Premiera Dead Island 2 przesunięta na 2016 rok
Mam nadzieje że twórcy w końcu doszli do wniosku że ta gra nie będzie miała racji bytu bez trybu fabularnego, i postarają się o stworzenie jakiejś historii która skutecznie będzie w stanie utrzymać gracza przy monitorze na co najmniej kilkanaście godzin tak jak chociażby w Dying Light.
To prawda. Tego typu "młóćki" są przyjemne w graniu, pod warunkiem że gracz czuje, że przy okazji całej rąbanki ma w tym jakiś głębszy cel. Z resztą Dying Light postawiło w tym roku wysoką poprzeczkę grom z zombiakami, więc moim zdaniem obsuwa to dobry krok.
gra jest pewnie na ukończeniu ale nie spodziewali się takiego sukcesu dying light więc czekają na odpowiedni moment aż ucichnie
nieczekaja az ucichnie bo season pass do DL bedzie obszerny. decyzja napewno jest taka dlatego bo chca cos wiecej zawartosci zaimplementowac i pokombinowac bo takie tylko ubijanie zombiakow bez questow/kampani na dluzsza mete jest nudne.
Co im da czekanie jak i tak będą porównywani do DL, pewno spękali, bo zagrali w DL i był lepszy w każdym względzie, DL im pokrzyżował plany, wyszedł w lutym, a do teraz wielu sobie chwali i gra, mody automatycznie przedłużyły żywotność, ta gra wciąż żyje i to bardzo zła sytuacja dla DI2, tak ekonomicznie jak i technicznie.
Jestem pewien, że coś dorabiają/zmieniają, bo porównań z DL teraz już nie unikną, DL miało fabułę single i jeszcze jest bardzo grywalne, jak by teraz wydali to byłaby dla nich katastrofa skoro wszyscy zachwalają i cały czas grają w DL.
Czekanie im nic nie da, muszą zaprezentować coś więcej albo dać to co mają i ponieść porażkę, bo chyba nikt nie wierzy, że tak sobie przełożyli o minimum 0,5 roku.
Hmm, grajac w Dying Light, zrobilem 40-50% sidequestow, potem dokonczylem kampanie z pozomu 25%. Po paru misjach fabularnych gra b. szybko podniosla poziom ukonczenia fabuly. Teraz mam 75% fabuly i 78% pobocznych, majac na koncie 33h gry z czego tak z 5h to Be the Zombie
Podobnie robilem w DI - troche misji, wiecej pobocznych i tak w kolko. Ale Riptide bylo mizerne, DLC niz dodatek
Szczerze, nawet pomijalem te wszystkie scenki, chcialem rozrywki bo to nie LOTU.
Dogsow tez przeniesli o polroku i chyba nic to grze nie dalo :;
non stop przesunięcia aż się rzygać chce,dla mnie to ta gra mogłaby się ukazać w maju już nie mam wysokich wymagań poprzednie części mi się bardzo podobały,a dying ligth to dla mnie nudziarstwo nierealistyczne jakieś męczące wspinanie(nie raz spadłem),niemożność zabicia przemienieńców i skakanie po dachach,szkoda wielka szkoda.
ja wole sto razy dead island od dying ligth i szkoda tego przesunięcia.
Umiejętne przesunięcie premiery po prostu, początek roku DyingLight, koniec roku Helride, i wiosna czyli w takim okresie jak teraz dostaniemy Dead Island 2.
Szkoda ale liczę ze ten czas da im możliwość zrobienia gry najlepiej jak sie da.
Hehe bardzo dobrze, niech Deep Silver żałuje rozwiązania umowy z Techlandem. Yager zrobił zwykły klon pierwszego Dead Island, któremu Dying Light miażdży wory na dzień dobry więc co było robić, trzeba poczekać aż gracze zapomną o DL :D Ciekaw jestem co "zerżną" z gry Techlandu :P
Pierwsze dead island było zajebiste i mi sie bardziej podoba niż dying light szkoda że przesuneli premierę.
MaXXii [10]
Umiejętne przesunięcie premiery po prostu, początek roku DyingLight, koniec roku Helride, i wiosna czyli w takim okresie jak teraz dostaniemy Dead Island 2.
A co ma Hellraid do Dead Island 2?
jaro1986 [12]
Yager zrobił zwykły klon pierwszego Dead Island, któremu Dying Light miażdży wory na dzień dobry więc co było robić, trzeba poczekać aż gracze zapomną o DL :D Ciekaw jestem co "zerżną" z gry Techlandu :P
Taka prawda.
Mam nadzieje, że fabuła będzie w miare dobra, a nie tak jak w przypadku jedynki.
Włodarze Deep Silver powinni zadzwonić do Techlandu i poprosić ich o pomoc w stworzeniu drugiej części Dead Island, bo chyba chłopaki z studia Yager sobie nie radzą.