Metal Gear Solid V: The Phantom Pain z mikrotransakcjami
No piękne... Nie da się lubić te wiadomości... :P
Mikropłatności obniżają wartości gry. :P
Zdrowo kogoś pogięło. Mam nadzieje, że doniesienia okażą się tylko plotką, a nie faktem.
Jak doić gracza, cześć II. Niedługo w każdej grze się pojawią jak tak dalej będzie. Najgorsze w tym, że gracze się na to zgadzają. W Ac unity się pojawiło.
@laki2217 -> Racja. Kupowanie DLC i wszelkie mikropłatności oznacza odpowiedź TAK na ich polityki. Głosujemy portfele. Szkoda, że są zbyt wielu "bogate" gracze, co kupują to bez namysłu.
Nikt was nie zmusza do korzystania.
@planeswalker -> Łatwo Ci pisać. Mikropłatności źle wpływają na wartość gry i często działają mi na nerwy.
Nigdy nie korzystam z wszelkie mikropłatności i mini-DLC z absurdalne ceny. Wolę tradycyjne zawartości gry i płatne DUŻE dodatki bez całego cyrku.
[10] Widzę, że nie grałeś w niektórych gier z mikropłatności i absurdalne mini-DLC. Na przykład budowanie bazy w grze zabiera Ci 200% czasu, kiedy za opłata będziesz miał normalna i przyjazna tempo gry. W normalne gry takie rzeczy nie było.
Podaję Ci przykład, jak EA skutecznie zrujnował Dungeon Keeper:
http://gameplay.pl/news.asp?ID=83147
Nie mam pewności, że przyszłe gry będą "uczciwe" dla gracze, co nie korzystają z opcji mikropłatności. Firmy coś wymyślą i będą psuć więcej potencjalne tytułów. Oto dlaczego.
Niby jak źle wpływają?
Skoro news wspomina o "skróceniu czasu budowy bazy" to można się domyślać. O ile dobrze rozwiązane mikrotranskacje w f2p mi nie przeszkadzają (np. Path of Exile) to w normalnej wydanej grze tylko przeszkadzają i psują balans. Nie ma to jak płatne cheat code.
@Martius_GW -> Cytat: "rozwiązane mikrotranskacje w f2p mi nie przeszkadzają (np. Path of Exile) to w normalnej wydanej grze tylko przeszkadzają i psują balans" -> Dokładnie. Metal Gear Solid 1-4 są normalne gry, a MGS V jest kolejna "normalna" gra, który wszelkie opcji mikropłatności zupełnie nie pasuje.
Na przykład budowanie bazy w grze zabiera Ci 200% czasu, kiedy za opłata będziesz miał normalna i przyjazna tempo gry. W normalne gry takie rzeczy nie było.
No to nie kupuj i graj po swojemu. Jak ktoś chce to kupi, nie wiem w czym problem?
@planeswalker -> Nie zrozumiałeś, a więc szkoda mi czasu i kończmy tematu.
[15] Zrozumiałem, co piszesz do mnie, ale nie o to chodzi.
Mi również szkoda czasu na ciebie, bo nie rozumiesz co do ciebie piszę.
Baj baj.
planeswalker [13]
nie wiem w czym problem?
W tym, że utrudni/wydłuży się celowo rzeczy, by "zachęcić" do mikro transakcji, co nie miałoby miejsca gdyby takowych nie było w grze.
I nie pisz głodnych kawałków, że na pewno tak nie jest, bo ja na pewno nie uwierzę, że taka myśl nie pojawiła się w zespole konami.
A potem się dziwić że Kojima popada w konflikt z Konami, które wpadło na tak "genialny" pomysł zrobienia z wizjonerskiej gry papki z wypaczonymi mikropłatnościami.
Ludzie potrafią zapłacić za "easy fatality" w MK X, to czemu nie zapłacą za szybką rozbudowę?- pomyślało Konami.
No to możemy się domyślić dlaczego Hideo Kojima opuścił Konami.