Assassin's Creed: Syndicate na PC ze znacznie lepszą optymalizacją
Ubiszoft przed każdą premierą swojej gry zapowiada: a to, że port ba PC będzie lepszy; a to, że optymizacja super, albo, że tym razem Ubi będzie bardziej dbało o PCty.
Czy ciemny lud to kupi tym razem?
Bełkot marketingowy.Po premierze 20 poprawek poprawi optymalizacje.
Jeżeli faktycznie port gry jest robiony przez wewnętrzne studio to jest nadzieja na solidną optymalizacje.
Wewnetrzne studio, czyli co konkretnie? Bo Ubisoft Kijow to tez technicznie wewnetrzne studio.
@nagytow Wewnętrzna ekipa studia Ubisoft Quebec. Ubisoft Kijów to osobny oddział. W przypadku Syndicate cała gra na wszystkich platformach powstaje w Kanadzie, co rzeczywiście zwiększa szanse na sensowną optymalizację.
Może zagram w przynajmniej 50 fpsach a nie tak jak ostatnio 15-20.
@aro15arti
Mi Unity działa między 55 a 60 fpsów, bez spadków. Jeżeli naprawdę masz 15-20 to albo masz stary sprzęt albo AMD, więc i w jednym i w drugim przypadku na 50 fpsów bym nie liczył.
OsK[ar] [7]
Ale on raczej nie miał na myśli karty za 1400, i tak nagle się interesujesz, bo cytując ciebie
Mi na GTX970 płynnie działa w ultra. Nie mówię, że mam cały czas 60 fpsów, bo nawet nie mam programu do pomiaru tego i mało mnie to obchodzi, więc nie wiem, ale nie zauważyłem skoków prędkości.
mało cię to nie obchodziło, skąd ta zmiana?
Ta gra jest skopana i tyle, w menu nie wyciąga 60 fps na gtx 970.
Poza tym według testów http://pclab.pl/art59163-9.html na medium jest tylko kilka klatek więcej, więc nie dziw, że na gtx 970 działa ok, skoro była robiona na jedno kopyto, pod lepsze karty, nie mówię, że było aż tak źle, ale mogli by tak 20-30% poprawić.
Z tym, że absolutnie gra wygadała świetnie, a po materiałach z syndicate mam wrażenie, że ta ich optymalizacja (na wszystkie platformy) polega głownie na downgrade.
OsK[ar]
Chyba teraz ci tak chodzi, bo wątpię byś w dniu premiery miał 55-60 fpsów kiedy optymalizacja na PC jak i na konsolach niemalże nie istniała.
here we go again
FC 4 było źle zoptymalizowane? Na moim starym 7850 miałem ze 40 klatek na średnich. WTF?
A czy przypadkiem wersja na konsole nie wychodzi przed wersją pecetową aby właśnie dopracować optymalizację na komputerach?
Marcus64 [9]
kiedy optymalizacja na PC jak i na konsolach niemalże nie istniała.
Ona się nie poprawiła prawie wcale.
Ravios--> Teoretycznie tak (choć nie wiadomo jeszcze o jaki odstęp czasu chodzi), ale jak będzie w praktyce to do końca nie wiadomo. Mimo wszystko nadzieja na dobrą optymalizacje jest spora bo na pecetową wersie Assassin's Creed: Rogue też trzeba było dłużej poczekać i jak wiadomo było warto bo optymalizacja była przyzwoita, i warto jeszcze zaznaczyć że za pecetową wersję Syndicate odpowiada wewnętrzny zespół Ubisoft Quebec a nie ten niesławny oddział z Kijowa.
Za to sama gra pewnie jeszcze gorsza..
Ona się nie poprawiła prawie wcale.
NA konsolach wiem że poprawili, i teraz gra może i nie ma stałych 30 klatek, ale trzyma 30 ze spadkami do max 27 klatek nie niżej więc lepsze to niż w dniu premiery 19 klatek.
Na PC jest lepiej bo chodzi już w tych 50-60 klatkach na wymaganym sprzęcie.
Od kiedy Ubi gada, że zależy im na PC-towej stronie tym gorsze są ich gry. Zresztą ileż można grać w tego Assasyna, nuda nuda nuda. Niech tworzą więcej nowych marek.
Marcus64 [17]
Na pc jak chodziło tak chodzi, te ich patche mało zmieniły, bugi poprawili, ale optymalizacji niezbyt, co do konsol to jasne, poprawili, ale nadal można trafić czasami 20 fps.
Zasadniczo gra robiona lub kończona na szybko.
JaspeR90k [14]
bo na pecetową wersie Assassin's Creed: Rogue też trzeba było dłużej poczekać i jak wiadomo było warto bo optymalizacja była przyzwoita
No bez jaj, rogue to gra na silniku black flag jak nie wcześniej, który już miał malutkie wymagania przy unity, a jeszcze powycinali to i owo, o rouge można powiedzieć, że działa na przysłowiowym kalkulatorze.
Na pc jak chodziło tak chodzi, te ich patche mało zmieniły, bugi poprawili, ale optymalizacji niezbyt, co do konsol to jasne, poprawili, ale nadal można trafić czasami 20 fps.
Zasadniczo gra robiona lub kończona na szybko.
Aha no chyba że tak, wiem że na konsolach ma czasem spadki ale już nie tak jak kiedyś, co do PC to też widziałem grę w akcji i chodziła przez pewien czas OK(w tle działał MSI Afterburner).
A to że ma spadki do 20 klatek to nie wiedziałem, może to dlatego że widziałem grę w akcji na i7 3770,16gb ramu i GTX780. Coś tam obiło się o uszy że od czasu do czasu są przycięcia mimo wszystko.
Nie mniej jednak kto by się przejmował Assassyn's Creedem ?? kto w to gra ?? chyba tylko zatwardziali fani gry. Ja już od trójki sobie podarowałem. I w cale nie żałuję, Uboisoft kiedyś dobra firma robiąca porządnie gry, a dziś jakby tworzyli gry na kolanie. Zresztą od dobrych parę lat, a to że nawet na PS4 i XO skopali optymalizację to przeszli samych siebie.
Udowodnili tym że ich kredyt zaufania po prostu się skończył i tyle. Ale ci co mają klapki na oczach to mają je dalej, i będą dalej przy swoim.
Aż przypomina mi się piosenka Ferdka Kiepskiego "Ja obiecuję wam..." xD. Mam nadzieję ze tym razem nie wypną się na ludzi tak jak przy Unity. Swoją drogą to niech lepiej martwią się o wszystkie platformy na równi by chodziły dobrze, bo na PS4 i X1 Unity nie chodziło i do tej pory nie chodzi dobrze.
Co roku piszecie to samo i z roku na rok, gra ma coraz gorszą optymalizację. A raczej kompletny brak jakiekolwiek.
UP
Poprzednie części miały ogarniętą optymalizację gdyż wychodziły na PC później niż na konsole, a że Unity wychodził w tym samym czasie mamy efekty tego posunięcia ;/, że gra chodzi jak gówienko na wszystkich platformach, dobrze że nie robili z tego crossgena bo na PS3 czy X 360 chyba by z 10 fpsów było xD.
jak grą nie zajmie sięubisoft kijów no to tak....gra bedzie miała prawdopodobnie dobrą optymalizację., /.
Czekam na ogłoszenie współpracy z nvidią, nowe efekty dymu i w efekcie jedną wielką tragedię :] W sumie zdziwiłbym się, gdyby było inaczej.
tak tak... na bank optymalizacja... Unity to pokazało :p mistrzowie smażonych na szybko kotletów