Land of Britain - pierwszy zwiastun MMORPG-a powstającego na bazie Unreal Engine 4.0
Zapowiada się ciekawie ale czy małe studio zdoła udźwignąć grę w której jak widzę:
Każde z 3 królestw ma po 6 ras.
I każde z 3 królestw ma po 6 klas dla każdej rasy zapewne.
Wynika z tego, że będzie 6 ras razy 6 klas to 36 kombinacji w każdym królestwie, razy 3 królestwa wychodzi 108 kombinacji. Sporo. A gdzie tu balans?
Dodatkowo jak czytam, każde z królestw ma podobne typy klas. Czyli np Tanków. I ci tankowie beda mogli isc 3 drogami: tarcza i bron 1 ręczna. 2 bronie jednoręczne jednoczesnie, i dwu ręczna bron. Sporo roboty.
z forum:
"There will be player housing in both PVE and PVP zones, and you'll be able to create your own city for your guild "
"The game is still in early stage development, we'll post more 3D pics and some videos in the near future.
Stay tuned!"
"The combat style will be target based (tab target style)"
"Hi, we'll start our Kickstarter campain in March. The business model will be communicated soon. "
Czyli chcą zrobić dużo, spełniac oczekiwania, ale narazie tworzą obrazki i content zeby miec co pokazać na Kickstarterze.
Słabo to widze.
Bez szans, [1] wymienil praktycznie wszystkie powody. Gier MMO, gdzie byl "lore" i "obrazki" bylo bez liku. Wszystkie gryza piach.