skopany port z PS4 robiony na kolanie, teraz już widmo dlaczego przed premierą wydawca nie udostępnił kodów do wersjo PC-towej
https://www.youtube.com/watch?v=hZ9H8KpywM4&feature=youtu.be
@mario7777 -> Który cytat masz na myśli?
Cytat: "Nie mówiąc o wczesna wersja Rome II czy nowy Sim City. Albo fatalny start Diablo III. :3" -> Jeśli chodzi o te wymienione gry, to mają takie błędy na premiera, że nie dało się grać. Skopane optymalizacji to nie są jedyne przypadki, by uczynić gry niegrywalne. Takie wpadki w dniu premiery.
LOL nie testują już gier przed wypuszczeniem dla ludzi? Ale co wy kuzwa chcecie? Im chodzi na dwóch Tytanach w 30 klatkach to nam też powinno hehe
Grafika strasznie brzeydka,nie wwiadomo dlaczego!" -> To już sam nie wiem, czy mam się śmiać czy płakać?
Gra wygląda gorzej niż na trailerach, ale ma małe wymagania? ŹLE
Gra wygląda pięknie, tak samo jak na trailerach i ma duże wymagania? ŹLE
Masz konsolę? DOBRZE!
ale gra nie wygląda tak pięknie,na PC nie wiem jak na konsolach.AC Unity chodziło mi na samym poćzatku bez aktualizacji lepiej niż BATEK.W Unity jest nowy silnik w batku stary Unreal 3.
Widac, ze to nie robota Rocksteady. Ciekawe czy wezma sie za naprawe, bo znajac WB, to sprawa zostanie olana. Chociaz na 980ti chodzi ladnie, wiec osobiscie sie nie przejmuje.
Masz konsolę? DOBRZE!
Mam, ale BAK bede ogrywal na PC.
13 osób robiło ten port :O http://s.pro-gmedia.com/videogamer/media/images/pub/large/iron_galaxy_batman.jpg
@mario7777 -> Ach, to. Szkoda mi to wytłumaczyć. Nie przejmuj się o tym i zignoruj ją. Miłego dnia. :)
[34] Jedno jest pewne. Ktoś tu nawalił sprawę.
Podobno te ogromne spadki FPSów i przycinanie obrazu są wtedy gdy właśnie wyłączymy blokadę 30 FPSów. Na blokadzie jest niby całkiem grywalnie. Inna dziwna sprawa: prawie wszyscy narzekający to posiadacze GeForce'ów (a podobno gra jest robiona głównie pod efekty Nvidii).
Na AMD nie jest lepiej, nawet musieli zmienic wymagania minimalne radeonow na 3GB.
Inna dziwna sprawa: prawie wszyscy narzekający to posiadacze GeForce'ów (a podobno gra jest robiona głównie pod efekty Nvidii).
To nie jest dziwne, to po prostu żałosne... Ciekawe, jak tam AMD się sprawia.
Najlepsza jest też rzecz: niektórzy piszą, że w pewnym momencie gry na ekranie pojawiają się oznaczenia z konsol, czyli: "naciśnij x, by coś tam coś tam". Beka.
Topolas [34]
Inna dziwna sprawa: prawie wszyscy narzekający to posiadacze GeForce'ów
Bzdura, inna sprawa, że gpu NV ma 70% jak nie więcej osób.
kęsik [32]
13 osób robiło ten port :O
To akurat żaden argument http://www.eurogamer.pl/articles/df-jak-przekonwertowano-the-crew-na-ps4
I specjalnie cytat z tego tekstu
Ale wysiłek inżynierski, wymagany do przeniesienia The Crew na PlayStation 4, wymagał jedynie dwóch-trzech osób i sześciu miesięcy pracy. Ogólnie, Reflections uważa, że proces konwersji kodu z PC był raczej prosty i mało skomplikowany.
Da się, da.
Assassin Unity był ostrzeżeniem, który nauczył mnie podstawowej zasady nie kupowania gier w pre orderze i gdzie producent nie udostępnia kopi do recenzji wcześniej . Co do Batmana to genialna była pierwsza część druga mnie w połowie znudziła a obiłem się od orgina z masą błędów. Za pół roku jak będzie zpachowany na zimowej wyprzedaży będzie można zobaczyć.
@semenZ
Wreszcie, a cały czas myślałem, że tylko mi Asylum wydawało się lepsze nić City.
