Frontline: Road to Moscow | PC
Gra przyjemna, acz nieco zbyt Androidowa. Cieszy całkiem duża liczba scenariuszy (Często jednak zbyt krótkich), oraz jednostek (Choć w późniejszej fazie rozgrywki większość to tylko dodatek), lecz gry uznać za wybitną nie można. AI jednak nie radzi sobie dobrze (A w operacjach stricte lotniczych to fatalnie), i wielokrotnie pozostaje zbyt bierne (Nie potrafi wykorzystać szansy do kontrataku, pomimo, że czasami specjalnie uruchamiałem scenariusz w celu przetestowania reakcji a głupi działanie (np. Rush świeżymi jednostkami gorszej jakości)). Jednak, pomimo tego, gry nie można uznać za złą, mimo uproszczenia oraz AI.
Ps. Dla mnie ocena 6.0 to nie ocena zła, a średnia (Nie za dobra, nie zła) - 3+ w skali szkolnej, 7.8 w skali 5-10/10.
PPS. Nie oceniam tej gry po grafice, która (Jak można zauważyć z moich wypowiedzi) w ogóle jest nieważna, ani po gatunku (Wręcz przeciwnie, jestem zapalonym fanem strategii wszelakich [Acz prym wiodą w tej dziedzinie TWS (Turówki wojenne scenariuszowe, czyli Panzer Corps, rodzina General, i wiele, wiele innych cudownych dzieł Dziś przede wszystkim Matrix'u) i ich GSS (Globalne Strategie Sandboxowate, czyli Paradox i pochodne), choć lubię każdy typ strategii, nawet komercyjne RTS'y i Total Wary]).