Sebastien Loeb Rally Evo | PC
Coś średnio mi się chce wierzyć, że Milestone jest w stanie wyprodukować "realistyczny symulator samochodowy". Pierwsze części WRC były raczej nieudane, podobnie jak V8 Racing. Poza tym optymalizacja ich gier też pozostawia sporo do życzenia :P
Właśnie obejrzałem parę filmików z gameplaya i niestety zapowiada się kicha. Kolejna gra pseudo rajdowa dla dzieci. Szkoda, że taki mistrz jak Loeb się nie popisał. Oczywiście nie można mówić "hop" przed premierą, ale z tego co widać gra pod względem realizmu symulacji nie będzie dorastać do pięt Richard Burns Rally.. Jaka szkoda!
Co do tych filmików... To najzabawniejsze, że twórcy gry wyraźnie zaznaczyli, że na tych filmikach tak naprawdę nie ma niczego z finalnej wersji gry. Zaznaczyli, że grafika w grze będzie wyglądać zupełnie inaczej, że audio będzie wgrane także zupełnie inne oraz... że fizyki obecnie w grze nie ma, że również zostanie dodana. Także nasuwa się masa pytań - po co taki filmik wrzucać? Tak czy siak osobom, które grały w WRC i nie mają zamiaru zagrać w kolejną część, raczej odradzam zakup SLRE. Chociaż kto wie... Może uda im się chociaż trochę pójść w kierunku, w którym poszli ludzie odpowiedzialni za DiRTa?
Na pewno będzie ta gra lepsza od tegorocznego WRC. Gra jest robiona rok dłużej niż były robione części WRC więc myślę że będzie to miało pozytywne przełozenie na jakość. DIRT Rally z pewnością nie dorówna jednak jako zręcznościowa i tańsza alternatywa spełni swoje zadanie.
Haha! A jednak!
Już kilka lat temu wiedziałem, że skoro wychodziły Coliny i Burnsy, to musiała wyjść gra nazwana Sebastianem Loebem :P
Mam nadzieję, że gra będzie przyzwoita i jest na co czekać.
@Paorro - Pierwsza czesc WRC byla niezla jesli chodzi o model jazdy.
Tak czy inaczej po firmie Milestone nie mozna spodziewac sie symulatora. Gra na pewno nie bedzie hitem.
Demówka raczej nie zachwyca - graficznie to poziom WRC 4, model jazdy całkiem przyjemny, ale nie doskonały. Myślę, że i tak nie będzie problemem przebić najnowszego WRC.
Słabo to wygląda. Zresztą jak wszystkie gry Milestone.
Nieprawda, MotoGP 15 jest bardzo dobre.
Powiem szczerze, zapowiada się nie najgorzej... Powiadają, że w porównaniu do młodego, ale słynnego rajdowego "rozczarowania roku", czyli WRC5, SLRR wypada dużo lepiej. Może to być pomost między DiRT Rally, a WRC5. Sądzę, że radość będzie podobna do tej z WRC2010. Poza tym Milestone zrobili sporo fajnych samochodów, np.: niespotykane 106 Rallye, Saxo Kit Car, 504 V6, Lancer E6, Celica ST185, Xsara Kit Car, Focus WRC '99, Impreza S11 WRC '05. Trochę ciekawych tras np. w moim ukochanych Włoszech (San Remo) (zrobili je chyba, bo tam Loeb pierwszy raz stanął na podium w 2002), Grecji itp itd... Jestem spokojny.
Mam demo na ps4 i przy pierwszym kontakcie oceniłem grę bardzo słabo. W miarę pokonywania odcinka, który jest dostępny w demo, muszę powiedzieć, że gra się całkiem fajnie. Sterowanie ma wyraźne opóźnienie, do którego trzeba się przyzwyczaić, ale gra sprawia frajdę z jazdy. Są różnego rodzaju błędy w fizyce, samochód dziwnie reaguje po kolizji itd.
Podsumowując, jak dla mnie nie jest to gra, którą zakupię za cenę nowości. Jeżeli kiedyś będzie w jakiejś taniej serii za 50-80 zł to będę rozważał.
PS. Symulator to nie jest, ale widziałem gry bardziej nastawione na arcade.
@jasonxxx: łał, aż jedna gra (seria gier) :) MUD - kupa pod względem graficznym, seria WRC - kupa praktycznie pod każdym względem, MXGP - kupa zarówno pod względem graficznym, jak i gameplayowym, SBK 2011 - powiedzmy, że ujdzie, do tego Superstars V8 Racing, które jest co najwyżej przeciętne - taki STCC na sterydach :) Sorry, ale jeśli ktoś na 30-40 gier wypuszcza 3-4, które da się znieść, to to nic dobrego nie wróży...
To może mi się pomyliło MUD z MXGP - w każdym bądź razie jedna z nich wyglądała tragicznie pod każdym względem i odinstalowałem po paru minutach grania :)
Ograłem demo i powiem tak - po pierwszych obawach, gdy śledziłem rozwój gry widząc paskudne obrazki, marne tekstury i kiepski model jazdy stwierdzam, że nie taki diabeł straszny. Grafika wygląda naprawdę fajnie, model jazdy jest całkiem przyjemny, poziom trudności w przeciwieństwie do Dirt Rally można dostosować do własnych umiejętności - więc nie musisz być hardkorem by grać z przyjemnością. Błędy są, zwłaszcza z teksturami - ale poza tym jestem pozytywnie nastawiony. Zapewne jak większość osób kupię tą grę, ale po przecenie.
Coś się popsuło, więc napiszę jeszcze raz... (ktoś mi usunął komentarz)
Dobrze, że twórcy zdecydowali się wypuścić wersję demo, która skutecznie odrzuca od zakupu czy nawet samego grania w tę produkcję (nawet po otrzymaniu za darmo).
