Mount & Blade II: Bannerlord - jaki będzie następca Mount & Blade?
Martwi mnie tylko to wcześniejsze ogłoszenie, że w dużej mierze nastawiają się na konsole. Mechanikę pod pada można jeszcze przystosować, ale jeśli ich priorytetem będą konsole, to stracą na tym bardzo dużo.
Nie sądzę aby były one "priorytetem" - przecież wyraźnie pisze, że będzie edytor dla modderów - rzecz PC only - a co jak co, ale fenomen M&B to w równej mierze sama gra, co i mody do niej.
Wyczekuje juz od pierwszych dni zapowiedzi :) czekam bardziej niż na wieska :P.W tej grze grafika jest nie ważna ważna mechanika walka bitwy mody i wiele innych a grafa na końcu.
To jest moja jedna z top 10 najlepszych gier,ktore mnie wciagnely na cale noce. Mimo ograniczen fabularnych ,a nawet pokusilbym sie o jej brak gra dawala wiele frajdy. Te potyczki rycerskie i zmiana akcji... przykladowo twoje wojsko spokojnie by wygralo walke ,ale postac jaka sie gralo dostala strzala ,,headshota'' i spowodowalo przegrana potyczke. Wiec zdolnosci gracza mialy fundamentalne znaczenie podczas potyczek. Czekam na 2 czesc tego symulatora bitew sredniowiecznych.
No nareszcie jakiś news. Po GTA V tylko na tą grę czekam.
No licze na ten tytul dosc mocno. Wszystko w tym roku zawodzi jak na razie i tylko M&B2 moze mnie uratowac przed zasypianiem z nudow przy "grach na 9/10".
Również czekam, ale pewnie minie trochę czasu zanim zagramy. Premiera nie wiadomo kiedy, a i na premierę raczej nie ma sensu grać. Lepiej poczekać parę miesięcy, bo pewnie znając życie gra będzie strasznie zbugowana na premierę. No i po paru miesiącach jakieś wczesne wersje modów już pewnie będą.
Gra nie jest imponująca graficznie, ale między MB1 a 2 jest przepaść. Jak modderzy nie zawiodą to będzie MOC!
[10] Jak to .:Jj:. napisał? "Jak modderzy nie zawiodą to będzie MOC!"
Grałem i mam chyba wszystkie części poprzednich "Mount & Blade" - próbowałem też modów. Jeżeli twórcy "Bannerlorda" zauważyli jaką to "MOC" daje moderskie wsparcie także w grafice (Skyrim) i w nowej odsłonie gry rzeczywiście postarali się o silnik i mechanizmy ułatwiające moderom pracę - to są na dobrej drodze do sukcesu ;)
Uważam że nieustannie (dzięki moderom i nie tylko) "ewoluujące gry", to w ogóle przyszłość gier wiodących. Wciąż jednak pozostają pytania. Na ile mogą się do tego procesu, przyłożyć sami twórcy gier i jak formę może przybierać współpraca między twórcami i moderami ;) Bo chętnych graczy (jako takich) na pewno nie zabraknie ;)
Ciężko jest to określić. Na pewno zauważalny przeskok w sferze grafiki będzie powodował większą zasobożerność produkcji, ale nie wydaje mi się, by niezbędna była maszyna obsługująca wiedźmina 3 na ultra z uberpróbkowaniem ;)
@TheMirror, nie byłym taki pewien. Warband i następne potrafiły mocno przygrzać PC gdy pojawiało się dużo wojska.
Co do zapowiedzi, mam nadzieję że nie będzie to Warband 2.0 tylko faktycznie prócz grafiki sporo zmienią.
Gra prezentuje się bajecznie na screenach, a modele postaci wreszcie będą wyglądać realistycznie. Nareszcie native nie będzie odrzucał topornością postaci.Wsparcie dla modów, mam taką nadzieję, będzie jeszcze większe niż w warbandzie i liczę, że powstanie równie dużo modyfikacji, co do poprzednich części. Duża liczba modów przeniosła warbanda chyba we wszystkie możliwe epoki historyczne i uniwersa, jego zakup to praktycznie kupno kilku gier w jednej. Poza tym chciałbym większej różnorodności zadań pobocznych oraz poprawienia małych, trochę denerwujących niedoróbek.
Cisza jest albo spowodowana tym, że coś nie tak jest z cyklem produkcyjnym albo rzeczywiście będziemy mieli do czynienia z czymś genialnym.
@TheCerbis - to nie trzeba ściągać moda i ładować podczas jednego starcia tysiąc jednostek po jednej stronie walczących :P Takie mody skalujące rozmiary bitew istnieją, a na silniejszych maszynach wygląda to fenomenalnie.
@Nolifer - nie kracz, nie kracz, bo wykraczesz coś złego. Ja liczę w głębi duszy na petardę :)