Niestety, problemem jest kupowanie z różnych źródeł (co jest oczywiste, skoro mają lepsze ceny). Gdyby wszyscy wzięli preorder na Steamie i w pierwszy dzień zgłosili refundację, wtedy naprawdę autorzy "zepsutych" gier mogliby to odczuć. A tak nic z tym nie można zrobić.
@Topolas
Ta, jasne. Narzekają dosłownie wszyscy, niezależnie czy zieloni czy czerwoni. Jeżeli wydaje ci się, że jest inaczej, to tylko dlatego, że więcej osób ma GFy. Widziałem kilka komentarzy użytkowników AMD, którym gra lubi się po prostu wykrzaczyć do pulpitu lub zaciąć cały komputer (GFowcy mają te same problemy, żeby nie było).
Zawiodłem się na Rockstady, przecież zarówno Asylum jak City były świetnie zoptymalizowane i nie wiem co mam teraz zrobić...Kupić czy poczekać rok na wersje GOTY po 20 patchach...ŻAL.
Przestańcie wieszać psy na Rocksteady. Z tego co wiem za konwersję PC-tową odpowiadało inne studio, dokładnie Iron Galaxy. Mam nadzieję, że szybko poprawią optymalizację, bo aż mnie mierzi, żeby w to zagrać.
od tej chwili boje się o Mad Maxa
kluha666 - I co z tego, że inne studio odpowiada za wersje pecetową, najbardziej dostanie się Rocksteady.
[41] @kluha666 - i? Za wszelkie porty Assassin's Creed na PC również odpowiadało zewnętrzne studio w Kijowie, nie związane z samą grą, a jakoś mało kogo to obchodzi.
Potwierdzam informację zawartą w artykule. Posiadam wersje dodawana z karta graficzna i brak jest języka polskiego. Mam nadzieję, że jest to tylko chwilowe niedopatrzenie i oczekuję na szybkie wyjasnienie w tej sprawie od cenegi. Dobrze, że Panstwo wystosowaliscie zapytanie w tej sprawie. Nie moze byc tak , że polscy gracze kupujący dosc drogi sprzet graficzny i nie oszukujmy się -gdzie w cene sa wliczone koszty danej gry - sa pozbawieni ojczystego języka. Mam nadzieje, że cenega stanie na wysokosci zadania i szybko usuna te nieprawidlowosc na platformie steam.
hm... u mnie działa dość płynnie, wszystko na maxa full HD + ustawienie FPS na 999 oraz TextureResolution=2 , wbudowany benchmark daje wynik: min. 29, max: VSYNC, avg: 42, póki co spadków do 10 FPS o których mowa w "internetach" nie zaznałem
SPECYFIKACJA:
CPU: Intel Core i7-4790K 4.00GHz
RAM: 4 x 4 GB PC-1866 DDR3 CL9
GPU: GeForce GTX 770 4GB OC
Na i5 4690K i 970 bardzo sporadycznie jakieś dropy, wbudowany w Steama licznik przez cały czas pokazuje 30 FPS. 1080p, wszystko na maksa, łącznie z duperelami od NVidii. To na domowym PC. Nieco słabszy z TVGry dostaje zadyszki i dropuje na potęgę.
Test wydajności na tym pierwszym, choć mało miarodajny, bo bez batmobila, daje średnią 48 klatek, minimum 30.
Stawiam, że to coś więcej niż sama optymalizacja.
Weryfikacja plików gry, na chwilę obecną, pomogła. Dopiero wezmę się za testy, ale pierwsze uruchomienie po tych dropach i daje radę. Rewelacji nie ma, ale też nie jest już tak tragicznie jak było.
A ja pomijając dropy do 2fps niezależnie od ustawień, mam co 5min crashe gry. Z tego co się udało mi wyczytać gra pomimo weryfikacji plików to build z 18.06
Uprzedzając posty pc to nie jakiś top ale low end także nie.
Fx-8350
HD7950 3GB boost edition
8GB ramu
Wracam do wiedźmina 3 ten przynajmniej chodzi na ultra bez żadnych wywaleń.
Ja rozumiem, że te porady są po to, by komuś pomóc, ale na litośc Boską, nie po to kupuję nowy produkt bym go musiał "podrasowywać" do komfortowego działania... :/
Co to jest? Zestaw "zrób to sam"?