Pierw trzeba było kompletnie przestawić ustawienia sterowania, bo wyglądało to tak jakby ktoś klawisze przypisał do funkcji tuż po losowaniu lotto - kompletnie bez sensu!
Następnie zabawa z ustawieniami graficznymi. Nie dość, że gra wygląda co najwyżej średnio, to jeszcze optymalizacja woła o pomstę do nieba! i5 4570 / GTX970 / 8GB RAM i na wysokich skakanie na 30-60 fps!? To już Wiedźmin 3 i GTA V śmigają i wyglądają o wiele lepiej!
Dobra, sterowanie i grafika ustawione, więc czas na rajd!
Model jazdy typowy jak na rajdówki sprzed iluś tam lat. Nic nowego nie zostało tutaj wniesione.
Przejechałem połowę trasy i zablokowałem się na barierkach z reklamami. Nie dało się w ogóle wyjechać, nawet restart nie pomagał, ESC nie działał - trzeba było na chama wyłączyć grę z menedżera zadań.
Niestety nie dałem produkcji kolejnej szansy, moja cierpliwość się skończyła i odinstalowałem to coś.
Mogłoby to wyjść w 2006 roku, ale nie w 2016... Litości...
Też posiadam GTX 970 i są duże spadki FPS wieć coś jest nie tak, jak dla mnie WRC 5 jest jak na tą chwile lepsze.
W moim przypadku wrażenia z dema jak najbardziej pozytywne.
Na "+"
-model jazdy dający realistyczne odczucia,
-klimat rajdów, ciekawie zaprojektowana trasa "Sisteron",
-dobry, polski pilot,
-otoczka: instrukcje do rajdów, opisy podczas ładowania ekranu, park serwisowy, plac testowy
-ładna grafika
Na "-"
-wymagania sprzętowe
-dźwięk
-mało samochodów z lat 70-80
Jestem mile zaskoczony po zagraniu w demo. Szkoda tylko, że gra ma wygórowane wymagania. Dźwięk też nie stoi na wysokim poziomie. Jeżdżąc z kamery z kokpitu miałem wrażanie jak bym wyjechał nowiutkim, idealnie wytłumionym autem z salonu zamiast warkotu silnika, hałasu uderzających kamieni o podwozie i trzasku kabiny na każdej wertepie. Mimo tych minusów uważam, że warto czekać.
Model jazdy dający realistyczne odczucia? Ty coś piłeś? :D Od początku było wiadomo, że to będzie kupa, jakich w dziedzinie rajdów Milestone zrobiło wiele. O optymalizacji też już pisałem w pierwszym poście i też czytam głosy, że jest dramat... Pamiętam, co było w WRC i zupełnie mnie to już nie dziwi. Aż dziw mnie bierze, że potrafią wypuścić takie MotoGP 15 tylko po to żeby potem wydać taki gniot. Biedny Sebastien Loeb... Niby kierowca większy od McRae a nigdy nie doczeka się takich gier jak sam Colin się doczekał... I ten DiRT Rally... <3
Dobrze mówisz. Model jazdy w tej grze jest tragiczny. Jeszcze nigdy nie jeździłem takim pudłem. W poprzednich grach od Milestone model jazdy był znacznie przyjemniejszy. Grafika też szału nie robi. Spodziewałem się znacznie więcej po tej grze. Niestety Milestone chyba nigdy nie zrobi świetnej gry rajdowej. Królem pozostaje DiRT Rally ;)
Milestone WRC raczej nie zachwyciło, seria zaliczyła kilka wzlotów i upadków ale była dość przeciętna. Nowa gra pod nazwą Loeb Rally moim zdaniem jest o dwa levele wyżej a to za sprawą odczuć jakie daje doznać po ograniu dema. Można przyczepić się do wielu elementów ale nie do modelu jazdy. Więc jeśli finalnie będzie dawała takie doznania jak przejażdżka po Sisteronie, to gra mnie kupiła.
Zachowanie auta na śniegu i asfalcie bardzo podobne do Dirta, do tego czuć, że prowadzimy tonową, trzystu konną maszynę. Największą bolączką jest optymalizacja, która jak widać po polityce jest słabym portem z konsol (tekstury dla 4GB GPU lol). Niestety wchodzimy w nową erę nexgenów i powraca temat z przed paru lat kiedy to na rynku rządziły x360 i PS3 a PC był sprzętem drugiej kategorii.
Jeśli szutry, błoto, deszcz będą zrobione na poziomie Dirta to będzie bardzo dobra gra.
Do "+" dodam jeszcze dobry model zniszczeń.
Czytam co piszesz i zastanawiam sie, czy gramy w to samo demo. U mnie fizyka jazdy nie istnieje.
Osobiscie odnosze wrazenie, jakbym przesuwal trase pod samochodem, a nie kierowal nim samym. Cos na wzor gier wyscigowych z polowy lat '90. Masakryczna topornosc...
Trasa plaska, jak powierzchnia stolu. Nierownosc terenu jest uwarunkowana chyba skryptami. Na teoretycznie rownej nawierzchni samochod podskakuje, jakby przemieszczal sie po polu minowym. Najlepiej mozna to zaobserwowac na torze testowym.
Opinie na Steam, co do dema, sa jednoznaczne - crapiszcze!
Znajac praktyki Milestone, zostawia gre w takiej formie, jakiej jest demo. Jezeli jakas latke wypuszcza, to mozliwe, ze tylko dla wsparcia wiekszej ilosci popularnych obecnie kierownic.
Pisanie, ze zachowanie auta na sniegu i asfalcie jest bardzo podobne do Dirta, to chyba jakis zart lub uszcypliwosc w wkierunku gry Codemasters.
