Wiedźmin 3: Dziki Gon - zwiastun rozgrywki #2 (PL)
Może i głosy niektórych postaci (np. Janek) są beznadziejne, ale w tę akurat grę nie wyobrażam sobie grać w innej wersji językowej niż polska. Choćby dlatego, że Rozenek chyba się urodził po to, aby podkładać głos za Geralta! Poza tym - w przeciwieństwie do "dwójki" - w tej części już z gameplayów i trailerów wylewa się słowiański, czy szerzej - środkowo- i wschodnioeuropejski klimat, który twórcy tak fenomenalnie przedstawili w "jedynce".
Wersji angielskiej, zazdroszczę Charlesa Danca, w roli Emhyra var Emreisa, bo brzmi dużo lepiej od polskiego odpowiednika.
Prześwietny materiał! Widać przede wszystkim klimat oraz różnorodność potworów.
Ej no co to ma być? gdzie znikła pani lektor??? żałosny głos faceta! chcecie już całkiem zepsuć Polską grę i reklame?
Nie, Rozenek ma jakiś 'odmłodzony' głos. Wypada to strasznie blado przy poprzednich grach a dodatkowo Geralt wygląda teraz starzej. Coś jest nie tak, brakuje ironii w głosie i chrypki, niskiego tonu, czegoś co ma angielski aktor i co było w poprzedniej części. Rozenek jakby czytał od niechcenia, lub może wtedy było to poddane obróbce jakiejś. Teraz już pewnie nie będzie takowej.
Ekwipunek rok temu miał piękne czerwone tło. Po co czarna pustka teraz?
Zajebiście to wygląda! Nie mogę się doczekać. Liczę na GOTY 2015, lecz Pillars of Eternity łatwo pola nie odda :)
claudespeed18 [5]
Coś jest nie tak, brakuje ironii w głosie i chrypki, niskiego tonu, czegoś co ma angielski aktor i co było w poprzedniej części. Rozenek jakby czytał od niechcenia
I stwierdziłeś to po tych trzech zdaniach wyrwanych z kontekstu w gameplayo-trailerze?... OK.
czujecie ten wysyp wiedzmina w internetach od dnia premiery? :D gameplaye od 40 tysiecy ciot pokazujacych swoje "Let's Playe", to ze wszedzie bedzie wiedzmin? :D a mowie to dlatego ze ja zagram dopiero we wrzesniu... sam siebie dobijam
[9] Nie przejmuj sie nim, ten gość narzekał na soundtrack w W3 :) Stale mu coś nie pasuje.
KoRReq [11]
ten gość narzekał na soundtrack w W3
Na podstawie tego, co słyszałem (ponad 10 utworów), to ja akurat też "narzekam" na OST w Wiedźminie 3 - w przeciwieństwie do poprzednich części (a zwłaszcza "jedynki") żaden z tych kilkunastu utworów nie podoba mi się na tyle, abym go słuchał dla przyjemności poza grą. :P
grafika widac duzo gorsza niz na pierwszych filmikach , mysle ze pojdzie mi na srednio wysokich na moim Gt 440 DUAL core E6600 i 4gb ram
Trochę te wszystkie znaczniki na mapie bolą. Mogliby to jakoś inaczej rozwiązać, zrobić takie ogólnikowe znaczniki, a mapa taką typowo mapową z nazwami miejsc, jak będzie się w pobliżu questa to aktualizacja w dzienniku. No i fog of war by się przydał z zaznaczonymi orientacyjnie tylko głównymi miejscami. Bo trochę za bardzo przypomina mapę z AC.
Ale tekścik wampyrka niezły.
[12] No wg mnie OST z W3 jest po prostu genialny i ja sobie słuchał bardzo często, dla mnie decyzja o współpracy z Percivalem jest najlepszą z możliwych.
Za to np. ost dwójki był słaby, miałki i w zasadzie nie zapadł mi w pamięć żaden utwór, w przeciwieństwie do takiej jedynki.
@Irek22 A co ty właściwie masz do dubbingu Janka,że jest taki beznadziejny?Mi się głos Janka bardzo podoba.Według mnie wszystkie dzieci w grze Wiedźmin 1-3 mają najlepszy dubbing.A jak ci się nie podoba to zrób lepszy dla Janka i innych,którzy mają beznadziejny dubbing.
jak ci się nie podoba to zrób lepszy
Najpiękniejszy argument na świecie!
Pilot rozbił samolot? Poleć lepiej! Reżyser zrobił beznadziejny film? Nakręć lepszy! Książka jest beznadziejna? Napisz lepszą!
Proponuję wszystkim, którzy narzekają na polski dubbing grać w wersję kinową, a reszcie zostawić rodzime udźwiękowienie.
jeszcze tylko miesiąc i położe swoje łapki na tym tytule :) jedyny tytuł na który tak czekam w tym roku.