Pograłem około godzinki i jak na razie... tragedii o której tu wszyscy piszą - nie ma. Owszem, jest lock na 30 klatek, odrobinę przeszkadzające przycięcia (szczególnie przy jeździe batmobilem), ale nie jest też tak, że grać się nie da (ustawienia maksymalne - na benchmarku najniższy wynik był 29 klatek, średnia 48 - robiłem też test na ustawieniach maksymalnych, ale z jedną opcją wymagającą restartu gry po włączeniu - czyli nieaktywną - i było praktycznie stałe 60, najniższa wartość 43). Procek i grafika taka sama jak w [48] - nie podkręcany. Dobrze by było jakby wyeliminowali przycięcia i odblokowali 60 klatek (dziwne, że jest 60 w benchmarku, a w grze 30 - czuję że to jakiś bug i poprawią to w patchu). Wtedy powinno być całkiem dobrze. Co do samej gry, jak na razie, no cóż. Kto grał w któregoś batmana, to wie czego się spodziewać. Graficznie spodziewałem się czegoś więcej. Nie mówię że jest źle, ale jest w tej grafice coś dziwnego. Jeszcze chyba nie do końca wiem co. Jakiś filtr, może ten padający cały czas deszcz robi takie wrażenie. W każdym razie, na filmikach wyglądało to ładniej.
WB pozazdroscilo slawy Ubisoftowi i postanowilo go zrzucic z tronu najlepszego wydawcy gier
Szok i niedowierzanie. Batman: Arkham Knight to akurat ostatnia gra po której spodziewał bym się tak kolosalnych kłopotów technicznych. Widać że coś niedobrego dzieje się ostatnio w Warner Bros. bo dwa ostatnie ich największe wydawnicze hity czyli Mortal Kombat X i właśnie Batman: Arkham Knight mają ogromne problemy techniczne w swoich pecetowych wersjach.
Jak można konwersję tak wielkiej produkcji powierzyć takiej bandzie jak ci z Iron? Rocksteady się popisało, nie ma co. Geez, dobrze, że nie złożyłem pre-ordera. Teraz bym podziwiał... pudełko na półce. :3
Ludzie nikogo nie obchodzą te wasze wpisy "mi działa", "jest dobrze", recenzje steam mówią same za siebie, nikt sobie tego nie wymyślił.
[57] Widzisz, a powinno obchodzić. Bo to, że na takiej samej konfiguracji gra działa całkiem przyzwoicie na jednym kompie, a jest niegrywalna na innym niekoniecznie oznacza problemu z samą grą (żeby nie było, nie mówię że problemów nie ma, bo są i liczę że zostaną szybko poprawione). Taki już urok PC, że każdy ma tego peceta innego. Nawet dwa kompy złożone z tych samych podzespołów mogą się zachowywać inaczej przy tej samej aplikacji (inny system, inne aplikacje zainstalowane na komputerze). Jedynym sposobem, żeby sytuację szybko poprawić nie będzie obrzucanie gównem na forach, tylko zgłoszenie problemu na support. Programiści, to nie są jasnowidze i muszą mieć jakieś dane. Muszą problem powtórzyć i go rozwiązać. Też mogę Ci napisać, że mnie nie obchodzi, że Tobie nie działa. Ale chyba nie o to chodzi w tym wszystkim.
Przede wszystkim, zjeba należy sie WB, bo to oni zlecili wykonanie portu amatorom. Pokpili sobie sprawę z MKX i teraz to samo powtórzyli z Batmanem. Ich przesłanie jest jasne: PC-towcy to złodzieje i nie zasługują na dobre wersje naszych gier. Kupcie sobie konsole. Szkoda mi tylko tych, co faktycznie grają i kupują te gry na PC. Zostali wrzuceni do jednego wora przez WB. To jeszcze teraz, kiedy KoJima Productions i R* robią tak udane porty swoich gier na PC.
Dali dupy rzucili się na wersję Konsolową a PCtową dali amatorom i są tego skutki i tyle. Widocznie uznali że nie ma co sobie zawracać głowy wersją PCtową i skupili się na konsolowej. Co według mnie jest idiotycznym podejściem.
... a wystarczyło zrobić downgrade i wszyscy posiadacze nawet 460 by grali z wypiekami na twarzy. 980 trzymają w tej grze stałe 60fps, bez GW 60 ma większość nawet kart 2 generacje w tył.