Sa gusta i gusciki, ale jezeli cos jest spartolone, zrobione na odpierdziel, potraktowane po macoszemu, to takie jest.
Ja to w ogóle nie wiem, jakim prawem można pisać, że powraca temat sprzed paru lat, kiedy na rynku rządziły X360 i PS3 a PC był sprzętem drugiej kategorii :D No ale jak ktoś lubi bajek słuchać i opowiadać...
Goozys[DEA]
Ja mam inne spostrzeżenia co do odbioru gry. Trasa jest dobrze wykonana i widac jak calym samochodem trzesie, do tego zachowuje sie wlasciwie przy roznych predkosciach i sytuacjach. Jesli Tobie za bardzo podskakuje to proponuje pogrzebac przy setupach.
Zludzenie poruszajacej sie trasy moze wynikac z tego ze grasz z kamery za samochodu. Ja gram z kokpitu i nic takiego nie odczuwam.
Pisanie o crapie i latach 90' jest moim zdaniem przesadzone:)
Paorro
Moj wniosek wynika z faktu, ze gra jest ciensko zoptymalizowana do tego 4GB karty pamieci to nawet najwieksze tytuly AAA jak GTA 5 nie wymagaja.
To Ty smutno musisz mieć w życiu, jak słaba optymalizacja oznacza u Ciebie dominację X-a i PS3 na rynku :D A teraz leć pograj w DiRT Rally, zobaczysz gdzie te śmieszne konsole mogą się schować (razem z SL RE zresztą), bo tam poznasz siłę optymalizacji producenta gry z prawdziwego zdarzenia, a nie jakiegoś podrzędnego Milestone, które nie potrafi zrobić porządnej rajdówki. Z czym do ludzi... :) Nie wspomnę nawet o tym, że Pikes Peak i Rallycross w SL RE są żywcem ZERŻNIĘTE z DiRT Rally.
szymek recenzje zrobi czy może macie tam w kadrach jakiegoś 16 latka aby ocenił z całym profesjonalizmem ?
Gralem w demo i uważam że gra się bardzo dobrze. Chyba najlepszy tytuł od czasu RBR
Chyba sobie kpisz :D Dlaczego na GOLu wydawcą gry jest Milkstone? :P
bo na gamepressure.com też jest milkstone, jakiś 16-latek przepisywał to co on może wiedzieć jak w nogach śpi?
Szok i niedowierzanie, jak na Youtube oglądam kolejne filmiki z tej gry... Samochód jakby zupełnie nie trzymał się nawierzchni. Jakby się ślizgał - nieważne, czy piach, czy asfalt, czy mocny uślizg przy wysokiej prędkości, czy niski przy niskiej - wstyd, tragedia, dramat. Absolutny brak fizyki.
Gra o wiele lepsza od beznadziejnego WRC 5. Wszystkie moje przypuszczenia się sprawdziły co do tego tytuły,że nie ma najmniejszych szans z DIRT Rally, jednak jest bardzo dobrą grą rajdową którą można określić mianem symulacyjno-zręcznościowych. Grafika porównywalna do tej z WRC 5 jednak fizyka jest kilka razy lepsza. CZućwage samochodu,auto fajnie wchodzi w zakręty i kamera nie jest przyspawana do tyłu samochodu jak w WRC 5.Ogólem jest to znacznie bardziej usprawnione WRC 4 i szkoda że nie jest to włąśnie WRC5 bo jest zwyczajnie lepsze. Trasy przede wszystkim są bardzo dobrze zaprojektowane,ładne i miejscami bardzo wymagające(gdzie w WRC 5 były niektóre miejsca szerokości autostrady 2 pasmowej) tak tutaj bardzo często trasa jest troszeczke tylko szersza od samochodu,zupełnie jak w DIRT Rally. Dużo samochodów i do tego tych najbardziej rozpoznawalnych z historii WRC to kolejny spory atut jak to, że każde auto zupełnie inaczej się prowadzi, przez co nie mamy wrażenia jak w WRC 5 że jeździmy tym samym klocem tylko w innej obudowie.
Na koniec prośba żeby nie sugerować się demem bo pełna wersja jest znacznie lepsza i lepiej zoptymalizowana od dema.
Podsumowując jest to gra która spokojnie wygrywa z WRC 5,jest przemyślana i daje mnóstwo radości z pokonywania bardzo dobrze zaprojektowanych tras.Fizyka bardzo dobrze wyważona i pozbawiona błędów gry od studia Kyloton.Na minus spore wymaganai sprzętowe nieadekwatne do jakości grafiki,pomniejsze bugi tu i ówdzie i spory rozmiar gry prawie 30GB gdzie WRC4 zajmowało troszkę ponad 7 a wielkiego skoku jakościowego nie widać. Nie jest to tytuł oczywiście stajacy na równi z DIRT Rally.jedak każdy kto odbił się od nowego Dirta przez wysoki poziom trudności,tutaj na pewno będzie się bawił świetnie.Najlepsza zręcznościowo-symulacyjna rajdówka od Czasów Colina 04.Zasłużone 8.5/10
Podoba mi się recenzja Eurogamera.
Zero odniesienia do modelu jazdy, poza zarzutem, że jest czymś pomiędzy arcade i simem, zachwyt nad ilością tras i wozów, nad wąskimi serpentynami w Monako, a ostatecznie i tak zjechanie gry... tylko za to, że istnieje DiRT Rally.
Gry mogą być inne, ale serio, po raz kolejny Milestone obrywa tylko za to, że ich gra nie jest mokrym snem fanów symulacji?
Najbardziej bezczelne jest pisanie, że grafika w Loebie, znacznie ładniejsza od zestarzałego sinika Codies, jest gorsza niż w DiRT-cie. To już naprawdę kpina.
