Sniper: Ghost Warrior 3 pojawi się na targach E3
Nieeeeeeeeeee, błagam nie. Chociaż fani railway shooterów pewnie będą wniebowzięci.
Ilość rzeczy, która nie pasuje do siebie na tym screenie jest zatrważająca... :) Jeśli to concept art z gry, to żal wielki, że w City Interactive nie ma nawet jednego choćby "snajpera" ASG, który by im w paru słowach wyprostował te wzniosłe koncepcje... :)
Ale może tym razem gra wyjdzie jako tako skoro "sandboksowe mapy" będą - szkoda, że pchają się do współcznesności/przyszłości wzorem CoDa, zamiast postawić na bliską przeszłość... To film "Snajper" z 1993r. jest kultowy, a nie jego ostatnie kontynuacje...
Konflikt we wschodniej Europie z dwoma nieokreślonymi frakcjami, hmmm... Niech od razu zrobią misję na Majdanie. Na pewno zyskają rozgłos :P
świetna wiadomość ta gra jest lepsza od sniper elite 3 bo to jest straszne nudziarstwo.
No i super. Jestem fanem serii o Sniperze (w ogóle lubię gry wojenne) - poprzedni Sniper bardzo mi się podobał - czekam na 3 licząc na coś więcej
Da się jeszcze bardziej wyostrzyć tego tytułowego screena ?
Jezu, znowu ten crap? Ciekawe czy w końcu udało im się opanować CryEngine :D
Ten screetshot wygląda bardzo śmiesznie :D Te patałachy w CI wiedzą jak mi humor poprawić.
DM, niby co ci nie pasuje w tym aucie? Noktowizor, ciemny kamuflaż, mikrofon czy może karabin snajperski?
Tak, tak, tak i tak - trafiłeś w sedno Wladsenty! (choć pomijam,że piszesz o samochodzie...)
Zwykłej lunety nie używa się z noktowizorem, są specjalne lunety do strzelania nocą.
Na karabinie widać AN-PEQ 15, który wprawdzie służy do celowania z noktowizorem, ale używa się go tylko na krótkie dystanse, z normalnym karabinkiem.
To samo tyczy się Doctera na lunecie - służy do bardzo szybkiego wycelowania, gdy cel jest bardzo blisko
Te dwie rzeczy nie mają sensu, bo karabin na obrazku to Cheytac - ogromny, wielkokalibrowy, ważący 15kg potwór, który słuzy do strzelania na 2 kilometry, w komplecie ma specjalny komputer, strzela się z niego z pozycji leżącej, ma ogromny odrzut - wszystko to sprawia, że ani AN-PEQ, ani Docter nie mają na nim racji bytu - miałoby to sens, gdyby broń była wyborową wersją M4 - Mk12 choćby - z Cheytackiem to niestety jest Człowiek-Choinka - ma wszystko byle mieć dużo na sobie, ale nic tam ze sobą nie współgra i nie ma prawa działać ;) (mikrofon też wygląda jak z budki pracownika centrum obsługi klienta ;))
Boże, nadchodzi CI i kolejne crapiszcze.
Brace yourselves.
DM- gimnazjum kupi, a wszyscy którzy chcieliby gier w klimacie filmu wróg u bram mogą się schować bo rynek woli wydawać crapy.
I ten poczwórny noktowizor:D HAHAHAha człowiek mucha:d
Poczworny nokto to gpnv18 - istnieje i elita go uzywa, poczworny obiektyw daje praktycznie panoramiczny obraz, podczas gdy przez inne patrzy sie jak przez rolke od papieru toaletowego
@DM
Serio? 99% fpsów ma gdzieś "rzeczywistość". Reload po dwóch strzałach, a reszta magazynku ląduje cudownie w kieszeni. Normalnie wyrzut łusek jest na prawo żeby nie przeszkadzał, ale w grach trzeba to pokazać, więc jest na lewo albo w górę (to już abstrakcja). Nabój w komorze oznacza, że nie trzeba odciągać zamka, ale i tak to robią, bo animacja jest lepsiejsza. Pocisków nie widać, chyba, że używa się tracerów, a tych normalnie się nie używa w starciach. A ty się czepiasz biednego koncepciarza, który popuścił wodze fantazji i pozakładał "świecidełka" na choinkę.