Teraz odnośnie PhysX i poradnika jak ktoś ma multiGPU to może sobie wybrać np. mając dwie karty GPU1/2 lub CPU, jak ktoś ma jedną kartę to wybór GPU1, czy auto to ten sam wybór, chyba że przerzuci PhysX na CPU ;)
Chlopie to gra na archaicznym, maksymalnie podrasowanym UE3. Dlaczego ja posiadacz GTX 760 nie mogę zagrać w tej grze jak człowiek przynajmniej na tym medium z tymi stabilnymi 30fpsami. Ciężko kuźwa?
a wystarczyło zrobić downgrade i wszyscy posiadacze nawet 460 by grali z wypiekami na twarzy
Ludzie posiadający 970 GTX narzekają, u których Unity chodziło bez problemu przed patchowaniem. Nawet titany mają problem z utrzymaniem stałych 60 fps, no ale jasne, lepiej pisać bzdury o słabej konfiguracji innych użytkowników. "BO MI POSZŁO, TO JAK KOMUŚ NIE POSZŁO, TO MA SŁABEGO KOMPA".
Walisz po prostu bzdurami, ja kieruję się własnymi odczuciami + opiniami ludzi ze steam. Nikt sobie nie wziął problemów z powietrza. Gra jest jako-tako grywalna dopiero dzięki właśnie owym dziwnym poradnikom ze steama. Nadal, mimo to, zdarza się masa randomowych dropów znikąd. Coś, co powinien robić deweloper, robią zwykli użytkownicy platformy. Przecież tak ciężko zoptymalizować grę z prawie 10-letnim silnikiem, prawda?
Aha, no i tak dodam tylko największą bekę z ludzi piszących o słabym sprzęcie. Pomijam aspekty gier, z jakimi rydwany odpalające Batmana się mierzyły i połykały te gry bez problemu. Gdyby winowajcą był sprzęt, to liczba klatek byłaby stale mała lub zmniejszająca się przy ilości detali itd. Natomiast mam w grze 60 fps, po czym nagle ścina do 10, jest na chwilę na 34, a potem wraca do 60. Słaby sprzęt, no tak, racja :D Oj, ludzie...
--->AL DU IN - większość rzeczy można ustawić sobie samemu, zresztą jak zawsze, a poradniki czego dotyczą, poza lockiem ? dokładnie obniżenia ustawień, czemu ? No niestety gra nie jest dobrze zapewne zoptymalizowana, ale nie można napisać że jest nie grywalna albo źle wygląda, wygląda bardzo dobrze i jest grywalna, a po kilku patchach będzie grywalna dla większości osób, cierpliwości.
ale nie można napisać że jest nie grywalna albo źle wygląda
Ja tego nie napisałem. Co więcej, gra wygląda naprawdę świetnie, te krople deszczu na płaszczu i naprawdę fajne efekty Nvidia gameworks... Tylko co z tego, skoro to gniot optymalizacyjny? Czy lecę, czy walczę, czy jadę, mam w pewnym, najmniej spodziewanym momencie drastyczny spadek fps. Kabaret...
cierpliwości.
Gra już miała przesuwaną premierę. Co więcej, nie mogli przesunąć pecetowej wersji "na potem"? GTA V na tym zyskało.
Aktualizacja do mojego postu pod nr 45
Przed chwilą sprawdzałem wersję językowe i mogę instalować juz w języku polskim. Więc taką możliwość powinny mieć już zapewne pozostałe osoby , które otrzymały grę w ramach promocji przy zakupie karty graficznej. Jeszcze raz dziękuję redakcji za monit w tej sprawie do polskiego wydawcy.
bez GW 60 ma większość nawet kart 2 generacje w tył.
Ahahaha. Lol. Bez GW nawet GTX 970 nie ma 60 klatek.
... a wystarczyło zrobić downgrade i wszyscy posiadacze nawet 460 by grali z wypiekami na twarzy.
Jeszcze większy downgrade? Przecież na PC nawet nie ma AO, które jest na konsolach.
Dla Informacji redakcji, wersja pudełkowa także nie ma języka polskiego...
robkl - ja też instalowałem w języku polskim ale niestety jak uruchomisz grę to tego języka już nie ma...
A byly takie ladne recki... wersji na ps4 oczywiscie. Jestem ciekaw ilu sie nabralo :)
Wejdźcie sobie na steamowe recenzje i kliknijcie w zakładkę "Zabawne" :D
The human eye can't see above 5fps anyways
Been playing for 10 hours. Game is unplayable. I'm gonna play some more and report back. 10/10
If you see a PC port from WB... WARN A BROTHER.
My computer crashed and I thought hey, that's some realistic scarecrow trick again
@Sir Xan
"
"Nie mówiąc o wczesna wersja Rome II czy nowy Sim City. Albo fatalny start Diablo III. :3" -> Jeśli chodzi o te wymienione gry, to mają takie błędy na premiera, że nie dało się grać. "
niezla bzudra - Diablo 3- poza problemami z serwerami miedzy 00:00-3:00 (nie dziwne przy milionach doslownie w dniu premiery;) dzialalo perfekt i w przeciagu 2 lat i 300 godzin nie wywalila sie nawet jeden raz. chyba w inna gre gralismy.