Wystarczy wejść na YT...
Nie twierdzę, że Loeb powinien dostać super oceny, ani nawet, że powinien dostać oceny lepsze od DiRT-a. Że nie ma błędów ani że spodoba się fanatykowi Burnsa. Ale po raz kolejny gra z masą zawartości, tym razem zrobiona lepiej niż Ride czy MotoGP 14, obrywa, bo jest moda na DiRT-a.
Bo DiRT pokazał, czym powinna być gra rajdowa. Zresztą jakby DiRTa nie było, Loebowi oberwałoby się za coś innego. Za to, że jest podobna do WRC5 na przykład.
Niegrywalna z powodu beznadziejnego wsparcia kierownic. Speziłem 15 minut, by ustawić osie (trzeba było je zerować, nie odchylać), a i tak frustracji dopełnij kąt obrotu wzięty z przysłowiowej dupy. 540* w profilerze, w grze próbowane z róznymi, auto robi pełny skręt przy wychyleniu 70*. Najgorsze jest i tak, że sterowanie nie do końca odpowiada naszym ruchom na kierownicy i ma "laga" przy szybszych ruchach. Z żadną inną grą nie miałem takich problemów. Czy to dirty, ets 2, GTR, wreckfest i wiele innych. Tylko EVO miało dziwne wąty z moją kierownicą.
Brak dobrego wsparcia 3 monitorów.
Gra mimo wystarczjącej liczby klatek ma dziwne problemy z płynnością.
2 za zawartość i tyle. Gra ze zepsutym sterowaniem nie może dostać więcej. A co do zawartości i tak jest słabawo z tym miejscami, bo trasy Finlandii to żart, nie wygląda to jak tam jest. Zamiast szerokich szutrów przez las gdzie latamy po 160-180 kph, jakieś polne drogi.
A czemu Dirt dostaje lepsze noty. Może ma mniej zawartości, może ma starszy silnik, ale wszystko wykorzystuje lepiej. Mimo mniejszej ilośći wodotrysków wygląda realistyczniej, trasy to odwzorowanie faktycznych OSów (wszystkie, a nie kilka)
Uporządkujmy; 540 wzięło się stąd, że auta rajdowe mają przerobione maglownice, taki kąt obrotu to większość rajdówek. W zasadzie już po tym widać jakie masz pojęcie z "przysłowiowej dupy" o którym sam napisałeś.
Brakuje ci podstawowej wiedzy, dlatego nie radzisz sobie z bardziej zaawansowanymi ustawieniami. Cała twoja wypowiedź na temat sterowania to zwidy małolata o mokrym śnie bycia rajdowym mistrzem.
Finlandię to musiałeś oglądać na półce w sklepie i na tym twoja wiedza o OS w tym kraju się kończy. Szkoda, że nie sprawdziłeś zanim napisałeś. 2.0 to chyba twoja średnia z geografii.
>Uporządkujmy; 540 wzięło się stąd, że auta rajdowe mają przerobione maglownice, taki kąt obrotu to większość rajdówek. W zasadzie już po tym widać jakie masz pojęcie z "przysłowiowej dupy" o którym sam napisałeś.
Doskonale o tym wiem. Zaczynałem od POLO R gdzie właśnie pełny obrót to 540. Niezależnie od ustawień profilera i ustawień w grze kierownica blokuje się na 180 stopniach.
>Brakuje ci podstawowej wiedzy, dlatego nie radzisz sobie z bardziej zaawansowanymi ustawieniami. Cała twoja wypowiedź na temat sterowania to zwidy małolata o mokrym śnie bycia rajdowym mistrzem.
Gram rajdówki od dzieciaka. Znajomi latali po simracing i też mają problem z ustawieniami tutaj.
"I am using G27 as backup, profiler default 900 degrees, in-game automatic, etc.) There is no steering for like 180 degrees from the center, so 90 left, 90 right. So according to my friends it's the steering-dampening. So Milestone. You know what to do"
>Finlandię to musiałeś oglądać na półce w sklepie i na tym twoja wiedza o OS w tym kraju się kończy. Szkoda, że nie sprawdziłeś zanim napisałeś. 2.0 to chyba twoja średnia z geografii.
Doskonale wiem jak wygląda Finlandia. Rekordowy przejazd na Ouninpohja Solberga z 2004 roku znam niemal na pamięć. Rajd 1000 jezior jest jaszybszym rajdem w kalendarzu WRC. A z gegry za czasów szkoły radziłem sobie całkiem dobrze. Dyplomów za konkursy nie będę tutaj wysyłał ;)
https://www.youtube.com/watch?v=gMylLWgaDFU
Jako ze mam sentyment do Seba Leoba to postanowilem przetestowac jego gre. Niestety to byla meczarnia i godzina straconego czasu. Takiego gniota to dawno nie bylo! - juz nawet WRC5 jest lepsze.
Grafika nawet niezla choc auta jakies takie sterylne i sztucznie wygladaja. Trasy moga byc. Dzwiek za to 100 lat za murzynami. No i wisienka na torcie czyli fizyka. Przy tej grze NFS to symulator pelna geba. Ja nie wiem o co chodzi ale przeciez juz WRC4 wypuszczone przez ta sama firme pare lat tamu mialo blizej do gry rajdowej niz to! Ta gra przypomina wyscigi aut mydelniczek niz aut rajdowych. Tragedia. FFB praktycznie nie istnieje. Auta prowadza sie beznadziejnie i praktycznie bez wielkich roznic miedzy soba (i to 4WD vs FWD!!) bokami sie praktycznie nie da jezdzic a sterowanie kierownica przypomina jazde na kierownicach apollo czy innych tracerow z dawnych lat.
