Pillars of Eternity - rzecz o świecie oraz miastach rodem z Baldur's Gate
Możecie dać znać czy ścieżka dźwiękowa wypada dobrze na tle np Icewind Dale? czy buduje napięcie w odpowiednich momentach ? czy przybliża klimat miejscówek ? Soundtrack z IC był bardzo dobry i wpływał mocno na odbiór gry, jak jest tutaj ?
Rany, wygląda naprawdę super... :) Trzeba będzie ograć, koniecznie!
Baldur mi się bardzo podobał a ta gra ma wiele wspólnego ... na reszcie powstała gra w tym samym klimacie co dorównuję Baldurowi. Dziękuję za materiał który więcej pokazał o tej grze ... już wiem że warto kupić :D
Pozdrawiam.
po 18h gry jestem gdzies w 1/3 (tak mi sie wydaje :P) i musze powiedziecn ze jest mega dobrze, wszystkie obietnice spelnione, klimat starych gier IE z powiewem swiezosc, genialny swiat duzo mniej cukierkowy od Forgotten Realms, muzyka naprawde epicka, grafika pierwsza klasa (chociaz modele sa raczej srednie ale to wina unity..) no i fabula... cud miod i orzeszki! Polecam gre zarowno starym wyjadacza IE jak rowniez kazdemu kto chce sie oderwac od szarego swiata i zanurzyc w epickiej historii. 10/10
Kurczę u mnie się coś takiego stało, że mi cyferki wytrzymałości zniknęły z portretów postaci, a pamiętam że na początku były. I tutaj też widzę że macie. Nie wiem jak mi zniknęły, bo nic nie zmieniałem, a w opcjach nie ma niczego takiego. Ktoś wie jak je przywrócić?
Pillars of Eternity zasługuje na 9,5/10 i złoty medal RPG 2015r. :)
@Planetar -> Cytat: "a w opcjach nie ma niczego takiego" -> Jest, jest. Musiałeś coś przeoczyć. :)
Ten świat i miasta są niestety... wyludnione. Czuję się jak w miastach widmo, podczas gdy Wrota Baldura tętniły średniowiecznym życiem.
A no rzeczywiście jest w opcjach graf ustawienie cyferek - tylko po każdym wczytaniu mi się resetuje i muszę zawsze włączać na nowo. Troszkę brakuje 'eventów', 'gońców' i takich przypadkowych spotkań. Robię właśnie questy w pierwszym większym mieście i jest trochę biegania.