Dla mnie jest niedorzeczne aby gra tak fatalnie chodziła na silniku UE 3.
Bo wiedźmin mi chodzi na wysokich detalach w 60 kl/s no chyba że włączę włosy Nvidii to wtedy jest spadek gdzieś nawet do 40-45 klatek ale to i tak jest przyjemność płynnego grania.
A Batman potrafi mi z 30 kilku klatek podczas jazdy bat-mobilem spaść do 3-5 klatek na sekundę.
A znając Warner Bros, to na patcha trzeba będzie poczekać i pewnie nie za dużo da.
Nie wiem skąd te porównanie do Unity, które zasłynęło głównie z ilości bugów a nie z powodu optymalizacji, bo na GTX 970 który krztusi się na Batmanie, AC Unity działało płynnie nawet po pierwszym patchu. A tutaj z tego co się czyta nawet Titany miewają problemy z utrzymaniem płynności po prostu nie wiem jak można było wypuścić coś takiego do ludzi. Sam w sumie przyfarciłem bo powstrzymałem się z zamówieniem preordera czego teraz nie żałuję bo też bym siedział i gryzł z nerwów blat biurka. W ogóle ta sprawa powinna trafić do sądu bo to jest nic innego jak oszukiwanie klientów i zwykłe złodziejstwo i ktoś powinien za to beknąć i nie ta malutka grupka, która zajęła się "optymalizacją" a Rocksteady, które wypuściło taki gniot do obiegu.
Pre-order anulowany w ostatniej chwili. Intuicja znowu zadziałała ;].
Kupi się za 70-80 zł jak wyjdą patche a zawartość ekskluzywna dla konsol przestanie być ekskluzywna...
Stary engine, przestarzała grafika, a wymagania z kosmosu. Bardzo typowe w tych czasach...
Wiecie czy da sie jakos naprawic ten cholerny brak polskiego albo kiedy to naprawia?
Nie zagłosowałem, bo nie ma odpowiedzi: trzyma te 60 klatek.
Leokfc - ja z 980ti nie mam wersji PL
Al du in - tylko dlaczego ani ja, ani Alex nie mamy problemów z frameratem ?
Mefistofeleos dzieki za informację daj znac jeśli mozesz jak sie cos zmieni z tym językiem polskim jeszcze ogrywam inne gry i nie instalowalem nowego Batmana jesli faktycznie pomimo wyboru polskiego jezyka przy instalacji w grze jego nie ma to jakas porazka rece opadaja
robkl ---> Mi się pojawił język Polski. Trzeba kliknąć na tytule gry właściwości i w zakładce język zmienić z angielskiego na polski i mozna grać po polsku... oczywiście jeśli można to nazwać graniem...
Mefistofeleos dziękuje za info przyjdzie czas pewnie i na ogranie tej produkcji moze po załataniu.
Batman Arkham Knight na PC-tach to drugie Assassin's Creed Unity
Czy to oznacza że też dostanie 9.5(?)/10 od redakcji?
tylko dlaczego ani ja, ani Alex nie mamy problemów z frameratem ?
Może dlatego, że macie sprzęt który znacznie przewyższa to na co może pozwolić sobie 98% użytkowników, gra chodzi fatalnie na komputerach które spełniają wymagania, twórcy wycofali wersje PC że sprzedaży i nie, nie zrobili tego bo grupa dzieciaków płacze, że gra im nie odpala na amidze. Nie wiem czy ty jesteś po prostu głupi czy zwyczajnie trollujesz.
Stary engine, przestarzała grafika
Ta przestarzała grafika jest jedną lepszych na rynku, a silnik jest ciągle aktualizowany (większość producentów tak robi, nowego nie opłaca się tworzyć raz ze trzeba wydac więcej kasy dwa jeżeli stary ma jeszcze potencjał to można z niego sporo wycisnąć)
U mnie gra jest całkowicie grywalna. Powodem pewnie jest nieduży monitor i rozdziałka 1680x1050. Poza tym i5 2500K @3300, 8 MB RAM i GTX 970. Zdarzają się od czasu do czasu jakieś sekundowe przycięcia (jak na początku w AC Unity), ale jak dla mnie, grywalność na tym nie cierpi.