Sprzedaż czasopism branżowych w styczniu 2015. CD-Action na szczycie
Lasy się cieszą, ja się cieszę, wszyscy się powinni cieszyć*.
* poza czasopismami bo jak wiadomo reklama w pisemku jest droższa niż reklama na stronie internetowej.
Peszek. Coś się konczy coś się zaczyna.
CD Action jest dla gówniarzerii. Jedyny wartym uwagi pismem o grach jest Pixel.
Co do spadku sprzedaży Chip? Nie dziwi mnie to. Mam prenumeratę 3 miesięczną i płacę połowę mniej jednak zastanawia mnie czy dalej ją przedłużać. Na minus działa fakt że opisują już tylko sprzęt za grube $ na który mnie nie stać. Po drugie PROGRAMY i ich brak? Nie dają praktycznie nic. Nie ma darmowych i tak programów jak w KŚ. Wersji testowej porządnego antywirusa nie było już w Chipie od ponad roku. Już w CDA jest więcej opisu sprzętu na kieszeń zwykłego Kowalskiego. W gazetce o grach dają też programy antywirusowe. Szkoda mi Chipa, bo jest czytelny a konkurencja (KŚ i PC Format) to kompletny chaos. Testy sprzętu KŚ są daremne dają jakąś punktację w grach kartą graficznym a nie podają tytułów i ilości klatek?(dane z kosmosu). Chip biednieje z roku na rok. CDa się trzyma, bo wysoki poziom. PC Format - tani i nic nie warty. KŚ - ładny PR, bo treść uboga. PC Word - straszna prostota i gigantyczna cena. PSX dobry magazyn o konsolach i tylko o nich. Jak dla mnie:
1 CDa 2 Chip 3 PSX
CD-Action jest bardzo ciekawe i tak ma być bez zmiany!
O wiele jest bardzo słabo Pixel nic nie ma ciekawe tylko stare gier i mało pokazuje nowości. A tylko pokazuje o przeszłości stary sprzęt do komputer i gry. Właśnie tego nikt nie jest warto Pixel i bardzo dużo sztuki leży w kioski.
To branża schyłkowa, może jeszcze jakiś czas przetrwają na rynku choć wkrótce mogą się zmienić w e-wydanie za 5zł (mam na myśli CDAction). Zostanie jeszcze KŚ, co do reszty to - poza PCFormat - dziwne że jeszcze się ukazują na rynku.