CI sami piszą ze podnoszą sobie poprzeczke i trójka ma być lepsza :) dlaczego nie byc lepszym w paru detalach i szczegolach? Zrobic gre fajną i dla paru maniakow?
Bo realizm zabija zabawę. A na maniakach nie zarobią tak jak na ludziach, którzy chcą się pobawić.
Bo realizm zabija zabawę. A na maniakach nie zarobią tak jak na ludziach, którzy chcą się pobawić.
No ale realizm w odzorowaniu broni i ubioru nie ujmuje nic beztroskiej nierealistycznej zabawie, prawda?
Dokladnie - nawet kilka drobnych smaczkow, detali w zupelnie zrecznosciowej grze, nie zmieniajacych przeciez jej mechanik - zadzialaloby dla nich tylko na plus, przyciagneloby paru wiecej klientów itd
Stary to są rzeczy, których nie zauważyłby nikt oprócz army freaków, którzy jarają się dokładnym odzworowaniem każdego detalu. To jest pewna konwencja - a smaczek masz - poczwórny noktowizor, który istnieje naprawdę i o którym nie wszyscy wiedzą a niektorzy myślą, że to ściema. Może też weź pod uwagę, że to może być aw (stąd noktowizor + luneta). A tak już poza wszystkim jesteś taki dokładny a że grę wydaje CI Games a nie City Interactive to przeoczyłeś...
Niech robia, a w koncu zrobia cos dobrego - najlepszy sposob by poprawic swoje skille. Ta gra Aftermatch czy jak jej tam co wyszla na megacrapa, dostala nawet wersje rezyserka i dalej cos robia z ta marka.
Mnie kupili sandboxem gdyz cenie je wyzej nawet jesli sa srednia gre, wole jak sam wybieram co mam zrobic i jak niz chodzenie za raczke.
Wiec co za problem zrobic gest w strone army freakow ? Przeciez to zawsze dodatkowi klienci, pozytwne wzmianki... Patrzac na burze wokol Rainbow Six, ktora robia wlasnie freaki, cos jest na rzeczy, nie kazdy chce fantastycznych glupot w grze. Robic cos zle na upartego, "bo tak"? Bez sensu, skoro zadnym kosztem mozna by zdobyc pare dodatkowych punktow, fanow, miec dodatkowy zysk
Przecież to jest tylko grafika - nie jest na niej nic napisane, przesadzasz - poza tym nie we wszystkim masz racje, bo to może być advanced warfare i mogą być różne rozwiązania. Poczekajmy na wiecej info.
Gadasz bzdury jak potłuczony bo doctera można uzywać do szybkiego łapania celu szczególnie na duży dystans - łapiesz w dokterze i przerzucasz się na główny celownik a co do AN/PEQ-15 to słuzy m.in jako iluminato w podczerwieni więc mozna nim wskazywać cele dla innych niekoniecznie strzelając - kolejny nawiedzony "specjalista" się znalazł keyboard commando
"poza tym gadasz bzdury jak potłuczony" tam miało być. Jak coś napiszesz to najpierw zastanów się czy się na czymś znasz specjalisto z wikipedii
DM
Uważaj, CI jest znane z tego że dronki z tej firmy lubią tutaj zaglądać, zakładać nowe konta i wychwalać ich crapy.
I w tym wątku już się zaczyna :)
Generalnie, każdy wątek o grach od CI powoduje że nagle przybywa nowych którzy bronią ich crapów :) Taki dziwny zbieg okoliczności.
niech zaglądają i dyskutują, to przeciez prawidłowe podejscie. (Na forum reddit twórcy R6 ciągle dyskutują, słuchają, dziekują za sugestie itp)
ale niech wyciągają wnioski i wiedzę, dopytują - bo tekst o "przerzucaniu celu na główny celownik" to chyba stanie się hitem w branży na lata :D
Tak, jasne... i dorabiam w rockstar bo chwale gta v, a poza tym dorzuca mi techland bo dying light mi się podoba. Po prostu nie lubię jak ktoś pisze coś nie znając się na rzeczy i wprowadza innych w błąd z tonem kogoś kto mówi mądre rzeczy. Tak bardzo chciałeś realizmu rozmawiajmy o realiźmie. Możesz odnieść się do argumentów? Piszesz o anpequ, ze jest na krótkie dystanse do lekkich karabinków.
To po co w takim razie ma opcje High Beam do 2 km skoro na low do 600 sięga?
