Star Citizen – kolejne szczegóły na temat trybu FPS
za kolejne pol roku poznamy szczegoly dotyczace trybu kolonizacji nowych planet: Star Citizen Sim.
Podczas gdy zdecydowana większość FPS-ów opiera się na dwóch – poruszaniu się z bronią gotową do strzału na wysokości biodra lub ramienia oraz z okiem mierzącym dokładnie przez przyrządy celownicze – omawiana produkcja dołączy do nich jeszcze trzecią postawę: z opuszczonym orężem.
Lol, ze co? Przeciez praktycznie w kazdym FPSie sa przynajmniej trzy "postawy": bron przy oku (strzelanie), bron przy biodrze (walk, czasami tez spray-pray) i bron opuszczona podczas biegu. Serio, to ma byc jeden z selling-pointow SC? Hahahaha. Moim zdaniem powinno to zostac dodane jako kolejny krok do zbiorki: "za 3 miliony USD dostaniecie cos, co wiekszosc FPSow ma przynajmniej od 10-15 lat". Owce i tak kupią.
W ogole caly ten post to "zobaczcie, w Star Citizen dodamy to, co juz mozna znalesc w innych FPSach. A teraz dajcie nam kolejne miliony USD!".
Teraz czekamy na odzew fanbojstwa i tlumaczenie jakie to jest innowacyjne i niepowtarzalne :D
Jak on na tym obrazku trzyma tą broń...nie może normalnie? Musi wywijać tymi gumowymi nadgarstkami?
Asmodeusz pliss zostaw tego typu komentarze naszej elicie z gimnazjum. Jak zawsze myślałem, że trzymasz jeszcze poziom na tym forum to teraz mi po prostu ręce opadły :(
[6]
Jestes pewien, ze to mnie miales na mysli piszac "zawsze myślałem, że trzymasz jeszcze poziom na tym forum"? Przeciez moje posty to w circa 50% trolling :P
a teraz zbieramy na nowe ferari dla szefa.
Ja od dawna mam duże wątpliwości co do projektu Star Citizen, kiedy wymagało zbyt duże pieniędzy i nie widać końca. Sukces Pillars of Eternity potrzebował tylko zaledwie 4$ milionów dolarów. :/ Wiem, wiem, SC ma nowoczesna grafika 3D i ogromny sandbox... Ale co z tego? :/