Jednym slowem omijac z daleka i nawet nie zuzywac pradu na instalowanie tego gniota ;)
Najciekawsza rzecza w tej grze jest... video z Sebem opowiadajacym o historie swojej kariery ale to lepiej przeczytac w jego autobiografii (swoja droga polecam).
I zeby bylo jasne - doswiadczenie w simracingu mam spore (od 2005 roku jezdze w ligach na roznych symulatorach), RBR tez znam dobrze, Dirt Rally kroluje u mnie od kwietnia, keirownice tez mam wiecej niz dobra (Thrustmaster T300 Ferrari Alcantara Edition).
mlokos 79 W godzinę ustawiłeś grafikę, dostosowałeś pod swojego PC, ustawiłeś opcje FFB i inne ustawienia kierownicy a jeszcze wystarczyło czasu na testy, no patrz jaka spryciula. Myślę że musiałeś zagrać w nieoficjalną wersję gry jeśli różnice pomiędzy 4WD a FWD są dla ciebie niewyczuwalne w prowadzeniu. Chyba w lidze od przedszkola do leminga.
Świetna gra! Muzyka fizyka i grafika jak najbardziej na plus! Bije na łeb WRC 5 co do Dirt Really wiadomo startu nie ma ale to bardzo udana scigałka polecam
Zdecydowanie najlepsza gra rajdowa.
Nie bądź śmieszny :D
To, że on uważa, że to najlepsza gra rajdowa, wcale nie czyni z niego kłamcę. Może jemu się ona podoba? Co do gry, jeszcze w nią nie grałem (zbieram na lepszy komputer), ale wygląda mi ona na znacznie lepszą od kompletnie nieudanego WRC 5, zarówno pod względem graficznym, jak i grywalnym.
Timiko4 opowiedz wszystkim jak to zacząłeś grać w Sebastien Loeb Rally EVo zaczynając od PoloR. Powiedz w jaki sposób zdobyłeś ten samochód, skoro to auto JEST ZABLOKOWANE! (nie da się go wynająć czy kupić).
ODPOWIEDŹ JEST PROSTA. Grałeś w DEMO, a nie w pełną wersję gry. Jesteś śmiesznym, żałosnym małym śmierdzącym bąkiem, który zaplątał się w wełniane gacie twojej prababci.
Nie grałeś w pełną wersję gry a oceniasz produkt na 2.0 To jest mały nic nie warty śmieciu bardzo żałosne.
Powiedział człowiek, który jakiś kicz nazwał najlepszą grą rajdową... :D Ten Twój cały śmieszny SL RE nie jest nawet w 10% tak dobry jak DiRT Rally a i tak nazywasz go najlepszą grą rajdową - śmieszne :D
Co w powyższej wypowiedzi do tego bezczelnego kłamcy Timko4 w twoim odczuciu dotyczyło ciebie, że czujesz się zobowiązany odpowiedzieć? Chcesz wyrazić opinię na temat gry masz dużo miejsca. Nie łżyj bezczelnie jak ten śmieć to twoja wypowiedź będzie wartościowa bo na razie wyglądasz jak skaczący cocker spaniel.
Bezczelnym kłamcą to jesteś Ty, pisząc że to najlepsza gra rajdowa - i to mi absolutnie wystarczyło żeby się odezwać ;) A do reszty Twoich szczeniackich tekstów się nie odniosę, bo to nie ten poziom... Nie będę reagował na zaczepki jakiegoś szczyla, który pewnie nawet gimnazjum nie skończył a mentalnie nie opuścił piaskownicy. Pozdro :)
Wystarczy przejrzeć twoje wypowiedzi w profilu aby zakwalifikować do PEGI ADHD.
Wystarczy przejrzeć twoje wypowiedzi w profilu aby zakwalifikować do PEGI ADHD.
Zabawne, że każda Twoja wypowiedź wpasowuje się w to, co można powiedzieć o Tobie. Podejrzewam, że drugiego takiego jak Ty to na tym forum nie ma. Bo tu na ogół przesiadują ludzie na poziomie... :)
Nie wiem w co się wpasowuje, według twojego mniemania moja wypowiedź, ale jeśli napisałeś że każda, to znaczy, że jesteś takim samym kłamliwym szmaciarzem jak timiko4. On ocenił produkt na podstawie dema i kiedy został nazwany kłamcą przyszedłeś ty, aby mącić w tym samym wątku, choć miejsca na wypowiedzi nie brakuje. Teraz sam chcesz kłamstwem się wykpić.
Kultury ciebie matka nie nauczyła a i mocna ręka ojca powinna wisieć na twoją pustą głową, bo człowiek na poziomie przestał by już kłapać dziobem na lewo i prawo.
Chcesz oceniać moją inteligencję bo jesteś takim samotnym typem człowieka? W swoich wypowiedziach przedstawiasz się jako ten, który wie lepiej, czego chcą ludzie. Kiedy przeczytałeś, że Sebastien Loeb Rally Evo może być określony najlepszą grą rajdową, stać było cię tylko na cichutkie jęknięcie. Za to w wątku o Dirt 4 narzekasz na sterowanie za pomocą klawiatury. Nie ukrywasz swoich zachwytów oraz tego, że grasz na laptopie, a adrenalina powoduje, że energiczniej wciskasz klawisze na swojej maszynie do pisania. Przeszedłeś zbyt krótka drogę w swoim życiu, i zbyt krótką przy grach by próbować narzucać swoje zdanie innym. Jesteś za małym i zbyt śmiesznym egoistycznym karakanem aby oceniać jakość czyjejś pracy. Nie stać cię ponad to, na jakąkolwiek rzeczowa argumentację. Nawet gdybyś chciał to twoje doświadczenie z symulatorami samochodowymi jest żałosne. A jeśli nadrobisz zaległości to intelektualnie i tak nie nadążysz.