Ulotka o anpecu [link] w której masz napisane że to do crew served weapons
Masz napisane, że jest do crew served weappons czyli broni zespołowej jak np karabiny maszynowe
Jeju...I kto tu jest panem wikipedia...an peq nie ma optyki wiec ma widzialna dla wszystkich wiazke, snajperzy na pewno uwielbiaja pokazywac sie wrogowi po 3 dniach czolgania i ukrywania :) pokaz mi wspomnienia, rozmowe osobista ze snajperem, ktory uzywal an- peqa z karabinem wielkokalibrowym, skoro tak sypiesz argumentami :)
Ja Ci daje fakty - oficjalna ulotka producenta sprzętu - nie wiem czego jeszcze potrzebujesz. Konkretne dane a nie wspomnienia snajpera. Jak widzę już się nagle okazuje że apec jednak nie na krótki...
Tarki E3 to zawsze bardzo dobra impreza żeby zaprezentować grę z dobrej strony. Ostatnia produkcja spod skrzydeł CI Games była bardzo dobrą grą (mowa o Lords of the Fallen) więc mam nadzieję że Sniper: Ghost Warrior 3 będzie jeszcze lepszy. Póki co z niecierpliwością będę wyczekiwał jakie informacje CIG ujawni na temat tej gry podczas targów E3. Także półtora miesiąca i wszystko się okaże. A na E3 będzie wiele ciekawych tytułów:)
Oj może i sgw2 nie był hitem jak jego pierwowzór ale mimo to bardzo przypadła mi ta seria do gustu. Wydaje mi się że CIG odrobiło pracę domową i poprawi to i owo. Jeśli by tak połączyć obie części SGW, dodać do tego parę dobrych elementów to mogło by wyjść całkiem niezłe dzieło. Co do "okularków" to już o nich czytałem i fakt jest taki że coś takiego jest:) Wygląda to kosmicznie ale grunt że się sprawdzają. Najciekawsze jest to że E3 to spore Targi więc mają pole do popisu.
A zapomniałem dodać że SGW3 będzie robiony przez zewnętrzne studia, nie ma informacji jakie ale chwalą się że są to spore firmy które robią gry już dla dużo większych Producentów gier. :) Oczywiście pieczę nad projektem będzie trzymać CIG tak jak było to w przypadku LotF:) i wyszło im to na dobre.
Patrząc po ostatnim newsie, czyli otwarty świat, CiGames przygotowało całkiem niezły materiał na targi. Doskonale wiedzą że Te targi to przepustka do dużego rozgłosu, więc ogarneli demo ( grywalne ) dla dziennikarzy, pewnie będzie pokazane tam jak będzie ten otwarty świat wyglądał, poza tym, jest polski akcent na tych arcyważnych targach. Kwestia realizowania projektu przez zewnętrzne studia to chyba sprawa normalna, nie wymaga zbędnego komentowania. tak się teraz robi, ze wszystkim, leasing pracowników, leasing firm. koszta koszta. chyba oczywiste, prawda ?
Trzeba pamiętać o tym iż CIG jest jedyną Polską firmą która wystawi się na E3 ba np CDP przez to że W3 przesuwali tak często nie wystawią CP. I kolejna gra od nich ma obsuwę szkoda gadać. Tak honoru Polaków będzie bronić CIG i SGW 3:) Który mimo narzekań sprzedał się w 5,5 mln egzemplarzy co lepsze nadal to robi.
Współpraca ze studiami zewnętrznymi to obecnie absolutnie codzienna sprawa i dotyczy praktycznie wszystkich firm. Pierwszy Sniper szybko został hitem, potem był spadek popularności w związku z drugą częścią - osobiście nie mam pojęcia dlaczego, bo mnie podobała się nawet nieco bardziej od pierwowzoru, ale tu już gusta i guściki - no i teraz SGW 3 jako jedyny polski reprezentant pojawia się na targach E3... Trudno mi uwierzyć w przypadek; myślę, że to będzie absolutny hicior wśród tego rodzaju gier i nawet ci, którzy narzekali na SGW2 będą nawalać po nocach pijąc po 20 kaw ;D
Przynajmniej CIG będzie reprezentować Polaków na E3. Seria Snajpera przypadła mi do gustu już od pierwszej części raz że nie ma drugiej takiej gry a dwa jest nasza Polska, i wydaje mi się że udana. Ciekaw jestem tego co pokażą nam na E3