Co do dubingu sam zwykle w polskich grach wole angielski ale w wieśku jest klimat i zostane przy polskim
Po pierwszych prezentacjach polskiej wersji byłem na nie, ale teraz jestem zachwycony.
[14] Będziesz mógł sobie wybrać w ustawieniach, jakie znaczniki mają Ci się wyświetlać, a nawet całkiem je wyłączyć. Redzi już dawno o tym pisali.
Nie wiem jak wam ale mnie osobiście nie podoba się gra w karty. Psuje to trochę klimat przez ilustracje kart. Ja zapewne odpuszczę sobie granie w te karty, no chyba że będę chciał zrobić platynę.
Ten wampir dziwnie przypomina sługę Emhyra który każe nas ogolić...Pewnie twarze będą się powtarzać...
majorro - chciałem napisać coś podobnego, tego się czytać już nie da, żenada.
KoRReq dokładnie, tak to powinno działać. A jak nie to morda w kubeł.
-Czy to rok tysiąc dwieście coś-tam?
-Nie.
-To lepiej spier**lajcie.
Zniszczył mnie ten dialog.
w ang. wersji Geralt ma strasznie wkurzającą wymuszoną chrypkę na siłę jakby całe życie palił fajki :D brzmi podobnie jak głos batmana. Nie wyobrażam sobie grać w tą grę po ang. , dubbing pl jest super (y) odwalili kawał dobrej roboty.
Powalający świat. Tyle można powiedzieć. Czy wy też tak przypatrzyliście się w te urwisko? Ten cień który tam występuje, coś wspaniałego.. Nigdy nie wymagałem wiele od grafiki, w Gothica 3 grałem na najniższych z wszystkim w dół (miałem trochę za słaby procek pod tą grę) w Skyrima grałem na PS3.. Na czym będę grał we Wiedźmina? Na mojej najlepszej konsoli, oraz na moim najlepszym sprzęcie pod gry :) Czyli PS4. 1080p oraz 30fps to dla mnie nawet za dużo. Jeżeli dostanę ogólną jakość zbliżoną do tej z tego trailera oraz Gameplaya 15min to jestem w niebo wzięty.
_
Mój komentarz tyczy się zarówno nowego trailera jak i Gamepleya. Mowa o tym 15 minutowym z IGN.
To, co puszcza CD Projekt, to zawsze leci w podwyższonych detalach. Ale faktycznie, na PS4 powinno to też wyglądać znakomicie. Mnie jednak interesuje gameplay. Oby nie był jak flaki z olejem. Najbardziej obawiam się powtarzalnych side-questów. Wejdź na bagno, zabij dziesięć wampirów, pogadaj z wiedźmą, wyjdź, zabij osiem wilków i wróć do miasta. I tak w kółko. Oby tego nie było, a obawiam się, że jednak gra będzie się w dużej mierze składała z takich zadań.
yadin [31]
Oby tego nie było, a obawiam się, że jednak gra będzie się w dużej mierze składała z takich zadań.
Niestety w grze z otwartym światem, i do tego tak gigantycznym światem, nie da się uniknąć, aby takich zadań nie było.
Wszystko się sprowadza więc do tego, aby 1) było ich jak najmniej oraz 2) aby te, które będą, były jakoś sensownie rozwiązane, aby miały jakieś w miarę sensowne podłoże i uzasadnienie "fabularne", a nie były tak rozwiązane, jak w Dragon Age: Inquisition.
@Irek22 :: Masz rację! Zgadzam się, nie da się tego uniknąć. Pamiętam, że "Skyrim: The Elder Scrolls" miał to jednak wyważone i w każdej lokacji było co innego do zrobienia. Niektóre side-questy wręcz wciągały i chciało się je powtarzać. Tak było w "Sleeping Dogs" z podziemnym kręgiem, który był cholernie trudny, a można go było przechodzić w nieskończoność. Tak naprawdę wszystko zależy od twórców gry i od nikogo więcej.
@yadin wystarczy się trochę zainteresować grą... Już dawno było powiedziane, że w przeciwieństwie właśnie do np. Skyrima gdzie sidequesty były oskryptowane i powtarzalne, tak jak to napisałeś, tutaj praktycznie wszystkie są ręcznie projektowane, w związku z czym są różnorodne, mają zwroty akcji i niespodzianki.
myślałem że scena z wampirem po polsku mnie położy, a wypadła nijak w stosunku do angielskiej. Widać ze Redzi położyli lache na rodzimą wersje językową... zresztą gra była tworzona pod angielską wersje językową i w taką zagram bo jest zwyczajnie lepsza pod każdym względem.
Dla mnie grać wiedźmina po angielsku to zbrodnia hehe :D Ale tylko dla mnie, Nasza gra... a po za tym tylko polska wersja językowa oddaje prawdziwy klimat tejże gry :D
Gra teraz nie oferuje takich modeli. Twarz geralta wygląda zupełnie inaczej.
Czy dałem się złapać i są to renderowane wstawki których uświadczymy w grze, czy aż tak zgwałcili grafike?