Ty masz jakiś problem psychiczny, czy po prostu sobie trollujesz, próbując swoje życiowe niepowodzenia jakoś wynagrodzić...? ;) Na kilometr bije od Ciebie brakiem przystosowania do życia w społeczeństwie, więc nie rozumiem, po co tu jeszcze siedzisz, jak nie masz nic sensownego do powiedzenia :) A najzabawniejsze, że sam wierzysz w to, że kogoś rusza to, co masz do powiedzenia. Pozdro, żałosna istotko :)
Krótko i na temat: warto dać za tę grę 120 zł, czy czekać aż cena zejdzie do powiedzmy 60?
czekać aż cena zejdzie do powiedzmy 60
Wlasnie pogralem chwile w demówki WRC5 i Sebastien Loeb Rally EVO i powiem tak: ta pierwsza nie ma startu do tej drugiej. W SLRE jeździ się fantastycznie, czysta poezja i nawet grafika jest lepiej niż na poziomie ..w przeciwieństwie do grafiki z WRC5 która ODSTRASZA. Zreszta dzwieki w WRC5 to jakas fabryka pelna warkoczacych maszyn. DNO. W SLRE dzwieki stonowane i bliskie realizmowi. W Sebastien Loeb Rally Evo sterowanie jest bardzo fajne, bliższe symulacji niż arcade. KUPUJE TO!
Demo a pełna wersja to dwa różne światy, na korzyść pełnej wersji oczywiście.
Zapraszam do zakupu gier Łatwo i szybko Pytania proszę kierować na e-mail: [email protected] Link do strony: [link] [ link zabroniony przez regulamin forum ] /r/user-56b2248b44458
Hey Top Drivers, we are working to fix the Logitech wheels issue. In the meantime we recommend you to follow the steps below for a better experience:
1_ For the Logitech G27, Logitech G25 and Driving Force GT:
- Start the Logitech Profiler (Start -> Programs -> Logitech)
- Select Options
- Enter the Global Device Settings
- Unpin the "Allow Game To Adjust Settings" under the box "Game Settings"
- Only for Driving Force GT users: pin the option "Report Combined Pedals” under the "Steering Wheel Settings” box
2_ For a better experience please set up the maximum allowed value of rotation degrees of the Windows Game Controllers following the steps below:
- Start the Logitech Profiler (Start -> Programs -> Logitech)
- Select Options
- Enter the Global Device Settings
- Under the "Steering Wheel Settings" Set up the maximum allowed value of rotation degrees at "Degrees of Rotation" (for example 900°)
Thank you for your understanding,
Milestone Team
Szkoda, że nowa seria praktycznie kończy się na pierwszej części. Bo chyba nikt o zdrowych zmysłach nie pozwoli Milestone po raz kolejny zrobić tak słabej gry sygnowanej nazwiskiem tak wielkiego kierowcy.
Loeb Rally Evo aż za bardzo przypomina WRC 5, który to również zawiódł oczekiwania. Model jazdy jest chyba nawet jeszcze gorszy niż w grze od Kylotonn. Przednionapędówki prowadzą się jeszcze w miarę fajnie, ale np. pierwsza z brzegu Toyota GT86 pływa po trasie jak po wodzie. Fizyka - tragedia, praktycznie nie istnieje. Samochody to kartonowe pudełka ze złym modelem zniszczeń i brakiem ich skutków nawet mimo zaznaczenia stosownej opcji w menu. Graficznie produkcja Milestone jest strasznie nierówna - trasy w Finlandii są przepiękne, lecz i tak w grze przeważają szare asfaltowe gnioty. Poza tym wymagania to jakiś kosmos - w rekomendowanych grafika z 4 GB pamięci, a tekstury wyglądają niewiele lepiej niż w WRC 3. Na domiar złego również spieprzona została ostatnia nadzieja tej gry - dźwięk. Silniki brzmią praktycznie tak samo nie ważne, czy wybieramy Citroena Saxo, czy DS3. Pilot - dno, chyba najgorszy, jakiego słyszałem. Jego komunikaty możnaby porównać do, nie wiem, Rajdu Polski? Może Xpand Rally?
Na plus możnaby zaliczyć fantastyczną karierę. Pomysł na pewno nie nowy, ale schemat od zera do bohatera zawsze był mega grywalny. Na deser mamy także podróż po najważniejszych momentach Sebastiena Loeba i krótkie filmiki przed każdym z nich, gdzie opowiada on o swojej karierze. Cieszy też pełna licencja na auta WRC z różnych epok.
Szkoda, że Milestone po raz kolejny nie wykorzystał szansy i uwstecznił się pod każdym względem co do nawet całkiem udanej WRC 4. Po takim gniocie wolałbym chyba, aby studio całkowicie odpuściło sobie robienie gier rajdowych, bo ewidentnie idą w złym kierunku.
A mnie ta gra się podoba, gram na Logitech DFGT w trybie Loeb Exprience i po przesiadce na mocniejsze auta 4WD jeździ mi się bardzo dobrze, po opanowaniu modelu jazdy można fajnie ślizgiem wchodzić w zakręty i gra nie jest też za
prosta można łatwo wylecieć z trasy co na plus.Brakowało mi takiej gry z takim modelem jazdy,bo niema na rynku dobrych gier rajdowych oprócz RBR. z modem 2015 Dirt Rally no i SLREvo choć i tak według mnie najbardziej udaną symulacją jest RBR.
