Wiedźmin 3: Dziki Gon - gameplay z wersji na PS4 (PL)
Jakie problemy animacyjne? Jak dla mnie wszystko bomba, muzyczka od razu przypomniala mi pierwszego Wiedzmina, w dwojce sciezka dzwiekowa byla o wiele gorsza i ogolnie gra nie miala tak dobrego klimatu. A jak zaje*iscie wyglada jak Geralt wchodzi do tego ciemnego lasu! Juz tylko kilka dni! Co do animacji, to jak dla mnie, tylko te kolyszace sie drzewa wygladaja troszke smiesznie :p. I tak gra zasluguje na 10/10
Pewnie chodziło mu o to że Wiesiek to drewno, bo w sumie ma racje.
No animacja skoku i nieśmiertelność podczas wykonywania finishera daremna. Dodatkowo doskok do rywala jest bardzo duży, żeby znowu nie było jak w W2 , że po podpakowaniu, wystarczy dusić tylko LPM a bohater sam wszystko robi automatycznie i zabija bez szwanku. Przyjęcie razu podczas skoku nie przerywa tejże animacji , nie powoduje utraty równowagi i upadku a czas potrzebny na wypicie miksturki milisekundowy. Uproszczenia. Tak czy siak wygląda przyjemnie na co główny wpływ ma brutalność. Obstawiam jednak, że po drobnym podpakowaniu bohatera walka będzie banalnym klikadłem. Oby chociaż bossowie stanowili poważne wyzwanie.
Przykro jest czytać wielkie wypowiedzi ludzi o poziomie kuchennego taboretu, ale trzeba puszczać to bokiem. Dla mnie wygląda to świetnie i jestem dumny, że będzie to nasza polska gra.