Pillars of Eternity z łatką 1.03. Poważny błąd z ekwipunkiem usunięty
Popsuli ładne litery rozpoczynające opisy przedmiotów :( Mam nadzieję, że to poprawią. Poza tym dobra robota na pierwszy rzut oka.
Wczoraj w koncu mialem czas na spokojnie przysiasc do PoE i musze przyznac, ze wciaga jak cholera! Szkoda tylko, ze tyle lat trzeba bylo czekac na porzadnego rpga.
mikecortez [2]
Szkoda tylko, ze tyle lat trzeba bylo czekac na porzadnego rpga.
No przecież kilka miesięcy temu wyszedł Debeściacki RPG Ever, który zgarnął miliony branżowych nagród dla RPGa Roku i Gry Roku.
Co do newsa, to oprócz oczywistych poprawek najróżniejszych bugów cieszy wprowadzenie "opcji konfiguracyjnej dla antyaliasingu", bo tak jak grafikę w tej grze uważam za piękną, tak m.in. niezantyaliasingowane włosy czy sierść trochę raziły oczy.
@Irek22
Weź chłopie wreszcie zainwestuj w końską dawkę maści na ból dupy i smaruj codziennie rano i wieczorem :) To powinno pomóc, bo od listopada (czyli od spektakularnego sukcesu Inkwizycji wśród graczy i recenzentów) jesteś nie do wytrzymania, stałeś się nudny, powtarzalny i przewidywalny, bo wciąż wałkujesz jeden temat. To już jest jakieś chore.
Co do newsa - cieszy mnie, że betatesty trwają, tym razem Obsidianu nikt nie pogania, wierzę więc, że podejdą do sprawy poważnie i otrzymamy na premierę w pełni dopracowany produkt, huehuehue :D
A tak serio - standardowo w wypadku Bugsidianu: pół roku-rok i półprodukt powinien być zdatny do kupna ;-)
@ Irek22
Odbilem sie od pierwszej czesci i na tym moja przygoda z ta seria sie zakonczyla :P
Nie wiem czy, ktos tutaj z GOGa zaglada, ale wezcie sie ludzie do pracy, bo opoznianie laty do wydania gry, ktora napedza wam sprzedaz (top1) sprawi, ze nastepnym razem kiedy bedziecie chcieli sprzedac rownie popularna gre, ludzie wybiora steama.
ps. ciala dajecie tez przy mniej znanych tytulach np. Outcast
nie moge przejść 13 poziomu bezkresnych ścieżek pokonałem wszystkich, a duch dalej nie chce ze mna gadać o haśle do bramy :/ ktoś coś?
Tak jak fabularnie gra wymiata, to mam wrażenie, ze jednak mechanika walki jest dość dziwna, a one same czasami horrendalnie trudne (a ostatnie dwie walki, w tym finałowa, to prawdziwa rzeźnia). Czy ktoś tez ma wrażenie, ze poziom trudności nie jest dobrze zbalansowany?
@ blooders
po prostu nie znasz starożytnego języka. Nauczysz się go wykonując odpowiedni quest (podpowiem tylko że nie w bezkresnych ścieżkach)
Genialna gra. 20h za mną, a dopiero zaczynam Akt III. Bezkresnych jeszcze nawet nie ruszyłem. Jeden smok już rozłożony - epicka walka. Czy ktoś kto skończył może mi wymienić najmocniejszych przeciwników w grze? Mam podejście jak w Dark Souls - wybić wszystkich ;)