Mam do sprzedania 2 takie gry - oddam za 40zł+wysyłka. Nowa, zafoliowana (nagroda). W razie zainteresowania, GG 4966178
Widzę wypowiedzi znawców tematu na temat fizyki i śmiać mi się chce. Ludzie kupcie porządną kierownicę z 900 stopniowym obrotem oraz porządnym FFedback i wtedy zagrajcie. A nie gracie na klawiaturze lub padzie w widoku zza auta i wypowiadacie się na temat realizmu. Granie na kierownicy i padzie różni się diametralnie o grania na kierownicy. Fizyka gry, która na klawiaturze lub padzie wydaje się nierealistyczna ,a ta sama gra na kierownicy może być super realistyczna. Taki np. Dirt Rally , na klawie gra się kiepsko i realizm jest praktycznie zerowy , lecz na kierownicy czuć dopiero poślizgi, reakcję auta, masę auta itd.
Według mnie Sebastien Loeb Rally Evo wygląda strasznie słabo na replayach. Auta na powtórkach wyglądają strasznie drewnowato i sztucznie wyglądają te całe poślizgi. Nie widać pracy zawieszenia. Samochód wygląda jakby auto z tektury jechało po torze. Śmiem zatem sądzić że fizyka jest skopana chociaż nie grałem w tą grę. Ale od kilku ładnych lat gram w symulatory na kierownicy (RBR, GTR2, potem AssettoCorsa, Dirt Rally , wszystkie Dirty itd. i masa innych gier). Więc patrząc przez pryzmat innych gier śmiem sądzić że fizyka gry i wyczucie auta jest tutaj kiepskie.
A jak już spojrzę na wymagania to masakra jakaś. Grafika wygląda jak w Wrc4 a wymagania to jakiś kosmos.
Dirt Rally ma wymagania porównywalne z Dirt3 a grafikę i fizykę chyba najlepszą ze wszystkich gier rajdowych w historii. Co do RBR to tam masa samochodów była zdecydowanie za niska. Świadczy o tym masa modów fizyki do tej gry zwiększających własnie masę auta.
HHmm ... Dziwne czemu nikt nie zmodował fizyki do Dirt Rally???.... Bo nie trzeba. Tyle w temacie.
Na tym filmiku wygląda całkiem spoko. Fizyka też wydaje sie Ok:
https://www.youtube.com/watch?v=o4D3Bz_-63Y
Może się skuszę i przetestuję.
Dawno już nie gram SLRE, ale jak po premierze kupiłem, to w sumie przegrałem ze 40 h i powiem ci, że fizyka wydaje się w porządku. Jak się wkręciłem to lepiej grało mi się niż w Dirta, ale jak przesiądziesz się z Dirta to SLRE, prawnie na pewno ci się nie spodoba, dużą bolączką owej jest kiepski dźwięk i to, że auta wolniej reagują, gdy obracasz kierownicą w Dirt czy w RBR, reakcja jest szybka. A tak poza tym Dirt dla mnie nie jest symulacją, tylko dobrze zrobioną zręcznościówką.
Zagrałem i moge powiedzieć jedno. Gra nie warta zachodu. Silnik gry strasznie archaiczny - prehistoria. Praca zawieszenia w tej grze praktycznie nie istnieje. Nawierzchnia tras to jakiś żart. Droga na szutrze wygląda jakbyśmy jechali po tafli to samo Monte Carlo - trasa tam jest nierealnie szeroka a wiadomo że Monte Carlo ma bardzo wąskie trasy. Trasy na śniegu to też masakra. Auto prowadzi się strasznie drewnowato, nie czuć go tak jak w Dirt Rally. Prowadzi się jakoś tak dziwnie.
Gra jest dość nowa a już bardzo potaniała, czyżby była tak słaba?
Gra ma gigantyczną zawartość. Długa kariera i dodatkowo tryb Loeb Experience który jest równie ługi jak kariera w innych rajdówkach. Cała masa samochodów w tym wiele najbardziej rozpoznawalnych modeli z historii rajdów.Odcinki specjalne odwzorowane rewelacyjnie, słynna Ouninpohja w grze niewiele sięróżni od swojego realnego odpowiednika a więc mamy długi OS z masą zdradliwych hopek za którymi czają się zakręty i trzeba już przed skokiem ustawić auto tak by nie wyleciec z trasy a to sztuka. Model jazdy stara siębyćrealistyczny i jest dość trudny do opanowania, jedynie wypadki wyglądają dziwnie przez niską mase samochodów,ale mod RFPE 0.2 naprawia najwieksze bolączki fizyki i prowadzenie samochodów staje się przyjemniejsze. Polecam gre zwłaszcza że jej cena jest coraz mniejsza i obecnie bardzo się opłaca kupić SLRE chociażby dla samej zawartośc która jak na gre rajdową jest przytłaczająca. Gra jest dobrze spolszczona a podczas filmów z opowieściami Sebastiena Loeba lektorem jest mój ulubiony gośc czyli Jarek Łukomski.
Sebastien Loeb Rally Evo
Mnóstwo osób ma zdanie, że gra ma kiepską- nierealistyczną fizykę jazdy, czyli prawdopodobnie gra jest jak najbardziej dla mnie, chyba się skuszę kupić, tym bardziej, że widziałem ją w cenie 34 zł.
Multi jeszcze działa ?
Proszę o pomoc! Mój egzemplarz gry, nawet na najniższych detalach, niemiłosiernie tnie, mimo posiadania komputera z Win10.
Win10 to zamalo. Wbrew temu, jak gra wyglada, potrzebuje ona calkiem solidnej maszynki, aby komforowo zagrac.
Nawet nie ma tragedii tylko optymalizacja leży
Świetna gra z olbrzymią zawartością. W ostatnich dniach powróciłem do niej po roku przerwy i wciągnęła mnie na wiele godzin. Co do grafiki to wcale nie jest taka zła. Mi się podoba. Tylko czasami niektóre obiekty wczytują się z opóźnieniem, jak np. siatki ochronne. Optymalizacja jest średnia, ale tylko na gorszych komputerach gra działa marnie. Na moim laptopie z GeForce GTX 1050 gra działa niemal cały czas z 60 klatkami na sekundę, jedynie podczas powtórek ilość klatek spada do ok. 25 FPS-ów.
Najgorsza rajdowa gra w jaką w życiu grałem!
Na 98%
Jeśli chcecie polepszyć tą grę to najlepiej cheatować
Sterowanie-3,5
model jazdy-5,5
kariera i dodatkowe wyzwania-1,5
wymagania sprzętowe-1,5
inne-3,5
pudełko-7,5
trudność-0,5
OGÓLNA OCENA-3,0
Trzymajcie się z dala od tego G U W N A!
O wiele lepiej kupić sobie grę pt"Rajd Polski"
Ta gra to dziadowa podróba gier z serii WRC!
O wiele lepiej kupić sobie grę pt"Rajd Polski"
Większej głupoty nie słyszałem.
Rajd Polski to niskobudżetowy crap, a Sebastien Loeb Rally jest naprawdę porządną rajdówką.
W grę "Sebastian Loeb Rally Evo " nie gralem ,wystraszyłem sie terminu "symulator ".Grałem w inne ścigałki Milestone'a i nie miałem wiekszych zastrzeżeń. Natomiast z tym "Rajdem Polski " to żart chyba mial być.Miałem zainstalowane chyba przez jakieś 20 minut.Może troche lepsze od "Maluch Racera "
Ale za tą grę naprawdę żałuję!
Kupiłem za 150zł
W to się w ogóle nie da grać. Mój rower więcej waży niż te auta. Zero fizyki.
Dlaczego ta gra nie jeste dobrą grą:
-jest nie grywalna,jak po terenie to jedzie jak pijany niezależnie od trudności,a jeśli jade po asfalcie to sterowanie jest naprawde idiotycznie proste!
-nie jest godna tego tytułu,nie za grywalność
-grafika mi przypomina 2006 rok,jest przestarzała
-mogli zrobić lepszą karierę
-mogli zrobić znacznie inny typ tej gry,żeby był godny tego tytułu
-za wysokie wymagania,ponieważ jest przestarzała
Grałem w to i nie polecam!
Ogólna ocena 4/10
Może Sebastien Loeb Rally Evo 2 będzie lepszy :/?
Nie jesteś godny tej gry. Basta!
Powiem tak iż w grze spędziłem gdzieś 160h przeszedłem całą karierę oraz Loeb Experience jeżeli chodzi o same sterowanie według mnie za bardzo wymagające i te denerwujące skręty
niby jest opcja driftu ale jest naprawdę taka słaba że aż żal komentować. Grałem na padzie więc nie wiem jak jest na kierownicy ale według mnie na padzie grało się naprawdę wygodnie. Jeżeli chodzi o karierę to z czasem strasznie się nudzi powtarza się te same trasy lub bliźniaczo podobne i tak w kółko zarabiamy hajsy kupujemy nowe samochody (których i tak jest niewiele) i jeździmy w rajdach. Więc kariera jest taka sobie. Jeżeli chodzi o Loeb Experience jest dużo lepszy przedstawia nam całą historie kariery Loeb'a o pozwala nam to przeżyć razem z nim. Sam Loeb opowiada co było na przełomach danych lat które będziemy ogrywać chodzi po prostu o to żeby odtworzyć wyścigi z życia Loeb'a od początku aż do końca jego kariery. po mimo nudnego trybu kariery i lekkich spadek fp's ocieniam tą grę na 8/10 nie jest to Collin ale też ujdzie.
Gra jest naprawdę niezła lag sterowania eliminuje wyłączenie opcji Vsync jedyne co mogło by być lepsze w tej grze to system uszkodzeń moje zestawienie symulacji rajdowych to
1 RBR
2 WRC 9
3 Sebastien Loeb Rally Evo
4 Dirt Rally
5 Dirt Rally 2
Sebastian Loeb Rally Evo to gra z :
-dobrym modelem jazdy
-świetnie odwzorowanymi trasami
-dobrym polskim tłumaczeniem
-średnią grafiką
-słabymi dźwiękami aut które mogą odstraszyć fanów rajdówek
Najważniejszy w grze rajdowej jest model jazdy a tu jest zrobiony dobrze czuć masę auta,rodzaj napędu itd. inaczej auto zachowuje się na szutrze a inaczej na asfalcie.W porównaniu do Dirta Rally fizyka na odcinkach asfaltowych jest moim zdaniem o wiele lepsza,gorzej jest z modelem kolizji który czasami nie wiele ma wspólnego z symulacją. Kariera jest ciekawa bo jest różnorodna oprócz zwykłych rajdów są rallycrossy nie tylko zwykłe ale i z wyzwaniami,drifty,peaks peak itd. jest tego sporo i nie ma monotonni.Świetny moim zdaniem jest dobór aut,są historyczne i współczesne jest w czym wybierać.
W grze widać pokłady pasji włożone w produkcję z pewnymi większymi i mniejszymi bolączkami technicznymi .Największa z nich są dźwięki aut które mogą odciągnąć nie jedną osobę.
Polecam pobranie modu RFPE (V0.2) który poprawia model jazdy oraz dodaję opcję ustawień kierownicy(RFPE Plugin 1.0) oraz polecam mod SweetFX mod .W 2022 powstały dwie modyfikacje poprawiające dzwięki aut oraz poprawiona została kamera z kokpitu.Wszystkie są na kanale Leza na yt.
Podsumowując :
DOBRA WŁOSKA GRA STUDIA MILESTONE ! Polecam !